Auteur |
Bericht |
Alexander911
Loosdrecht
|
tja het leven zit niet altijd mee..haha
Nee maar hij moet oprolbaar zijn en dan een metertje lang en 5cm breed.
en eentje voor de andere deur.
Wanneer mag ik komen eten? bij mij??? ik eet nu alleen maar pizza want ik kan niet koken
en sorry als ik te eigenwijs ben ik hoop dat er meer reacties opkomen...
heee
_________________________________________ Een Bankier is net als een foute vrouw als het geld op is zijn beide vertrokken.
|
15 okt 2007 19:55 |
|
|
porscherob
boxster 2.5 tiplexmond
|
|
15 okt 2007 20:13 |
|
|
Lydia
|
Wij noemen dat "vrouwenparkeerplaatsen"
|
15 okt 2007 20:16 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
jeetje precies zoals die foto had ik het in mn gedachten.
erg jammer maarja iets anders bedenken dan
_________________________________________ Een Bankier is net als een foute vrouw als het geld op is zijn beide vertrokken.
|
15 okt 2007 20:17 |
|
|
horn
PF #57
|
wat leuk zou zijn als je een dun stukje metaal zo zou kunnen buigen dat je vellen papier mee aan elkaar zou kunnen bevestigen ofzo...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 okt 2007 20:35 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
volgens mij bestaat dat ook al
ik zal eens googelen
_________________________________________ Got coffee?
|
15 okt 2007 20:39 |
|
|
porscherob
boxster 2.5 tiplexmond
|
ach, het idee was niet verkeerd. en die van de link kun je niet oprollen en kost iets meer dan 2 euro (89$)
dan ga jij toch voor de goedkopere variant? gewoon op rol voor een euro per strekkende meter bij de halfords
|
15 okt 2007 21:23 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
@horn
sorry niet gevonden, heb het via google geprobeerd en via windows help maar het is me niet gelukt
_________________________________________ Got coffee?
|
15 okt 2007 21:26 |
|
|
horn
PF #57
|
zie je, het bestaat nog niet!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 okt 2007 21:28 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
we hebben nog 5 andere producten
1 Badparels met led verlichting (onmogelijk te produceren)
2 Beeldschermwisser voor je laptop (bestaat al)
3 Gsm tasje voor je pols (Zie er niets in)
4 Stootstrip (bestaal wel maar heb een ander concept met reclame)
5 Afvalriem (riem waarop je kunt aflezen hoeveel cm je dunner bent
( is op zich wel leuk maar niet voor een cadeau denk niet dat mensen dit kopen)
Welke vinden jullie het best?
bedankt
|
15 okt 2007 21:41 |
|
|
Pepijn
2x 964 C4 en 911 2.4 EWaalre
|
Magneten trekken ijzer deeltjes aan en die maken vervolgens weer krassen op je mooie lak bij het plaatsen van de "stoot"strip.
Toch veel succes met het idee.
|
15 okt 2007 21:52 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
ik weet het daarom magneet met heel klein maar toch beschermend laagje erachter (dubbelzijdig)
Inderdaad anders beschadig je de lak
|
15 okt 2007 21:58 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
15 okt 2007 22:37 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Het idee is niet nieuw. Werd in de jaren 70 ook al eens gelanceerd.
Gevolg was dat in de jaren daarna heel veel automerken die bekende zwarte kunstof strip op de zijkanten van de auto gingen monteren. Enkele jaren terug werden die dan weer in kleur meegespoten maar nu is ie weer bijna verdwenen. Dat is mede gekomen door de diversiteit aan hoogten (MPV's, SUV's etc). In het begin zaten die strips namenlijk allemaal op ongeveer dezelfde hoogte en dus werkte het. Met de komst van de hogere auto's was het weer compleet nutteloos als zo'n bus zijn deur in jouw coupe drukt.
Overigens kun je bij diverse merken gewoon nog zo'n "mooie" stootstrip krijgen Stootstrip
En anders heb je ook deze nog in de handel in chroom, zwart en transparant.: Deurbeschermingsstrip
Je moet dus wel een hele goede praktische uitwerking weten te verzinnen wil het nuttig zijn.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Laatst bijgewerkt door maurice op 15 okt 2007 22:42, in totaal 2 keer bewerkt.
|
15 okt 2007 22:39 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Polstasje voor GSM bestaat ook al...
hier klikken voor de link
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
15 okt 2007 22:42 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
In zo'n geval zet ik hem ergens anders ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
15 okt 2007 23:54 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
Goedemiddag,
Voor het idee van de stootstrip ga ik een enquete opstellen aan particulieren en aan dealers.
Hebben jullie nog leuke vragen die niet mogen ontbreken in mijn enquete?
Alvast bedankt
|
21 okt 2007 15:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ja, wil je 't nu niet zien of lees je onze antwoorden soms niet?
|
21 okt 2007 17:17 |
|
|