Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:59

Antwoord op onderwerp  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Veilig of gevaarlijk 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht 
angst begint waar er beperkingen komen door voorzichtigheid,
bv iets niet meer gaan doen.

robert

23 sep 2007 9:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
rob964.c4 schreef:
angst begint waar er beperkingen komen door voorzichtigheid,
bv iets niet meer gaan doen.

& remmen is angst ;) :lol:

23 sep 2007 9:05
Profiel
Bericht 
Je moet je leven niet door angst laten reageren want dan trekt je juist gevaar aan :!:

Honden bv. ruiken of je bang voor ze bent dan gaan ze juist tegen je blaffen en laten ze hun tanden zien :idea:

23 sep 2007 11:18
Bericht 
Honden carjacken gelukkig niet 8)

Er is niets wat ik niet doe uit angst. Ik laat me nergens door beperken.

Wees nou eerlijk, als je als vrouw hier op het Forum durft te posten en helemaal alleen naar Forum uitjes gaat, dan moet je toch wel lef hebben :lol: :wink: :mrgreen:

23 sep 2007 12:11
PorscheForum Rakker
993
Amersfoort
Bericht Re: Veilig of gevaarlijk
Jurgen schreef:
Jíj iemand slaan?? Pasen en Pinksteren vallen nog eerder op één dag samen... 8) , maar ik vind 't mooi dat je zoveel zelfvertrouwen hebt, dat wel... :wink:

Die Jurgen jij kent mij echt niet, ik ben echt een vechtersbaas hoe onwaarschjnlijk het er ook uit ziet, wat van mij is ,is van mij en daar blijft een ander vanaf of het mijn dochter of mijn hond is ik spring in de bres (zelfs voor Henk, maar dat is niet echt nodig :wink: )

23 sep 2007 12:46
Profiel
Westervoort
Bericht 
Jij een vechtersbaas klinkt idd "best wel" onwaarschijnlijk Alice... :wink: ; als je vertelt dat je bij Henk hoort zal dat ongetwijfeld meer ontzag inboezemen...(hoewel de woorden vechtersbaas en Henk ik één zin bijna nóg vreemder staan... ) maar je snapt wat ik bedoel... :wink:

23 sep 2007 12:54
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik rij altijd met de deuren open, geen idee, vind het lastig de hele tijd Knoppie indrukken knoppie omhoog trekken knoppie indrukken.. :lol:

Als ik de auto verlaat, ookal is het maar voor heel even, natuurlijk wel ALTIJD op slot.

En Airbags; damn dat kunnen klote dingen zijn! Een collega van mij had een paar weken geleden een aanrijding, klapte iemand bij hem achterop de bus. Hij geen letsel maar die vent in de andere wagen wél. Inderdaad door de Airbag. Dat ding explodeerde in zijn gezicht :? Auw...

ECT: neen, is niet altijd zo bij honden. Heel veel honden houden vreemd genoeg niet van mensen in een uniform (TNT!!!), en als ze dan ook nog eens zien dat je hun territorium betreed is het menens. Sommige honden kunnen ook beter omgaan met vrouwen dan met mannen.. :wink:

23 sep 2007 15:56
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Maar vrouwen in een uniform :twisted:

23 sep 2007 16:57
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
En Airbags; damn dat kunnen klote dingen zijn! Een collega van mij had een paar weken geleden een aanrijding, klapte iemand bij hem achterop de bus. Hij geen letsel maar die vent in de andere wagen wél. Inderdaad door de Airbag. Dat ding explodeerde in zijn gezicht :? Auw...

Nee, dan liever een stuur 5 cm in je gezicht. :roll: :? :shock: Ik kies voor een ontplofte airbag in mijn gezicht boven het alternatief.

23 sep 2007 20:51
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Als je (serieus) letsel aan je airbag overhoudt, zat je niet goed tov. je stuur in de auto. Er is niet voor niets zoiets als een instructieboekje. Lees die maar eens goed door, dan zie je wat wel en niet verstandig is ivm. een airbag ;)

Anyway, slotconclusie (hehe, geinige woordspeling) is: Ieder rijdt zoals hij zelf wil. Denk dat het voor het "gevaar bij ongeval" weinig uitmaakt of je deuren wel of niet op slot zitten.

23 sep 2007 22:27
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6