Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:05

Antwoord op onderwerp  [ 371 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
PorscheMotion 2007, 13 en 14 oktober, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
Zo ikben ook weer terug uit Assen, Al wel een tijdje.

@ frost; ik heb je helaas niet gezien dit keer, maar ook ik heb de wekker vroeg moeten zetten deze morgen ! :wink:

Indrukwekkendste Porsche: Die oranje Race-Turbo :shock: OMG Wat een bak was dat zeg!

CGT was natuurlijk ook lekker, maar die oranje Turbo was echt fenomenaal ! Van wie is die?

L...

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

14 okt 2007 20:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Wow Berend, zeer fraai beeldmateriaal! Wat voor lens had jij er eigenlijk op zitten? Voor die DSP foto moest dat een behoorlijke zoomlens zijn?!

Ik was tegen zes uur ook weer thuis. Ik vond het evenement wel okee. Het ging mij dan ook meer om de auto's dan om de stalletjes (beeld en geluid) eerlijk gezegd. Uiteraard heb ik nog even gebuurd bij de 911stedentocht-kraam maar volgens mij heb ik geen voorproefje oid van het fotoalbum gezien? Of waren dat de zwart/wit prints? :wink:

Bij DSP heb ik Do gezien en een tijd mee staan praten. Daar kwam ik BerendB ook tegen! Met de 'broer' van Do meegereden in de Carrera Cup, man wat een geweldige ervaring zeg, dit was echt racen zoals het hoort! :D :shock: Ongelofelijk, wat een brute auto en kracht. De GT2 ook nog even gehoord, daar komt een fantastische sound uit zeg! 8) :o :D Volgens mij hoorde ik de naam Harley vallen, die ging na mij in de gele Cup volgens mij. :wink: Do, echt enorm bedankt! :cheers:

Aan het eind van de middag nog met Jan meegereden in de Carrera GT. Sensationele ervaring! We hebben de 230 op het rechte stuk gehaald. Briljante auto zeg! :cheers:

Ik heb Lydia zien zitten tijdens de "lunch" met een broodje zalm. Heeft het gesmaakt? Was kennelijk nogal wat gepiel zo te zien.:wink:

Wat ik slecht georganiseerd vond was de helmenverhuur. Er was duidelijk aangekondigd dat er helmenverhuur was. Echter, er moest behoorlijk wat nagevraagd worden bij mensen. Vervolgens moest ik zelf maar gaan zoeken naar de mensen van J&S, die dus helemaal niet in pitbox 19 maar in een vrachtwagen voor 26 zaten, in plaats van dat er even goed overlegd was. Dat is wat mij betreft wel iets dat beter kan voor volgend jaar. :)

Laatst bijgewerkt door Division op 14 okt 2007 22:40, in totaal 1 keer bewerkt.

14 okt 2007 20:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Rest van de foto's (en in groter formaat) is hier te zien: http://www.mijnalbum.nl/Album=MZYEIOOL

14 okt 2007 20:28
Profiel WWW
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Die oranje race-Porsche wordt gesponsord door mijn werkgever en door S-panel en dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij van René Snel moet zijn geweest (volgens mij was hij er zelf niet).

beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom (hij ging zo giga hard dat ik natuurlijk ook nooit heb kunnen zien wat er op stond).

There are no old Porsches, only new owners.

Laatst bijgewerkt door Wouter op 14 okt 2007 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.

14 okt 2007 20:42
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Vond idd de entourage wat magertjes, maar de auto´s en het weer maakten veel goed :!: Leuk om de basic cup racers te zien close racen. 8)

Berend, mijn favo foto :!:

BerendB schreef:
Afbeelding

Division schreef:
()Volgens mij hoorde ik de naam Harley vallen, die ging na mij in de gele Cup volgens mij. :wink: ()

Klopt, dat was ik. Heb nog ff met je collega-fotograaf wat woorden gewisseld. Wietse ging inderdaad als een speer... we gingen er aan het eind van het rechte stuk nog ff af (niks aan de hand verder). Ik dacht al, wat rem´tie laat. :wink:

14 okt 2007 20:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Mooie foto's, Marc en Berend! Super! Veel mooie wagens gezien, verder was het aanbod kwa kraampjes etc. inderdaad een beetje magertjes.. Geweldige heenreis gehad, vooral vanaf Zwolle was het een en al Porsche wat op de A28 reed :shock: :D

14 okt 2007 21:01
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Ik en mijn zoon hebben een heerlijke dag gehad.

