|
Auteur |
Bericht |
ECT
|
 Om giftig van te worden!
Het volk moet dokken en die potverdrie bimbo's in Den Haag zorgen er wel voor dat ze er warmpjes bijzitten.
Ben het zat en wil revolutie 
|
21 sep 2007 22:27 |
|
 |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Zal 'm wel aan mij liggen, maar ik zou dat werk niet willen doen voor die 120k per jaar.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
21 sep 2007 22:35 |
|
 |
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Gaat me ook niet om die 120k per jaar, gaat om de zelfverwennerij en rechten die ze onbeschaamd zichzelf toekennen, en die ze met enthousiasme de burgers en ondernemers verbieden.
Oja, en ook een auto van de zaak, echter géén fiscale bijtelling voor de heren en dames in Den Haag.
Oja, en ook heel andere opbouw van pensioenrechten (mag veel meer).
Oja, en onkostenvergoedingen van ongehoorde hoogte (netto).
Oja........
Kan er niks aan doen. Blijven voor mij incomptente, ordinaire zakkenvullers; eigen belang eerst. Met die flapdrol van een Bos voorop.
Liet me even gaan, het gaat al weer 
|
21 sep 2007 22:50 |
|
 |
drknauf
|
verkapte vorm van struikroverij 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 sep 2007 22:51 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik erger me nog meer aan die wachtgeldregeling. 1 dag in de kamer gezeten - 8 jaar hetzelfde salaris als uitkering... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 sep 2007 23:28 |
|
 |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Da's idd té gek voor woorden !
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
21 sep 2007 23:29 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
 |  |  |  | Rob993Tip schreef: Gaat me ook niet om die 120k per jaar, gaat om de zelfverwennerij en rechten die ze onbeschaamd zichzelf toekennen, en die ze met enthousiasme de burgers en ondernemers verbieden. Oja, en ook een auto van de zaak, echter géén fiscale bijtelling voor de heren en dames in Den Haag. Oja, en ook heel andere opbouw van pensioenrechten (mag veel meer). Oja, en onkostenvergoedingen van ongehoorde hoogte (netto). Oja........ Kan er niks aan doen. Blijven voor mij incomptente, ordinaire zakkenvullers; eigen belang eerst. Met die flapdrol van een Bos voorop. Liet me even gaan, het gaat al weer  |  |  |  |  |
- 120,000 euro per jaar voor minister president is natuurlijk een lachertje, wat willen de proleten hier dan....
- volgens mij heb je alleen bijtelling als je de wagen prive gebruikt, lijkt me niet dat Balkenende en anderen dat doen....
- pensioenrechten zijn in NL vrij en afhankelijk van het bedrijf waar je werkt
- lekker generaliseren, als je alles weggeeft en NL in 2 jaar op zijn gat ligt is het niet goed, als je bezuinigt is het niet goed, als je investeert is het niet goed en ondertussen ook nog eens van iedereen commentaar krijgt.
Het is altijd zo makkelijk om lekker ongefundeerd van je af te schreeuwen....dat ik me altijd afvraag wat je er zelf van bakt, en ofdat jij niet aan jezelf denkt....ik wel maar ik zeur niet....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 sep 2007 1:04 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
dat is idd belachelijk en moet meteen worden afgeschaft...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 sep 2007 1:04 |
|
 |
Marcel
|
9925 bruto per maand, blijft er 4500 netto over, net zoveel als twee verdieners met een modaal inkomen, jonge jonge wat een exorbitant salaris voor zo'n job en dan dagen draaien van 16 uur, vaak de hele week van huis, in het wekend aan de bak en ook nog stank voor dank. De helft die hier zit zou opstappen als ze zo behandeld zouden worden bij de baas....
begrijp me goed, ik hbe weining met politiek maar
......niemand wil hier links zijn maar schreeuwen als een communist.....
|
22 sep 2007 1:07 |
|
 |
drknauf
|
je bent weer aardig op dreef he marcel
maarja je hebt ook wel een beetje gelijk, maarja je het is idd ook zo, het is toch nooit goed  wat je doet
|
22 sep 2007 2:04 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik vind voor een dergelijke functie het salaris ook erg laag. helaas denk ik wel dat als je deze mensen een salarisverhoging geeft, ze niet beter worden
Ach, de wijze chinees zei al: If you pay peanuts, you get monkeys...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 sep 2007 6:56 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 sep 2007 8:01 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Was net hetzelde aan het denken. Er zitten natuurlijk ook een hoop incompotente mensen tussen. Dit heb je trouwens ook in de privé en hoe groter het bedrijf hoe moeilijker om dit te vermijden.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 sep 2007 8:18 |
|
 |
cabrio wim
|
Politiek en geloof 
|
22 sep 2007 8:19 |
|
 |
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Gaat me ook niet om die 120K. Heb liever dat ze een goeie man of vrouw aantrekken en die marktcoform betalen. Weten ze in de publieke sector echt wel hoe dat moet.
Pensioenrechten zijn helemaal niet vrij. Als er ergens een ondoorgrondelijke warboel aan regels is opgesteld is het wel in de pensioenmaterie. Ik ken weinig ondernemers die nog de volledige materie doorzien (laat staan de gemiddelde adviseur).
Den Haag zou zich eens moeten bemoeien met het optimaliseren en verbeteren van processen in plaats van die eindeloze symptoombestrijding. Files, gezondheidszorg, onderwijs etc. Er is veel mis, maar structureel vinden er geen of nauwelijks verbeteringen plaats.
Aardig dat je benieuwd bent. Ik bak er zelf best wel iets aardigs van, 5 jaar geleden op zolder begonnen, nu een flinke club mensen met aansprekende relaties. Wordt een keer ondernemer(tje) en zie hoe de politiek en de daaruit voortvloeiende wet- en regelgeving met je meewerkt.  Dus nee, denk niet alleen aan mezelf en zeur ook niet.
Ben nog steeds een blije ondernemer, ben voor een eerlijke maar faire verdeling en ben voor een betrouwbare politieke omgeving. Dat laatste, daar schort het me iets te vaak aan.
|
22 sep 2007 8:38 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
idd die wachtgeldregeling slaat nergens op
_________________________________________ Got coffee?
|
22 sep 2007 8:46 |
|
 |
ECT
|
Waar het om gaat is de schaamteloze zelfverrijking. Iedereen moet fors inleveren en zij eisen zonder toestemming van de belastingbetaler 10 % loonsverhoging.
Er zijn veel mensen die leven op de armoedegrens die krijgen misschien kleine extra's maar daar hebben ze niet veel aan vanwege de hogere levenskosten.
Er zijn beroepen (medische sector, gezondheidszorg) waar een 60-80 urige werkweek geen uitzondering is, waar vele malen harder wordt gewerkt dan in de politiek, ook zij moeten fors inleveren i.h.k.v. nivelleren.
De verhoudingen zijn zoek! In mijn ogen blijven politici oridinaire zakkenvullers. Je moet niet vergeten dat ze een zomer-, kerst-, herfst-reces hebben van in totaal 3 maanden!!!. Vele onkostenvergoedingen hebben, chic dineren en lunchen op kosten van de belastingbetalers, andere cq. goede pensioenregelingen hebben, wachtregelingen, forse bonussen krijgen, etc, etc. Kom maar eens in Den Haag kijken, ik weet waar ze allemaal op de kosten van de belastingbetaler zich zitten vol te vreten. Ze worden goed verwend met teveel goede secundaire arbeidsvoorzieningen. En.... wat brouwen ze klaar...chaos en nog meer sociale ongelijkheid! Niet fair, he. Ze presteren in feite niets maar dan ook helemaal niets. In het bedrijfsleven zijn ze voor mij ook geen knip voor de neus waard.
Gelijke monikken gelijke kappen. Wij inleveren zij ook.
Je komt als politicus niet meer geloofwaardig over als je propageert dat we met zijn allen fors moeten inlveren voor de economie en dat ze zelf er 10 % extra bijkrijgen => llinks jippie, rechts vullen!
|
22 sep 2007 11:14 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Amen!
Mn pa pleit ook al jaren voor een jachtseizoen op politici, het wordt idd hoog tijd!
|
22 sep 2007 14:47 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
 |  |  |  | ECT schreef: Waar het om gaat is de schaamteloze zelfverrijking. Iedereen moet fors inleveren en zij eisen zonder toestemming van de belastingbetaler 10 % loonsverhoging. Er zijn veel mensen die leven op de armoedegrens die krijgen misschien kleine extra's maar daar hebben ze niet veel aan vanwege de hogere levenskosten. Er zijn beroepen (medische sector, gezondheidszorg) waar een 60-80 urige werkweek geen uitzondering is, waar vele malen harder wordt gewerkt dan in de politiek, ook zij moeten fors inleveren i.h.k.v. nivelleren. De verhoudingen zijn zoek! In mijn ogen blijven politici oridinaire zakkenvullers. Je moet niet vergeten dat ze een zomer-, kerst-, herfst-reces hebben van in totaal 3 maanden!!!. Vele onkostenvergoedingen hebben, chic dineren en lunchen op kosten van de belastingbetalers, andere cq. goede pensioenregelingen hebben, wachtregelingen, forse bonussen krijgen, etc, etc. Kom maar eens in Den Haag kijken, ik weet waar ze allemaal op de kosten van de belastingbetaler zich zitten vol te vreten. Ze worden goed verwend met teveel goede secundaire arbeidsvoorzieningen. En.... wat brouwen ze klaar...chaos en nog meer sociale ongelijkheid! Niet fair, he. Ze presteren in feite niets maar dan ook helemaal niets. In het bedrijfsleven zijn ze voor mij ook geen knip voor de neus waard. Gelijke monikken gelijke kappen. Wij inleveren zij ook. Je komt als politicus niet meer geloofwaardig over als je propageert dat we met zijn allen fors moeten inlveren voor de economie en dat ze zelf er 10 % extra bijkrijgen => llinks jippie, rechts vullen! |  |  |  |  |
Begin een eigen partij.
Mijn stem heb je alvast. 
|
22 sep 2007 15:04 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Ben zeker geen fan van Bos, maar volgens mij meer een ideologisch mannetje dan een zakkenvuller. Anders had hij nooit de betere boterham opgegeven om het ondankbare werk van politicus op zich te nemen.
_________________________________________ Tjolk.
|
23 sep 2007 21:49 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Ik vind het hoog tijd dat de ministers en minister-president meer gaan verdienen, hun inkomen is op dit moment belachelijk laag. De salarisverhoging heeft tevens als doel om hiermee gelijk het maximum salaris vast te stellen voor alle overheidfuncties.
Ik vind het verschil tussen salarissen van de bewindslieden en de tweede-kamer leden veel te klein en helaas worden ook die salarissen verhoogd. Ik denk dat zij goed worden betaald voor het werk wat ze doen en de vele vrije dagen die ze hebben.
|
23 sep 2007 22:01 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Ach, dr zitten ook zat lui tussen die vol van zichzelf zijn en menen dat ze dat wel even met de rest moeten delen...
Bos is gewoon slecht bezig, achteraf gezien was Zalm als penningmeester de slechtste niet...
|
24 sep 2007 0:24 |
|
 |
drknauf
|
hey tedje!
ja jacobse wat is er?
zullen wij de TEGENPARIJ weer leven in blazuhhhh 
|
24 sep 2007 1:04 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Voor top bestuurders is 120K veel te weinig! Eventueel ook voor topbestuurders in de politiek. Nu moeten we alleen die topbestuurders nog vinden 
|
24 sep 2007 9:25 |
|
 |
drknauf
|
|
24 sep 2007 11:40 |
|
|