Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:21

Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Waar gaan we naar toe met die prijzen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
frustrerend !
gisteren 4 paginas over mijnheer 928 z'n "porsche-racegenen" doorworsteld, af en toe gelachen, dat wel, om dan op het einde het topic - eindelijk- gesloten te zien worden.
Eerste topic dat ik vanavond aanklik staat meneer 928 weer heel der monologen te typen (schrijven kan je het amper noemen :
Citaat:
Juist daarvoor strijdt ik.

vermakelijk ja, voor even, maar het wordt snel vervelen(d) !

Ik hou m'n hart al vast of hij hier heel het forum aan't vollç§"*llen is :roll:
Ik denk dat ik wacht tot morgen om te kijken, 'tis al laat, morgen weer vroeg op, liefst met een helder hoofd.

Waarover ging dit topic eigenlijk :?: ben helemaal de kluts kwijt :cry:

17 sep 2007 23:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@kristof

Nou, vooruit dan.

Ik strijd zonder t.

Jochie blij?

En klopt, ik rag/typ zonder in acht neming van spelfouten en grammatica of whatever.

En d's en t's heb ik schijt an.
Als het moet weet ik het wel, maar geen zin in.

En in het dagelijks leven als er een briefje de deur uit moet of wat content moet komen, dann geht es ueber den Inhalt, idee en de taal an sich , aber da haben Sie een secretaresse voor of tekstschrijver!!!

Maar Kristof, je hebt erbij die denken 'nur ich'.
Tja.

FF kijken, topic, oh ja, is al lang en breed afgehandeldtdtd he.

Prijzen down op markt en techniek en afschrijving.

Daaag, ik doe aan dit topic niet meer mee, oude koek smaakt niet.

:arrow:

18 sep 2007 6:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Eerst zien dan geloven :wink:

18 sep 2007 9:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
Citaat:
Maar Kristof, je hebt erbij die denken 'nur ich'.
Tja.

slaat dan vooral op jezelf denk ik m'n beste, als ik jou hier bezig zie de laatste 2 dagen. Trouwens ook proberen te schrijven zonder fouten heeft te maken met respect ! Respect voor diegenen die het moeten / willen lezen !
Citaat:
En d's en t's heb ik schijt an.
Als het moet weet ik het wel, maar geen zin in.

Doe jij maar lekker mee met de canonball run, denk dat je daar wel thuis hoort.

18 sep 2007 9:18
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Zeer interessant allemaal. Hier ging het mis:

Citaat:
Een echte 928 kenner aan het woord, merk ik. Constructiefouten, benzineslurpen, enz. tzzzzz.

Misschien ligt het wel aan het feit dat veel jochies hun loden voetjes niet kunnen beheersen, en een afgetrapt gebakje nog meer aftrappen.

:oops:
Zie topic:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ht=#355459

Nu is het zover dat zelfs Kofi er niets meer aan kan doen..... :cry:

18 sep 2007 13:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
OFF TOPIC
@dynamic

EXACT! ZEER scherp gezien.

Kom ik hier gezellig vragen stellen over mijn opgeblazen drive train van een 928 en netjes alles uitwerken en netjes en eerlijk verhaal (kan wel schijnheilig en politiek zijn, maar dat is niet de reden waarom het ding kapot is) zit er meteen een ouwe (d) l*l mij tegen de haren in te strijken met vooroordelen (die overigens nog flink mis zijn ook).
Fijn welkom, ja en dan gaat het zeker fout als je over mijn GTs (vooral die Maranello heeft lange tenen) gif spuwt.
En dan nog wel een zogenaamde 928-kenner die een paar van die oude bakken heeft. :lol:

@everybody else
What's new? ON TOPIC?
:popcorn:

18 sep 2007 16:52
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Leg eerst nou eens uit wat on-topic is in jouw ogen. :?