Perfecte heenreis met veel P 's die aanpikte. Kwamen uiteindelijk met een stuk of 12 P's aan. Leuk om jullie allemaal te leren kennen.
De Porsche Parade was super, heerlijk kunnen gummen. De bovenlichten van de Resque Cars waren regelmatig uit dus konden we heerlijk los. Dat was een hele leuke ervaring. Mooie foto's en filmpies kunnen maken. Kunnen we nog even van nagenieten.
Daarna nog even wat klei gekocht om de auto te cleanen. Ben benieuwd wat me dat brengen gaat.
Na een dagje volgas staat hij nu weer lekker in zijn pyjama en kan weer een weekje rusten. :D

Al met al een hele leuke dag!!!!!

14 okt 2007 21:03
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Harley schreef:
Vond idd de entourage wat magertjes, maar de auto´s en het weer maakten veel goed :!: Leuk om de basic cup racers te zien close racen. 8)

Berend, mijn favo foto :!:

BerendB schreef:
Afbeelding

Division schreef:
()Volgens mij hoorde ik de naam Harley vallen, die ging na mij in de gele Cup volgens mij. :wink: ()

Klopt, dat was ik. Heb nog ff met je collega-fotograaf wat woorden gewisseld. Wietse ging inderdaad als een speer... we gingen er aan het eind van het rechte stuk nog ff af (niks aan de hand verder). Ik dacht al, wat rem´tie laat. :wink:

HEle mooie foto Harley

14 okt 2007 21:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Kwa kraampjes e.d had ik ook wat meer verwacht.. Ik kreeg van 402events(toch) een mailtje waarvan je echt het ide ekreeg van dat er hele wat lifestyle spullen enzo ook te vinden zou zijn(o.a. de nieuwste f.a.Porsche collectie) maar of ik heb gewoon niet goed gekeken of het was er helemaal niet.. Wou er een mooi schaaolmodel kopen van de 997 turbo cabrio ofzo maar uiteindelijk alleen maar een giga-poster gekocht bij PCG... Maar ik heb mooie foto's kunnen maken :)
En die zwarte Carrera gt die hem flink doortrok met wielspin in de tunnel... Man wat klonk die lekker!
Ook nog een heel leuk moment gehad bij de tunnel.. bestuurder van ik geloof ene 996 liet zijn uitlaat eens flink horen en de vrouw die naast hem in de P zat dee meteen haar vingers in d'r oren:lol:

Uiteraard ook nog even geinformeerd naar de dvd van de 911-stedentocht en nog kort met iemand van de 911 steden tocht staan praten..

1 ding waar ik nu wel echt over uit ben is dat ik absoluut een 944 wil hebben zodra ik een fatsoenlijke baan heb(of goede sponsors....) :)

Laatst bijgewerkt door marco.groenhof op 14 okt 2007 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

14 okt 2007 21:17
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
hielkema993 schreef:
Perfecte heenreis met veel P 's die aanpikte. Kwamen uiteindelijk met een stuk of 12 P's aan. Leuk om jullie allemaal te leren kennen.

Volgens mij reden jullie net weg bij Dekkersland toen wij aankwamen, we waren wat laat met ons groepje van 14. :oops:

hielkema993 schreef:
()HEle mooie foto Harley

Heb ik niet gemaakt maar Berend.

14 okt 2007 21:21
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Boxster 2.5 Tiptronic
Moergestel
Bericht 
Was idd een leuke dag.
Vooral het treintje naar Assen was een hele beleving, vanuit Eindhoven met 210 even losgaan ! Peter houd van doorrijden. Lekker rustig op de weg zo vroeg 's ochtends.
Uiteindelijk met een aardig clubje aangekomen in Assen.

Afbeelding

Evenement was magertjes, maar de sfeer goed.

Afbeelding

Leuke fotos's Marc en Berend, veel mooie plaatjes !

14 okt 2007 21:21
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Mijn score van de dag (bij gebrek aan meer kramen en spullen): een rode Porsche key-cord. Terwijl ik eigenlijk een mooi setje matten en een windjack had willen scoren. Helaas niks van dat alles. Vraag me dan ook af waarom 10 euro voor de bijrijder (mijn vrouw) betaald moest worden terwijl juist het publiek met Porsches voor de grootste show zorgden... gaat mij niet om die 10 euro, maar als het slecht weer zou zijn geweest was er eigenlijk niks te doen geweest. Dus een grote pluim voor alle enthousiaste Porsche rijders maar een grote min voor 402events... :? Ik had ook één van de 20 paddockkaarten, maar het voordeel (geen...?!) daarvan ben ik nu nog aan het uitzoeken... :? De rit erheen was wel één van de grote hoogtepunten van mijn zondag. :D

14 okt 2007 21:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Bericht 
Ik heb me wel vermaakt vandaag heel veel moois gezien... alleen had iets meer kraampjes verwacht!
Voor de rest heb ik wel heel veel mooie Porsche gezien en het weer was echt top...
Heb een paar rondjes met de 964 RS en met de gele 993 van Wolbert mee gereden.. dat was echt vet!!
Volgende keer rij ik wel mee in het treintje :wink:

14 okt 2007 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Hoi Mensen, hier ook mijn verslag!

Pluspunten:
- 4x CARRERA GT!! GEWELDIG!!!!!!!!!!! :D
- VEEL ruimte om de Porsche te parkeren, mooi circuit
-Mooie RUFs
-Ik had wel leuk gezeldschap :P ( Richard en Zoontje! BEDANKT NOG VOOR DE SUPER DAG! )
-Veel mooie foto's kunnen maken
-Nieuwe 911 Turbo Cabrio + nieuwe Cayennes
-ERG lekker weer
-weinig verkeer op heen en terug reis
-Een altijd even charmante en vriendelijke meneer De Boer
-Heeft mij goed genoeg bevallen om volgend jaar weer heen te gaan!
-Iemand leren kennen van de 924vriendenkring

(over het algemeen veel positiefs gehoord over mijn auto!)

Minpunten:
-WEER Leander mis gelopen!! WEL zijn auto gezien
-voor de rest weinig babbels kunnen maken met leden van het forum hier - Lydia - en waar was OLAF bijvoorbeeld???
-Die "negers" die de hele tijd door liepen te brullen en dachten dat zijn geinig waren :roll:
-Inderdaad weinig te kopen/halen kwa Porsche kleding, modellen of posters
-Porsche rijder gratis naar binnen, bijrijder moet betalen
-Open gebroken wegen/werk in de buurt van Sneek en nergens borden voor omleiding naar Groningen/Assen:evil:

14 okt 2007 21:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ohja, tegen het einde van de middag hebben we nog even pauze gehouden op de Afsluitdijk; ik zwaaide van hoger op naar een witte 911 (cabrio of targa) die even tuuterde. Wie was dit, iemand van hier? Ging in ieder geval ook richting Den Oever etc.

14 okt 2007 21:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2 Cabrio TT
Wageningen
Bericht 
Mede dankzij het weer hebben wij ook een fantastische dag gehad! Ook ik had wel wat meer standjes verwacht. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een echt mooie jas en leuke P-schoenen.
Maar goed, de zon scheen en de auto's waren prachtig.
Ook leuk om zelf in de prijzen te vallen voor het mooiste exterieur :lol:

fotos: http://picasaweb.google.com/victor.beve ... scheMotion

14 okt 2007 21:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ohja over de RUF's. Ik meende dat RUF de RT12 mee zou nemen zoals aangekondigd door de organisatie. Helaas is deze niet gekomen maar daarvoor in plaats kwam de R Compressor 3.8. Deze stonden ook al bij het Van der Valk hotel op zaterdagavond. :)

14 okt 2007 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Mjah die was wel mooi.. Die RK3200 ofzo viel mij wel een beetje tegen....

14 okt 2007 22:01
Profiel
vianen
Bericht 
Hey Frost,heb ik je weer gemist, en ik had de beschermhoes voor de 924 zelfs meegenomen :evil: :wink: , komt wel goed :D

14 okt 2007 22:06
Profiel
vianen
Bericht 
@Harley, DVD'tje al bekeken :roll: :lol: :wink:

14 okt 2007 22:21
Profiel
PorscheForum Rookie
70'er Coupe 2.2 E..vil Webers.
Nijmegen
Bericht Life without a battery
Wat een geweldige dag mensen! Peter, onze complimenten voor het goed georganiseerde treintje uit Eindhoven :salut: Is overigens wel de eerste trein uit eindhoven die exact op tijd rijdt EN.. lekker doorrijdt :wink: :cheers: Jullie gezelschap was super en we doen dit zeker nog eens over!
Toch wel bijzonder dat zoveel gelijkgestemden met allemaal hun eigen bijdrage, er samen zo'n superdag van maken. Het is vast en zeker de emotie zoals ''der BUTZI'' die in onze auto's wilde hebben! :^:

Zo, het ''gefilosofelarij'' is er weer uit! Heeft de poelieketator wel meer last van. :oops: Mark bedankt voor de mooie foto's! Aangezien het vandaag wel de dag van ''de batterij'' was, had ik na vijf foto's geen sap meer in mijn camera, en Jan geen power meer in zijn lichtblauwe Targa accu. :?

20 meter tegen die blauwe ''bips'' gehangen.......en ze liep. :puker:

Ik ga maar weer eens sporten! Blijf links en tot snel!

14 okt 2007 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera '87
Steenwijk
Bericht 
Was leuk op het circuit vandaag, ook mooie plek georganiseerd door het friese elfsteden comite. Waren inderdaad wel weinig standjes.

groeten Joost

14 okt 2007 22:41
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Afbeelding

Oke, daar staan 4 GT's.... sooo what... even goed rechts boven in de hoek kijken want daar staat ie hoor... die van mij!!
De eerste keer op Circuit Assen was best wennen, maar na een flink aantal ronden kwam de snelheid er goed in en kwam ik vlot en lekker soepel de bochten door.
Dit is de eerste keer dat dit evenement georganiseerd is en vond het prima geregeld. Zowel op de baan als in de paddock.
Er zou nog veel meer bij kunnen, maar denk dat het evenement nog moet groeien. De basis is wat mij betreft top, ze hadden zelfs prima weer geregeld!
Leuk om weer flink wat mensen te ontmoeten van diverse andere race evenementen en van het forum.
Marcel, leuk om de laatste ronden nog even bij/naast/langs elkaar :shock: te rijden. :thumleft:

Wat mij betreft was deze dag helemaal goed.

14 okt 2007 22:53
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
WM550spyder schreef:
Die oranje race-Porsche wordt gesponsord door mijn werkgever en door S-panel en dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij van René Snel moet zijn geweest (volgens mij was hij er zelf niet).

beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom (hij ging zo giga hard dat ik natuurlijk ook nooit heb kunnen zien wat er op stond).

Nu heb je de kans om is goed te kijken dan...

Afbeelding

Heb eventueel nog wel een paar fotootjes van onze lawaaierige buurman.

14 okt 2007 23:06
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zo zal ik ook mijn verslagje nog maar even posten alhoewel de meesten de spijker al op de kop hebben geslagen.
Het was absoluut een hele gezellige dag met heel veel circuit geweld en (mede door het geweldige weer) een enorme opkomst Porsche's.
Helaas was het aanbod vanuit het bedrijfsleven en oganisaties heel minimaal te noemen. Van iedereen die ik gesproken heb hoorde ik ook dat men wat dat betreft we meer had verwacht. Denk dat er voor de rijders overigens wel over alle details was nagedacht want wat ik daar van mee heb gekregen was prima voor elkaar maar voor het 'gewone' bezoek viel het wat tegen.
Nu was het ook pas de eerste keer en dan is het erg lastig om bedrijven aan je te binden als organisatie maar ik denk dat 402events best een goed vervolg hieraan zou kunnen gaan geven.

In ieder geval wel een hele gezellige sfeer en hebben we mooi het nuttige met het aangename kunnen verenigen.
Gezellig met deze en gene wat bij kunnen praten en behalve het brute geweld van de circuit gangers en de 4 CGT die Jan de Boer had geregeld heel veel fraais in de paddock op de diverse pakeer plaatsen. Naast de nieuwe auto's heel veel faaie 912'jes en 356'ers.

@Division: Dat voorproefje van DVD en fotos was er wel degelijk. Er draaide de hele dag een 10 minuten presentatie van foto en film materiaal op het scherm. :idea:
Blijft de verrassing voor jou in ieder geval nog groter :lol:

@Harley: Was je niet de enige die de baan af ging :wink: In de ochtend tijdens de 2e rit een 964 de kant in. Die had wel serieuze schade. En in een van de laatste ritten een van de CGT's met vier wielen de bocht al glijdend uit schoof. Heb ik nog een mooi stukje film van.

14 okt 2007 23:07
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 371 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende