_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
23 sep 2007 9:43
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Was heel errug gezellig
Paar leuke forum rakkers gezien met hun mooie bolide's en natuurlijk mee gesproken
Denk dat er nog wel wat foto's komen, misschien wel van die hele mooie gele
Zag Paul en Erik met hun camera lopen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
23 sep 2007 13:01
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Was Mickey en Eric
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
23 sep 2007 13:07
Paul Broere
Automotive professional
Ede
Net terug gearriveerd thuis.
In Zandvoort nog lekker wat op de boulevard gedronken, en terwijl er inmiddels bijna file naar Zandvoort stond rustug naar huis gereden.
Rijden ging super, alleen heeft mijn vader toch een kleine schade opgelopen aan zijn auto. (bijna stapvoets tegen de vangrail, maar dat risico heb je nou eenmaal).
Mooie auto's gezien, zeker de 964 Tiptronic van een mede-forummer (grijs) zag er super uit!
En een witte 964 RS (look) met chromen RS velgen... supermooi.
Ben benieuwd of er inderdaad nog wat foto's komen, heb er zelf 4 gemaakt met mijn telefoon, zal ze vanavond uploaden.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
23 sep 2007 15:06
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Prima dag gehad, het weer zat ook erg mee.
Gezellig met de mede forummers en genoten van het rijden op het circuit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum