Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Op geenstijl gaat het er heel anders aan toe. Er zijn wel overeenkomsten: 928_rookie heeft wel wat weg van Kouwes
|
18 sep 2007 8:39 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Wat? Een knuffelsessie, je bent toch gewoon Marcel en niet Ruud (hoop ik).
Wakker liggen over wat er hier over je gezegd wordt (zowel positief als negatief) zegt meer over hoe stabiel jezelf bent.
_________________________________________ Racefun events
Laatst bijgewerkt door Gert op 18 sep 2007 9:40, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 sep 2007 9:32 |
|
|
cabrio wim
|
Bestaat de Nationale verzoendag nog niet in Europa.
|
18 sep 2007 9:39 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik ga me niet verschuilen (zoals enkele veelposters hier vaak deden) achter een bombardement van PB"s dus een open opmerking.
Geachte Frost (de echte),
Als er 1 iemand stijl heeft dan is dat Horn (ik ken hem zeer persoonlijk), wij, ook jij, zitten hier allemaal op dezelfde golflengte wat interesses betreft....nl Porsche in de breedste zin van het woord.
Maar om een respectabel man ala Harald, iemand die zijn sporen in de gemeenschap al dik heeft bewezen (Nyenrode afgestudeerd-een int. top carriere en nu Directeur van een grote fabriek) kan je niet bestempelen als kinderachtig........
Ik merk dat jij nog zeer zeer veel moet leren, in mijn persoonlijke ogen kom je echt pas net kijken, mijn jongen van 14 zou het toch anders formuleren als jij.
John
(ik zal wel de pias na gisteren genoemd worden, nou en)
|
18 sep 2007 9:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
18 sep 2007 10:03 |
|
|
Mick
|
Het gaat inderdaad lekker hier.
Ik irriteer me overigens aan insinuaties .
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
18 sep 2007 11:02 |
|
|
gelato
's-Hertogenbosch
|
relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax relax Zou het werken?????
_________________________________________ A8 quattro is mijn huidge rijgenot
Gegroet Gelato
|
18 sep 2007 11:31 |
|
|
Gert
|
Om zo vaak één woordje te herhalen is wel heel irritant.
|
18 sep 2007 11:33 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
18 sep 2007 11:38 |
|
|
Gert
|
Dat irritante nummer hoor/zie je veel te vaak!
|
18 sep 2007 11:39 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Of :
plopper de plopper de plop, ik word zo moe van al dat gekibbel...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
18 sep 2007 11:45 |
|
|
Gert
|
JAA!!!
Maar dan deze: filmpje
|
18 sep 2007 11:46 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Waar kan ik me aan ergeren..........
Aan het gezever en gekissebis of er,in de plaats waar ik woon,wel of geen jeugdhonk moet komen............
Wat mij betreft dus niet.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
18 sep 2007 12:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Geen beter vermaak als leedvermaak.
I love it,
weer een beetje het Porscheforum van het begin.
De selectie is reeds begonnen heb ik tot mijn leedvermaak geconstateerd.
|
18 sep 2007 12:49 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Yep, de oude garde en de rest
Die is er steeds geweest
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 sep 2007 13:01 |
|
|
gelato
's-Hertogenbosch
|
Beter dat ze binnen zitten,, dan dat ze over straat lopen en je auto lopen te verkloten,, of oma's beroven,, of maakt niet uit wat.
_________________________________________ A8 quattro is mijn huidge rijgenot
Gegroet Gelato
|
18 sep 2007 13:06 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Koen toch,
jij moet toch een moeilijk leven hebben.
|
18 sep 2007 13:09 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Hoezo
Helemaal niet hoor .
Eigenlijk loopt alles "flottie"
Ik heb het dan ook niet nodig om overal waar ik niets mee te doen heb te moeten blijven natrappen.
De zaak was geklaard en afgesloten en ik ben niet diegene die er nog constant zit op te kappen .
Jij steeds wat een heel duidelijke aftekening is van iemands karakter.
Vroeger ook achter de "grote jongens" op school meegelopen en naar hun mond gepraat om erbij te horen en niet zelf een slachtofrfer van hen te worden
Ik in elk geval niet , ik was één van die grote jongens
Ik hoef niet mee te lopen en heb een eigen karakter en mening .
Daar zit waarschijnlijk juist het probleem hier
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 18 sep 2007 13:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 sep 2007 13:18 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ik had me hier nog niet vertoond maar kreeg zeker een voorgevoel hier eens een kijkje te nemen,prachtig!Eindelijk weer eens een leuk topic.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
18 sep 2007 13:19 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Back on topic: ik vind het superirritant dat er zo'n big thing van gemaakt wordt en dat er niet gezellig over Porsches wordt gehannes. De sfeer en humor maakt het juist zo'n tof forum.
Tuurlijk is het waardeloos dat er accounts aangemaakt worden die sterk lijken op bestaande en dat deze accounts gebruikt worden om vervelende dingen te zeggen.
Maar iedereen weet dit nu dus komende tijd goed opletten op de status van een poster: de mensen van wie de account gebruikt is zijn allemaal geen rookie meer dus het is eenvoudig te zien. Jammer dat het ff zo moet maar het gaat vanzelf over en tot die tijd gewoon ff opletten dus.
Hoop dat het nu klaar is en we het weer gezellig kunnen maken hier
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
18 sep 2007 13:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
| | | | 911-lover schreef: Hoezo Helemaal niet hoor . Eigenlijk loopt alles "flottie" Ik heb het dan ook niet nodig om overal waar ik niets mee te doen heb te moeten blijven natrappen. De zaak was geklaard en afgesloten en ik ben niet diegene die er nog constant zit op te kappen . Jij steeds wat een heel duidelijke aftekening is van iemands karakter. Vroeger ook achter de "grote jongens" op school meegelopen en naar hun mond gepraat om erbij te horen en niet zelf een slachtofrfer van hen te worden Ik in elk geval niet , ik was één van die grote jongens Ik hoef niet mee te lopen en heb een eigen karakter en mening . Daar zit waarschijnlijk juist het probleem hier | | | | |
Koen,weet je hoe ze jouw gedrag in de psychologie noemen?
|
18 sep 2007 13:23 |
|
|
911-lover
|
Ja , ik heb een psychologische test van me hier liggen na 7 uur allerhande test te moeten doen. Ik heb zwart op wit wat voor iemand ik ben en het is niet dat waarvoor jij me hier wil slijten.
Jij zult zoiets waarschijnlijk niet hebben.
In jouw vaktermen noemen ze zo iemand als jou in elk geval kiespijn.
Het is zeer vervelend en komt steeds terug.
Iets wat iedereen kan missen dus
Als we hier gaan naschoppen wil ik me de laatste dagen hier daar ook nog wel mee bezighouden hoor. Ik kan als ik wil me wel makkelijk aanpassen (lees verlagen) aan het niveau van anderen .
|
18 sep 2007 13:30 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
|
18 sep 2007 13:36 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
7 uur psychologische testen.
in het Pieter Baan centrum zeker?
Maar beste Koen,ik zal je laatste dagen hier niet verpesten.
In wezen ben je een beste kerel.
|
18 sep 2007 13:48 |
|
|
John
Cayenne
|
Heren (en dames),
ten eerste is er met zo'n nepaccount nog nooit iets naars gebeurd, en zal ook niet gebeuren.
Zal wel een grappemaker zijn die is een vriend een PB wil sturen uit name van...ken ik wel om lachen.
Verder pas op heh Koen......je kent Humprey persoonlijk (ik ook), ga niet op een vervelende manier hier afsluiten..........
Ik mag je nog steeds zeer als persoon.....en dat weet je, vanachter je toetsenbord ben je anders......en jij weet ook dat we op IP kunnen blokken...zou jammer zijn.
|
18 sep 2007 14:20 |
|
|