@cabrio wim
Mmm... ik zal het nog eens bekijken.
Maar ik weet nog dat ik echt, ECHT verbaasd was en dat het boven de 2 liter was, dat weet ik zeker (bijna dan... hahaha, ja lekker belangrijk).
En het is wel een redelijk nieuwe.... dus ???
Maar eerlijk is eerlijk, het is nu ook weer niet een GT sportauto.
Het is een leuk cabrio klein autootje met pit (mogelijk veel pit, ding weegt niks en ligt voor dat segment een fikse motor in).
Dat wilde mijn moeder zo een autootje... laat ze lekker blij zijn.
Ik heb er niet tegen geraced... ben je helemaal gek geworden!
Veel te gevaarlijk voor mijn ouders en bovendien... tis een Fiat boodschappenautootje geen V8 met 5 liter.
Racen zou je via de specs kunnen narekenen.
944 guy weet hoe.
Maaruu... ik race met de 928 alleen tegen oldtimers.... doe niet zo laf, kun je wel he racen tegen een opoe!!!
Mot ik je ff wegblazen met 487pk....!!!!
(denk ik dan, who cares?)
Altijd weer hetzelfde liedje he.
Sta je ergens met die 928s begint iedereen te zeiken (vooral de beemers, golfjes, hondaatjes etc. ??? ze zien Porsche staan en gelijk op hun tenen getrapt ???? wat is dat toch? ja ze verliezen dan ook wel vaak van die opoes!! 911, 924, 944, 928 hahaha... maar de TT ligt er nu toch echt uit, moet een geharde TT in, en dan gaat de automaat weer, je kan wel meer pk erin frotten, maar de rest moet ook mee, dus... laat ik nu de opoe voor wat ie is).
Ik ben dat zo beu, alleen daarom zou ik em verkopen.
Laatst ook weer, zonnig weer, sta te tanken (tuurlijk, is de enigste plek waar ze je bijhouden), komt er een kerel uit een oude Citroen BX (auto van onder de 100 euro, lelijk en was echt een hondenhok zo smerig en lak verweerd) en komt mij vrolijk uitleggen waarom hij dit een lelijke Porsche vind (???).
Weer ergens anders vroeg ik de weg in een akelige goedkope buurt (heb een stinger, geen tomtom in de 928), begint die man te zeveren hoe lelijk de auto is.
Ik ervaar teveel negatief gedoe.
Ben er weg van.