Budget is variabel, hangt af van de opbrengst van mijn boot waar komende dagen wat mensen voor komen kijken
Aanschafprijs tot ca 20k en wat ruimte houden voor onvoorziene uitgaven is het plan. Ik weet ook dat als je iets boven dat budget gaat zitten er meer keuze in goede auto's is, maar dan kom je al in de buurt van 993-budgetten ( pas met een 993 gereden waar ze 27 voor wilden hebben met 140.000 km, helaas inmiddels verkocht ) en dan zou ik liever een 993 hebben. Je moet ergens de lijn trekken, en dat is dus 20 geworden.
Wensen:
Zwart of zilver van kleur
Zwart, grijs of beige leer, afhankelijk van de kleur van de auto
max. 180.000 km
handgeschakeld
inclusief historie, boekje en matching numbers
geen omgebouwde 911, moet origineel 964 zijn
Voorkeur:
zonder schuifkanteldak ( persoonlijk, vind ik 'lelijk/minder fraai' van buiten en van binnen )
airco
airbags
Volgens mij is dit wat iedereen zoekt binnen dit budget, waardoor het niet simpel te vinden zal zijn.
Zoals gezegd moet ik eerst mn boot verkocht hebben en heb ik ook daarnaast geen haast met de aanschaf aangezien het geen auto voor dagelijks gebruik wordt.
Auto hoeft niet origineel Nederlands te zijn, ik kijk ook buiten de landsgrenzen rond. Als hij op Nederlands kenteken staat wil ik wel een auto die hier > 1 jaar is , zodat ik niet van een handelaar koop en er in ieder geval na import ook nog een keer een apk keuring en/of onderhoud is uitgevoerd.