Hallo,
Ik ben nieuw op het forum.
Ben zelf baasje van een 964 c4 Targa uit 1990,zwart.
Ik zou graag wille weten waar ik mijn gele voorkant kan vervangen voor een witte [knipperlichten en afdekplaatjes naast de mistlampen].
Groeten François
09 okt 2007 16:41
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Welkom hier! Speedservice in Born heeeft altijd wel wat op voorraad! Anders kan Manuel Pelzer in kerkrade je wel helpen.
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
09 okt 2007 16:45
horn
PF #57
je kan ook de forumtechnikerbellen. die stuurt ze je ook zo op. Heb ik de mijne gekocht. Let op: je hebt meerdere soorten, de meeste verkleuren na een jaar. Porsche heeft zelf nooit witte knipperlichten voor de 964 gemaakt dus alles is aftermarket.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 okt 2007 20:14
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
horn schreef:
je kan ook de forumtechnikerbellen. die stuurt ze je ook zo op. Heb ik de mijne gekocht. Let op: je hebt meerdere soorten, de meeste verkleuren na een jaar. Porsche heeft zelf nooit witte knipperlichten voor de 964 gemaakt dus alles is aftermarket.
Ik heb nu aan de voorkant de oranje knippers en reflectorplaten ernaast vervangen door witte exemplaren, beide gewoon origineel Bosch.... zal niet verkleuren
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
12 okt 2007 11:29
horn
PF #57
waar heb jij 'origineel bosch' witte 964 knippers vandaan? et quanta costa?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 okt 2007 13:47
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
via MP... toeval
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
Gebruikers op dit forum: 911RPM, Majestic-12 [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum