...Vind ik persoonlijk niet echt de juiste instelling als iemand een auto van meer dan 10 K wilt kopen.
Wat wil je nu voor 10K?
Dat is toch bijna helemaal niks in autoland...
Altijd hetzelfde geeikel: voor een dubbeltje op de eerste rang...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
24 sep 2007 18:16
horn
PF #57
on topic: hoe zit het nu met die aankoopkeuring van die 944S2
Pete - gefeliciteerd!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
24 sep 2007 18:22
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Nogmaals gefeliciteerd Peter
maar euh waarom een gele als avatar
als je een rode hebt
veel plezier er mee
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
24 sep 2007 19:40
pete 928
968cs
amersfoort
heey denis tja die gele kwam ik tegen op de duitse mobile .de
en die kleur vond ik ook heel mooi en toen had ik nog geen foto's van mijn wagen ( tjonge nu heb ik er zelf ëën) moet nog aan het idee wennen haha .
ja eigenlijk moet ik die avatar nog veranderen he ach komt nog wel
ik ga nog binnekort wel een paar mooie foto's maken .
en je weet het he ik kom hem binnekort eens bij je showen
24 sep 2007 21:37
pete 928
968cs
amersfoort
horn schreef:
on topic: hoe zit het nu met die aankoopkeuring van die 944S2
Pete - gefeliciteerd!
bedankt ik denk dat ik nu eerst eens op zoek ga naar een 968 turbo s en dan zie ik wel verder
24 sep 2007 21:40
pete 928
968cs
amersfoort
Classic912 schreef:
@Pete 928; gefeliciteerd met je aankoop. Prachtige wagen de 968CS. Betreft het hier toevallig de rode die bij Targaflorio te koop stond?
nee hoor deze kwam uit etten leur alhoewel hilversum voor mij wel lekker dichtbij was geweest .
ik heb ondertussen de eerste 500 km erop zitten en het is genieten geblazen , jongens wat een voorrecht om zo'n auto je bezit te kunnen noemen heerlijk .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum