Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:42

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Irritatie topic 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Zeg John... maak m'n dag es goed: typ eens een leuke Porsche-gerelateerde post :wink: da's vast goed voor je humeur :D

18 sep 2007 15:15
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
roenkie schreef:
Zeg John... maak m'n dag es goed: typ eens een leuke Porsche-gerelateerde post :wink: da's vast goed voor je humeur :D

Ik ga straks lekker ff de kanarie warm laten draaien op de op en afritten van de a4 hier.........das genieten (gemeen van me heh :lol: :lol: :lol: )

verdikkeme tis hier het irritatie topic, dus ik ga met bovenstaand off topic...niks lekkerder (mwah iets is nog lekkerder) dan ff karren met de speedgelbe GT3.

18 sep 2007 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
John misschien sluit ik wel ff aan 8)

18 sep 2007 15:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
John schreef:
roenkie schreef:

Ik ga straks lekker ff de kanarie warm laten draaien op de op en afritten van de a4 hier.........das genieten (gemeen van me heh :lol: :lol: :lol: )

verdikkeme tis hier het irritatie topic, dus ik ga met bovenstaand off topic...niks lekkerder (mwah iets is nog lekkerder) dan ff karren met de speedgelbe GT3.

En dat maakt mijn dag goed omdat? :wink: Naja veel plezier iig 8)

18 sep 2007 15:59
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
John schreef:
Verder pas op heh Koen......je kent Humprey persoonlijk (ik ook), ga niet op een vervelende manier hier afsluiten..........

Ik mag je nog steeds zeer als persoon.....en dat weet je, vanachter je toetsenbord ben je anders......en jij weet ook dat we op IP kunnen blokken...zou jammer zijn.

Inderdaad John , maar zoals jezelf kan zien ben ik niet degene die begonnen is met natrappen.
Kijk eens waar je gisteren hebt afgesloten en wat erna komt. Het heeft zeer lang gedurd alvorens ik erop in ging .
Dus als er per IP moet geblokt worden moet dat zeker eerst bij de opruiers gebeuren vooralleer men het bij de verweerders doet.
Ik ken RS-R inderdaad persoonlijk en het is me idd opgevallen dat in het echt (laatste keer gezien bij de Porsche-Harleyrit) een veel aangenamer persoon is als hier op het forum. Of zou het zijn omdat hij geen Porsche meer rijdt dat hij ineens steeds zo negatief is .
Maar als er mensen mogen (constant) op een ander kappen en dat getolereerd wordt moet het ook getolereerd worden dat deze personen zich ertegen verzetten.
Of die nu langer hier op het forum is of niet.
Ik vind die dreiging om mijn IP te blokkeren zodat ik me niet kan verweren dus zeer onterecht en zelfs ongepast.

Laatste update 22/10/2013

18 sep 2007 16:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
John schreef:
Als er 1 iemand stijl heeft dan is dat Horn (ik ken hem zeer persoonlijk), wij, ook jij, zitten hier allemaal op dezelfde golflengte wat interesses betreft....nl Porsche in de breedste zin van het woord.

Maar om een respectabel man ala Harald, iemand die zijn sporen in de gemeenschap al dik heeft bewezen (Nyenrode afgestudeerd-een int. top carriere en nu Directeur van een grote fabriek) kan je niet bestempelen als kinderachtig........

Ik merk dat jij nog zeer zeer veel moet leren, in mijn persoonlijke ogen kom je echt pas net kijken, mijn jongen van 14 zou het toch anders formuleren als jij.

John

:puker:

18 sep 2007 16:18
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ja , men wordt hier enkel gerespecteerd als men een goede scholing heeft gehad en een directeursfunctie heeft in een groot bedrijf.
Ik heb dan wel een hogere scholing achter de rug maar heb maar een kleine eenmanszaak .
Vandaar dus :idea:
Nu komt de kat uit de mouw :cry:

18 sep 2007 16:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Ik heb hier nog een BV waar ik een directeur voor zoek. Zeg maar iemand die de kat die uit Koens mouw komt gaat vangen. Gegadigden gaarne melden via pb.

Laatst bijgewerkt door Eric op 18 sep 2007 16:31, in totaal 2 keer bewerkt.

18 sep 2007 16:24
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Net te laat.
Binnen 2 weken heb ik mijn leidinggevende job en dito loon :wink:

18 sep 2007 16:28
Profiel WWW Facebook 
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Zeg Koen toch niet met een "lange" ij mag ik hopen :wink:

Hoe is het met de warme broodjes (croisants?) :?:

18 sep 2007 16:35
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
911-lover schreef:
.. men wordt hier enkel gerespecteerd als men een goede scholing heeft gehad en een directeursfunctie heeft in een groot bedrijf...

Nu snap ik meteen waarom ik mij hier niet (meer) op m'n plaats voel :shock: :?

18 sep 2007 16:39
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Neen, met de korte "ei" :wink:
De broodjes zijn hier bij de verse warme bakker aan de overkant nog steeds even lekker
Wie er zin in heeft is (zolang ik hier nog woon) steeds welkom en krijgt er een heerlijke expresso bij :cheesy:

18 sep 2007 16:41
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Cali-fucking-mero :roll:

18 sep 2007 16:48
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
flauwekul ineens zeg..

ik ga hier pas over 2 weken weer is mee verder...........ik heb er geen zin in om met deze flauwekul verder te gaan..

Ik heb een standpunt en daarmee basta...als andere dat willen veranderen moeten ze van goede huize komen...en niet laf vanachter een toetsenbord alleen maar zinnen en nog is zinnen te tikken, ik heb wel is wat beter te doen..

Het is een jaar geleden ook wel is uit de hand gelopen met Koen, ik heb hem toen maar is opgebeld..........

Nogmaals de persoon Koen is geen kwade alsmede ook mevr. Frost (wel is een handje geschud), maar zodra er een PC met www in de buurt is dan zien ze het posten van "wat er maar te bedenken valt" als een bevrediging.

Zal wel in het rapport staan van de Shrink.......... ik bevredig mij niet vanachter mijn toetsenbord maar met aardse zaken (geen onderbroekenlol nu ff).

John

(simpele man die met knoerthard werken is wat ie nu is, en daar schaam ik me niet voor, ben ik trots op).

ik ga ergens anders weer is over Porsches jippie, daar kom ik hier voor.

deze topic eventueel sluiten, openhouden of wissen laat ik aan een ander van het team over........

18 sep 2007 16:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
John schreef:
deze topic eventueel sluiten, openhouden of wissen laat ik aan een ander van het team over........

Je zou er een poll op los kunnen laten :mrgreen:

Wat mij betreft " slot erop " . Er wordt m.i. nu teveel op de man gespeeld.

Tot Porsche....

Henk

18 sep 2007 17:10
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Uw stelling klopt niet John en er staat ook niets van in dat rapport .
Ik ben niet diegene die laf vanachter een toetsenbord anderen aanvalt of in discrediet brengt maar idd daar hadden we het iets meer dan een jaar geleden al over. Toen is het niet uit de hand gelopen met Koen , maar was Koen het ook zat dat er op zijn kop gekakt wordt.
Dat verdraag ik niet als iemand voor me staat en ook niet achter mijn rug of op een WWW .
Ik wil een gesprek , maar die hier zo hoog aangeschreven toetsenbordridders zijn juist daarvoor te laf.
Niet ik.
Ik krijg dus niet de bevrediging om maar wat te posten wat ik bedenk, maar anderen krijgen de bevrediging om via een PC-tje op een ander zijn hals te zitten . In het echt hebben ze er echt de moed niet voor .
Ik vind jouw persoonlijke aanvallen aan mijn adres en plotselinge ommedraai op z'n minst bizar.
Je ontwijkt helemaal de essentie en hoe het tot deze discussie gisteren gekomen is en hoezo het vandaag terug oplaait.

En een irritatiettopic in de rubriek discussie overige zaken is er juist om eens NIET over Porsches te jippie.
Wil je dit niet lezen blijf je hier toch gewoon weg. Dat recht hebben we allemaal .

Nochmaals had jij me net als je Metalgreen een PB gestuurd na het verwijderen van mijn en zijn draadje was er niets gebeurd want dan waren mijn vragen beantwoord en wist ik dat er op gelet werd. Nu moest blijkbaar enkel MetalGreen dat weten .

En ga er idd maar over 2 weken mee verder . Dan zal ik me niet meer verdedigen en kan men me hier zo zwart maken als men wil . Maar tot dan blijf ik me verdedigen als er weer een leuk iemand vanachter zijn computer me wil belachelijk maken ipv in real life , en neem geen blad meer voor mijn mond . De anderen hoeven dat blijkbaar ook niet.

Ik ga nu werken dus de kust is vrij voor iedereen die zonder verweer wil meestoken . Dan zal ik me straks wel weer verweren.
Ik begin het echt leuk te vinden en de ware aard van menigen komen tevoorschijn :cheesy:

18 sep 2007 17:12
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Weet je wat nu zo irritant is?

Ik heb deze héle discussie gemist. Lees het nu pas. Kan ik me vréselijk aan irriteren. :lol:

Weet je wat nóg irritanter is? (Nu we het toch weer over Porsches moeten gaan hebben).

Wil ik een héérlijke lange afrit op rijden (die een béétje nat is), gaat die druiloor met z'n Twingo ervóór ... Zucht ...

18 sep 2007 17:17
Amsterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Wil ik een héérlijke lange afrit op rijden (die een béétje nat is), gaat die druiloor met z'n Twingo ervóór ... Zucht ...

Overkomt mij 12 keer er week, net als ik de Koentunnel in ga.........busje links :twisted: ....rechts leeg..... :roll: :mrgreen:

Maarrrrr.....bij afritten zorg ik er wel voor, als eerste te gaan :cheesy:

18 sep 2007 17:23
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
911-lover schreef:
...als er weer een leuk iemand vanachter zijn computer me wil belachelijk maken...

totaal overbodig
je doet het zelf namelijk veel beter
:thumleft:

18 sep 2007 17:31
Profiel WWW
Bericht 
Ik wilde die Twingo wel afsnijden, maar dan gaat HIJ weer op het Twingo-Forum-irritatie-topic schrijven dat hij het vréselijk irritant vindt als hij op een afrit door een 911 wordt gesneden :mrgreen:

Ik kon er niet meer voor langs, anders had ik dat wel gedaan. Mannen in een Twingo ... 8)

18 sep 2007 17:33
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
911-lover schreef:
Uw stelling klopt niet John en er staat ook niets van in dat rapport .
Ik ben niet diegene die laf vanachter een toetsenbord anderen aanvalt of in discrediet brengt maar idd daar hadden we het iets meer dan een jaar geleden al over. Toen is het niet uit de hand gelopen met Koen , maar was Koen het ook zat dat er op zijn kop gekakt wordt.
Dat verdraag ik niet als iemand voor me staat en ook niet achter mijn rug of op een WWW .
Ik wil een gesprek , maar die hier zo hoog aangeschreven toetsenbordridders zijn juist daarvoor te laf.
Niet ik.
Ik krijg dus niet de bevrediging om maar wat te posten wat ik bedenk, maar anderen krijgen de bevrediging om via een PC-tje op een ander zijn hals te zitten . In het echt hebben ze er echt de moed niet voor .
Ik vind jouw persoonlijke aanvallen aan mijn adres en plotselinge ommedraai op z'n minst bizar.
Je ontwijkt helemaal de essentie en hoe het tot deze discussie gisteren gekomen is en hoezo het vandaag terug oplaait.

En een irritatiettopic in de rubriek discussie overige zaken is er juist om eens NIET over Porsches te jippie.
Wil je dit niet lezen blijf je hier toch gewoon weg. Dat recht hebben we allemaal .

Nochmaals had jij me net als je Metalgreen een PB gestuurd na het verwijderen van mijn en zijn draadje was er niets gebeurd want dan waren mijn vragen beantwoord en wist ik dat er op gelet werd. Nu moest blijkbaar enkel MetalGreen dat weten .

En ga er idd maar over 2 weken mee verder . Dan zal ik me niet meer verdedigen en kan men me hier zo zwart maken als men wil . Maar tot dan blijf ik me verdedigen als er weer een leuk iemand vanachter zijn computer me wil belachelijk maken ipv in real life , en neem geen blad meer voor mijn mond . De anderen hoeven dat blijkbaar ook niet.

Ik ga nu werken dus de kust is vrij voor iedereen die zonder verweer wil meestoken . Dan zal ik me straks wel weer verweren.
Ik begin het echt leuk te vinden en de ware aard van menigen komen tevoorschijn :cheesy:

...aanvallers,...verweerders.....
misschien iets dat grappig bedoeld is, maar verkeerd begrepen....,
als je in het echt wel goed overeenkomt..., is het misschien geen slecht idee om eens naar elkaar te bellen, misschien moeilijk om als eerst de stap te zetten (geloof me, ik weet dat ... :roll: ) maar het is wel plezant om eens een goed gesprek te hebben, spons erover...., en daarna terug goed overeen te komen....

18 sep 2007 17:40
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Klaar, einde, slot gaat hierop, dit gaat nergens meer over. Ik hoop hier verder ook niets meer over te lezen, want het heeft mijn inziens weinig tot niets met porsches en het forum te maken!

18 sep 2007 17:43
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7