Gisteren van Pon een fax gekregen met de gegevens van de 911S uit 1970 die ik op het oog heb. Daar staan naast motor en chassisnummers (die overigens kloppen) nogal wat codes op die mij niks zeggen, iemand die mij hiermee kan helpen?
Ten eerste de kleurcode, deze is 9898. Bestaat uit vier cijfers wat volgens Peter Morgan betekent dat hij uit de serie vanaf aug '70 komt. Echter staat deze code er niet bij, iemand die weet welke kleur dit is?
Verder staat er:
Modell: 911534
Innenausstattung: 11
Mehrausfstattungen (de opties/meeruitvoeringen): Getonte windschutzscheibe, Komfort ausstattung (is me duidelijk, dit hadden veel s-jes om toch nog wat comfort te hebben ten op zichte van de gestripte standaard versie) en daar staat dan achter (470,567,651).
Wie kan hier meer over zeggen?
02 okt 2007 20:53
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
lijkt mij ook, de hobbyisten die zo'n site maken zullen echt geen fouten maken en je kunt er ook van op aan dat alle gegevens op dit soort site's staan. of misschien toch niet.
08 okt 2007 23:05
horn
PF #57
zoals geschreven - kleurcode vraag inmiddels opgelost.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum