Auteur |
Bericht |
Division
Groningen
|
_________________________________________ Foto's
|
14 okt 2007 23:13 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
De bak snoepjes stond welgeteld 20 cm voor het scherm. Was dus eigenlijk bedoeld om al kijkend blindelings in te kunnen graaien zoals je met iedere spandende film doet
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
14 okt 2007 23:24 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Graag want ik ga het er morgen maar even over hebben op de zaak aangezien mijn baas (zelf een Porsche-nut) afgelopen vrijdag nog aangaf van niets te weten.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
14 okt 2007 23:31 |
|
|
Division
Groningen
|
Hieronder zijn alvast een aantal foto's + een verslagje te vinden van collega-liefhebbers.
http://www.autogespot.com/index.php?id=631
|
14 okt 2007 23:48 |
|
|
Division
Groningen
|
|
15 okt 2007 0:56 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
1-tje al wel, de andere 3 Le Mans DVD's moeten nog even wachten. Volgens mij heb je de complete 24 uur er op staan... Nog bedankt he, zal ze ff voor je kopieeren (wie gooit de orginelen nou weg ) Welnee, nergens voor nodig. Voegt alleen maar iets toe aan de ervaring. Nogmaals bedankt (ook Wietse natuurlijk). Ik kwam op Autogespot.com nog een mooie foto tegen van 'man en machine'.
Herstel - ik reed niet zelf he. Die 964 kwamen we idd op de A28 (op een trailer) nog tegen op weg naar huis.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 okt 2007 9:36 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
|
15 okt 2007 9:38 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Nee hoor, foto's van mij.
Vlnr: Bert964C4, Harley, vriendin van Harley, PTT.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Laatst bijgewerkt door Harley op 15 okt 2007 13:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 okt 2007 9:47 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Vond het ook een mooie dag met inderdaad weing standjes en heel veel mooie auto's.
Wel nog een mooi boek over Porsche gekocht (er lagen ook Ferrari boekjes )en een mooie poster van een Boxster besteld bij Porsche Groningen.
Hier alvast een paar foto's
|
15 okt 2007 11:15 |
|
|
anderefoto
|
Renee was er wel.
de porsche ging wel lekker...
hij staat er iig goed op.
nog even een van 2400pk....
Laatst bijgewerkt door anderefoto op 15 okt 2007 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 okt 2007 11:17 |
|
|
Lydia
|
Zo, even een computer in gebruik en mijn ervaring posten.
De rit er naar toe was al toppie. Lekker zo vroeg op zondagochtend, zonnetje, wat mistflarden en een lege snelweg! Toppie!
Leuk treintje vanuit Staphorst. Veel nieuwe gezichten gezien. Af en toe lekker gas gegeven. Ik had m'n dochters mee en die vonden het prachtig.
Bij binnenkomst sprong Maurice direct voor m'n auto ... of ik 'm wél bij de 11 stedenstand wilde parkeren. Natuurlijk braaf naar hem geluisterd
De meiden hadden ijverig bij elke Porsche een stijlvolle flyer onder de ruitenwisser gedaan. Die even later door de organisatie verwijderd werd. Terwijl er in no-time weer een flyer van een autoverzekeringsmaatschappij onder de wissers zat. Die er wél tot het eind van de dag bleef. Vreemd. En erg jammer!
Het was mij ook niet helemaal duidelijk dat je je in moest schrijven voor de parade (en ik was niet de enige, er reed maar een handje vol P's op de baan) en toen ik een paar minuten na de start mij meldde, werd ik glashard geweigerd. Naaldhakjes werken dus niet altijd Béétje jammer: je wilt op zo'n dag toch wat Porsches op de baan!
Inderdaad was er weinig aan leuke merchandise te verkrijgen (misschien moet ik volgend jaar eens een stand nemen). En het voordeel van de paddock-kaart heb ik ook nog niet ontdekt! Glaasjes champagne waren overigens wel lekker, alhoewel de 2e toch wel aardig in mijn schoenen (lees naaldhakken) zakte!
Volgende keer dat ik een broodje zalm eet, kom dan effe kletsen. Ik kan nog steeds niet alle namen/nicknames/gezichten allemaal bij elkaar plaatsen ...
Ik denk ook dat al-met-al het evenement vooral gemaakt werd door het bijzonder mooie weer. Het evenement op zich was niet echt spectaculair!
Ik ben er wel héél veel bekenden tegen gekomen vanuit het race-gebeuren, de PCH, de NPC en natuurlijk weer veel nieuwe en bekende gezichten van het Forum!
De sfeer van passie en de liefde voor Porsche miste ik ook. Die is er veel meer bij evenementen van 'ons': ik noem een Jubileumrit of de 11 Stedentocht. Als je op zo'n dag een beetje luistert en observeert, krijg je genoeg informatie en ideeën om het volgend jaar wat spetterender te maken.
|
15 okt 2007 11:32 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Voor de rest van de plaatjes kijk maar op mijn http://capravacca.hyves.nl/
|
15 okt 2007 11:33 |
|
|
NetBAT
|
Voor de geinteresseerde onder jullie heb ik ook wat amateurkiekjes gemaakt!
http://www.mijnalbum.nl/Album=34R7HJ4L
De dag was super! Zelfs de weergoden waren van goede dienst geweest!
Volgend jaar weer wat mij betreft!
|
15 okt 2007 12:57 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Ging voor de Champagne en die was lekker...Het zonnetje scheen en ik was in goed gezelschap...met al die Porschisten...Topdagje dus voor mij!
Of er nou veel of weinig kraampjes waren? Who gives a f@!k..
Gezelligheid maak je zelf...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
15 okt 2007 13:23 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Maar het mooie weer niet...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
15 okt 2007 13:24 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Da's waar..
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
15 okt 2007 13:34 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Wij kwamen rond die tijd aan, ben nieuwsgierig naar je foto's
|
15 okt 2007 13:43 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Okay, Ik zal straks even een kijkje nemen of u er ook tussen staat
Moet het eerst even allemaal omzetten naar jpeg en dan even verkleinen.. dus ben nog wel een uurtje bezig
Ik heb zondag wle heel wat minder foto's gemaakt als tijdens de 11stedentocht zag ik
|
15 okt 2007 14:20 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Had jij een kartonnen bord om je nek met PF erop? Dan sta ik er ook op! Tof
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
15 okt 2007 14:42 |
|
|
Division
Groningen
|
Dat was Berend! Ik zag hem eerst al langs me lopen door de tunnel. "Hee PF, dat zou wel eens Porscheforum kunnen zijn."
|
15 okt 2007 14:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heel erg leuk, bedankt voor de foto's
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 okt 2007 15:20 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Ik zag deze [laser dr a28 hoogeveen ri assen thv hmp 147.9 bij afslag ruinen achter het geluidsscherm] op Flitsservice staan, nog mensen slachtoffer geworden van?
|
15 okt 2007 15:22 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Wanneer? In de ochtend of in de middag?
|
15 okt 2007 15:31 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Marc, Volgens mij heb ik jou er ook opstaan.. hoe laat was je/u ongeveer op het paddock?
Strak, Bent u dit?
En dit vond ik zelf een heel geslaagde foto:
nog 1:
|
15 okt 2007 15:36 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
@marco.groenhof
Dat ben ik...