Jemig, eerst met een nog koude bijna 30 jaar oude bak gaan scheuren, en dan de grotere dan verwachte hoeveelheid gepolfte 996 3.4 motoren gebruiken om (samen met de nu door jou gelden schade) Porsches kwaliteit (of beter: het zogenaamde gebrek daaraan) te oreren???

Ga nou eerst maar eens op dezelfde manier rijden met die maranello van je en dan spreken we elkaar volgende week wel weer ON TOPIC
(als ie ook schade heeft).

:roll: :mrgreen:

18 sep 2007 23:24
Profiel WWW
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
wat een topic?kan deze niet op slot?

anton964

18 sep 2007 23:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Gaap.

Ach de FED heeft de rente verlaagt met 0,5%

Dus, ik ben voorlopig weg hier, heb wel even wat anders te doen.

$$$$$$$$$$

Whahahaha....

SLOTJE!!!!!

OVERAL SLOTJE OP!!!

19 sep 2007 0:09
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ga je weg hier?
Jammer!
Echt heel jammer!!
Nou, hier baal ik echt van.
Goh... zo'n beetje aan het begin van de nacht moet ik dit lezen!
Echt knap waardeloos zeg.
Een lied van een geweldige nederlandse zanger komt ineens in me op..

zeg me dat het niet zo is,
zeg me dat het niet zo is,
zeg me dat het NIET WAAR IS!!

Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor, want net als jij verlaag ik me niet tot het niveau dat ik het zo rechtstreeks tegen iemand zeg, want dat doe ik niet.

19 sep 2007 0:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
@GI996

Geeft niet, je bent vergeven.

IEDEREEN IS VERGEVEN.

Hahaha....
Hier komt dan de waarheid!!!
Dus... wat waar is!

Eerst had ik het goud verkocht na een run strak omhoog van 650 naar 700 (ik had ook niet verwacht dat ie erdoor zou stoten, dus nemen die winst), Goud ging omhoog omdat we zo nodig naar beneden moesten met die zogenaamde 'credit crunch' en de banken waren door hun goudverkoop voor dekking heen, en dan gaat ie, dan gaat ie in 1 lijn strak omhoog.

Dan plafond was $700, dus ik verkopen als een gek, gewoon als een gek verkopen, zo snel mogelijk er vanaf.

Daarvoor al kwam die noodoplossing van de FED, kortlopende rente even een tikje lager (dat was eigenlijk zeer slecht nieuws, maar dat was een intikker voor de verlaging van vandaag, toen al).

Dus daar zat ik met een berg cash langs de zijlijn.
Even wachten, nood rente omlaag?... mmm... zit er meer in de komende 18e???

En ja, toen kwam er ophef, we verwachten de rente lager blaten de economen, toen nog meer geblaat we moeten lager met die rente, toen iedereen we moeten lager....
JA halloooo.... als Bernanke dan niet verlaagd... gaan we direct CRASHEN.... economie ver in de puin, volgend jaar prinsjesdag, dik inleveren, hahaha, stom kikkerland.... enfin... dus... ik alles kopen weekje geleden na de daling, vol in de calls, ongedekt!!!, hahaha, gewoon ongedekt!!! (how stupid can you be eigenlijk ???).

Ik hier zwaar in de dealingroom overnachten en zwaar in de stressssss... dik en dik in de papieren en maar wachten, wachten, Porscheforum even vervelen beetje en alles lezen over de markt, slapen, lezen, slapen (kon toch niet meer zoveel slapen met zoveel op het spel), had net de vrijdag daarvoor toch de Porsche even opgeblazen... ik was zo in stress, ik ben gewoon heftig gaan racen als ontspanning en blies hem op net toen ik klaar was en rustig naar huis tufte, schijt an!!! dat is een nevenrisicootje, moest stoom afblazen en is toch maar goedkope oldtimer (maar ik houd wel van de Porsche 928s.... echt).
Vandaag is ie weggesleept garage, komt goed, cash zat.

En vandaag kwam het lang verwachte...
TADA!!!
En het was zo goed als zeker, maar niet 50 !!! basispunten, ik had alle papieren op slechts 25 basispunten staan!!!

ALLE, ALLE PAPIEREN OP 25 PUNTEN, HEEL VERMOGEN, ALLES.
(ik ben al 7 keer failliet geweest, maar dat is maar een tijdelijke toestand, hahaha, was puber en gretig).

GAAT IE 50 PUNTEN VERLAGEN ... oooooooo..... gewoon alles MAAL 2. :shock: :shock: :shock: :shock:
Niet meer optellen, neen, verdubbelen!!!, vermenigvuldigen in natuurlijke getallen ... hahaha.
Ben nu dus 2x zo rijk dan vanmorgen... vergis je niet!
Lang leve Helicopter Ben Bernanke, mijn favoriete FED voorzitter!!!

Over helicopter gesproken ???
Wat kost zo een ding????
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Rotorway ... dZViewItem
Dat is te doen...

En nu?

Weet ik veel....

Denk wat je denkt, doe wat je doet, maar vergis je niet, je leeft maar 1x.

Hierboven staat de rechte weg naar al je dromen. DE gouden tip naar je Porsche in welke vorm dan ook.

Doe er iets mee of doe er niets mee, het is niet mijn leven, het is jouw leven.

Succes.

(ja, sorry, je loopt weer achter, ACHTER, de feiten aan. Maar hier nog 1tje om de pijn een beetje te verzachten, let op oktober, mogelijk gaan we nog iets meer de rente verlagen of gelijk blijven, maar die dag is het mogelijk wel stijgen, dat is gratis geld, ik herhaal, gratis geld, vergis je niet! doe het zoals hierboven staat, doe je het anders, zeg maar dag met je handje tegen je centjes, wij dealers zijn snel, zeer snel en dan niet alleen in een auto).

19 sep 2007 1:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Waar we naar toe gaan met die prijzen?

Off topic? OMHOOG. :lol:

ON TOPIC
Waar gaat de 996-prijs naar toe? Ik weet toch zeker dat ze echt omlaag gaan en relatief nogal sneller dan vergelijkbaar ander spul.

Hieronder dan, dit is een LINK ding.... oeiiiiii, vraag er maar garantie bij voor een paar jaar genieten en dan snel verkopen of lekker opblazen en goedkoop een zwaardere motor erin, heb je nog winst ook!!!
(nieuwe motor, sterkere motor zonder plof-feiten, nieuwe km stand van 0km).
Als ik een 996 zocht (tja blijf liever bij GT), dan kocht ik deze en zeker garantie erop voor maandje of 6 en blies em na een paar maandjes gelijk even op (lukt zeker! krukaslagers liggen er zo uit).
Mogen zij naar hun Interpolis voor mij! Glashelder.

http://zoek.autotrader.nl/www/cars_adve ... d=96010019

Wedden dat die dealer GEEN garantie geeft!!!

Dit vind ik toch wel een veeeeel mooier ding dan die rooie van mijn favoriete stalker (alleen wel veel km's, maar moet je in de bovenstaande context zien he, wat is er mis met gebruik maken van garantie ??? Betaal je toch voor).

Maarrrr... ik hoop voor mijn favoriete stalker dat hij geen 3.4 heeft.
Hoop ik echt mensen.

19 sep 2007 2:24
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
de typelerietus :shock: :D :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 sep 2007 3:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
@dr knauf

Hahaha... ja... leuke ziekte.
Wie schrijft die blijft.

Af en toe hier wat posten om ze te leren wat racebloed is (oh nee he?).

19 sep 2007 3:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@dr knauf

Met een witte blijf je zitte.
:wink:

(ach je zal em wel kennen, maar ik kon het even niet laten).

19 sep 2007 3:58
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
kweet niet offie goed heb gekeken naar die witte :shock:

maar laat mij maar zitte met die witte, hijs dope shit man 8) hijs sexy :shock: hijs de baas man die witte :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 sep 2007 4:11
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Volgens mij zitten julllie aan de pillen...

19 sep 2007 7:19
Profiel
PorscheForum Rakker
'04 Boxster 2.7
Bericht 
928 ROOKIE MODE ON
je goud verkopen toen die door de 700 ging was nou bepaald geen slimme zet
had eerder dit jaar al 3 keer vruchteloos geprobeerd die kaap te nemen en nu het eindelijk wel lukte was dit een giga bullish signaal
textbook voorbeeld van wat men een technische doorbraak noemt
overigens moet binnenkort ook de high van mei vorig jaar eraan geloven

ivm die renteverlaging: een blinde had een verlaging met 50 basispunten zien aankopen
besef je dan niet dat er gewoonweg geen andere keuze was
de Amerikaanse economie is NU AL in recessie, alleen zal dit pas binnen een aantal kwartalen duidelijk worden

928 ROOKIE MODE OFF

ON TOPIC

de prijzen zijn wat ze zijn
it's as simple as that
the right price is what the fool wants to pay

19 sep 2007 8:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@torquey

Mode?

Catwalk erbij, lekkere jonge grietjes erop, schaars gekleed, naaldhakken, wiebelen met het kontje, lief naar ome 928_rookie lachen (knipoogje erbij), Fashion TV erbij, flits flits doen de camaramannetjes, zie het helemaal zitten, hapje erbij, champagne erbij, hik.

En dan de onthulling.... rapapaaa... wat zit er onder het doek op de catwalk?

Het maakt een laag bromgeluid...... een nieuwe PORSCHE GT.

:lol: (het is al lang geleden dat ik bewust moest schakelen (automaat he) naar een andere mode. Ook ben ik al lang mijn zakjapanner kwijt waar zo een mode voor HEX, DEG, RAD, GRA etc. op zit).

Mode uit het raam. Oops. Hij gleed uit mijn hand. :wink:

On topic: ik bied 25k max. en nul gebreken met mooie strik erom (die blauwe verder boven in dit topic neem ik ervoor mee).

19 sep 2007 8:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

19 sep 2007 9:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@gast

Uit dat artikel:
Citaat:
Motorsportchef van Porsche, Hartmut Kristen, presenteert Porsche echter als kleine autofabrikant voor wie de Formule 1 te duur is.

Ja, dat is jammer en zeer eerlijke benadering van Porsche.
Dat siert ze.
Toch had ik de aanname dat Porsche te druk bezig was met nieuwe modellen ontwikkelen en nam daarmee het uitblijven uit de F1 voor lief.
Nu blijkt dat ze mogelijk niet TE druk bezig zijn voor de F1 maar gewoon niet capabel (financieel gezien) en normaal druk bezig zijn met ontwikkelen.
Ik had dat niet zo direct verwacht maar had wel een klein vermoeden.

Dat er nu meer geld overblijft door niet mee te doen aan de F1 zullen ze zich ook meer kunnen focussen op hun niche markt en dus sneller ontwikkelen.
Daarmee is de verwachting op meer modellen (wie weet wel een GT veel later alsnog).
Ik geloof ook dat ze genoeg de motoren etc. kunnen testen met de racerij zoals ze nu doen en de F1 niet echt een toegevoegde waarde voor hun techniek zou zijn.
In ieder geval bedankt voor de informatie.

On topic:
25k voor jouw Porsche.... ? is dat niet bespottelijk?

Waarom zou je hem wegdoen?
Wat zijn de specs? motor? km stand etc.?
Wat is de laatste grote kostenpost?

Eerlijk gezegd heb ik te weinig kennis van een 996 om een gedegen beslissing voor mijzelf te maken.
Maar je maakt het nu wel verleidelijk.

20 sep 2007 8:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 171 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7