Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
pfoe, goede verkoper ben jij. overtuigend hoor...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 okt 2007 22:01 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ssssssst........
_________________________________________ "There is no substitude"
|
18 okt 2007 22:16 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
HAHAHAHA ik heb mezelf al weer bijna overtuigd
Het is alleen zo'n eind rijden, en ik heb het al elk weekend verplichtingen. Maar ja, je moet toch iets te doen hebben...
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
19 okt 2007 10:58 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
euh.... ik kan me de rit vanuit E'hoven naar de start van de herfstrit in Overpelt (B) nog herinneren Laatste stukje werd ineens snelweg en iedereen (6 á 8 wagens) ging op het gas, zag toch nog even +250 km/uur op de teller komen toen
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 okt 2007 12:38 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik wil wel begrijpen wat Harald wil zeggen... ; denk dat er niet één is, die een "onveilig" gevoel heeft gehad bij de Oost-Brabantrit...
|
19 okt 2007 12:42 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Ja, daar was ik nog even getuige van
|
19 okt 2007 12:45 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Heb geen enkele moeite met evt. polizei kontrole...Ten eerste houden we géén race. Wie onveilig rijd en zich niet aan de geldende verkeersregels houd doet dat voor eigen rekening...Net als alle medeweggebruikers op de
duitse autobahn bepaalt ieder zijn eigen snelheid en past zich aan aan de omstandigheden. Wie van zichzelf denkt dit niet te kunnen heb ik liever dat ze die betreffende zondagmorgen lekker uitslapen!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 okt 2007 14:21 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
ik zal naar jullie zwaaien als ik jullie zie, ik kom dan terug vanuit DLD van een fabriekbezoek en rij de tegengestelde richting op
VIEL VERGNÜGEN JUNGS
tip: rond het Ruhrgebied staan ze vaak ook op zondag te controlleren, let daarop
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
19 okt 2007 16:18 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
waarom niet vanaf Twente via A1 ( in Duitsland A 30) en dan bij Schüttorfer Kreuz de A31 naar het Noorden. Bij Papenburg op de Testbaan en weer terug
Op de A31 richting het noorden is het vééééééééééééééél rustiger, lijkt mij dus veiliger
A31 tussen Coesfeld en Bottrop had de laatste maanden volgens mij veel wegwerkzaamheden
groet rene
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
19 okt 2007 18:43 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Vond dat stukje in Belgie ook niet bepaald onveilig, wel errug leuk. Ik denk zelfs dat als we bewust gaan rasen waarschijnlijk meer afstand gehouden wordt.
In belgie ging het redelijk spontaan, ten minste dat vond ik .
|
19 okt 2007 20:26 |
|
|
horn
PF #57
|
ik was daar niet bij, kan er dus niks over zeggen. maar ik ga niet in een treintje met een paar meter ertussen met 8 auto's achter elkaar 250+ rijden. De overige zeven wens ik dan veel plezier. Maar ik ga er tussenuit. Sterker nog; ik vind in een treintje 250+ rijden onverantwoordelijk.
Zo was de Oost-Brabant rit niet. Ieder reed voor zich, een stuk naar de 285 en dan ging je rechts weer 150 rijden om de anderen voorbij te zien komen etc. En na een half uur verzamelden we weer ergens. Als het zo gaat de 18e vind ik het absoluut leuk. Inhalen over vluchtstroken en ander stoer gedrag is aan mij niet besteed; sterker nog - zou voor mij een reden zijn weer huiswaarts te keren. Zit niet te wachten om het slachtoffer te worden van onnozel gedrag van een ander...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2007 21:05 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
19 okt 2007 21:09 |
|
|
drknauf
|
mijn idee horn.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 okt 2007 21:20 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Een paar meter was het ook weer niet. Het viel me wel op hoe snel je in zo'n situatie verzeild raakt, iedereen even enthusiast gas geven en oeps teller boven de 200.
Op de 18e zal ik zeker mijn eigen tempo rijden en afstand houden, wil er wel fun aan beleven
|
19 okt 2007 22:54 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Wie heeft het nu over inhalen via de vluchtstrook. Mijn idee bij deze rit is gewoon snelheid maken op de rechte stukken waar dit verantwoord is. En natuurlijk ook genieten van alle andere P's waarmee we op pad zijn. Mijn motto is --> afstand houden, geen gevaar voor anderen of jezelf creëren, en waar het kan volgas! En als we terug zijn een lekker bakkie doen en napraten over de geweldige rit die we gehad hebben. Tot de 18de
|
19 okt 2007 23:01 |
|
|
Lydia
|
Ik snap eigenlijk deze hele discussie niet. Wat ik al eerder zei: dit evenement wordt jaarlijks georganiseerd bij de PCH en ik heb nog nooit zulke 'broodje-aapverhalen' gehoord zoals hier. Je moet toch wel aardige stuntmannen zijn om met 8 auto's op elkaars bumper te rijden met + 250 km per uur! Kom nou! En een ieder die dit niet wil, laat het gas toch los!
Wat ik al zei: respect voor elkaar materiaal, geen rare capriolen uithalen en je aan de verkeersregels houden. Dan is het gewoon héél erg leuk om eens sneller te rijden dan 120 km per uur zonder bang te zijn voor flitsers. Dáár gaat het toch om?
|
19 okt 2007 23:13 |
|
|
drknauf
|
ik ben benieuwd
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 okt 2007 23:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik. Niet in reactie op een eerdere post in dit topic, maar om aan te geven hoe ik zo'n dagje zie. En om reacties te peilen. Ben vaker met een stel kerels ergens heen gereden (al dan niet met Porsches) en het zou de eerste keer niet zijn dat de verschillende deelnemers elkaar zo opnaaien dat het een soort mini Gumball wordt (vroeger zelf vrolijk aan meegedaan).
Ik heb destijds tijdens de Oost-Brabant rit voor het eerst met mijn eigen Porsche 285 op de teller aangetikt. Hoewel ik het een absolute sensatie vond, de auto als een blok op de weg lag en ik zelfs in staat was om met één hand een piccie van de teller te schieten, was ik maar wat blij dat de weg voor me leeg was en ik niet hoefde te anticiperen op een voorganger die het wellicht op een bepaald moment wat te hard vond gaan oid.
Ik vond het toen een leuke ervaring en hoop dat de 18e weer zo wordt. En zoals Lydia zegt, als iedereen de kop erbij houdt zal dat vast wel goedkomen.
|
19 okt 2007 23:23 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Ik ben in September nog met de 993 vanaf Oberhausen over de 3 gereden richting Arnhem, maar man wat is die weg slecht.. een beetje voorzichtig daar jongens en meisjes! Het lijkt me erg leuk om mee te doen, ik wilde mij hierbij graag aanmelden (wanneer dat nog kan)..
|
19 okt 2007 23:46 |
|
|
horn
PF #57
|
oberhausen arnhem over de 3 is ook altijd redelijk tot zeer druk. door de week én in het weekend. oost brabant rit reden we ook eerst van goch ri kamp lintfort waar je wel goed door kon trappen (lege 6-baans weg) en toen terug over de 3 waar je op moest passen voor NL caravans die zomaar naar links kwamen etc.
|
19 okt 2007 23:54 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Maar toen wél tijd nemen om een "toevallige voorbijganger" er op proberen te krijgen...
Mooie dag.
ps heb 't stukje Oberhausen-Arnhem vorige week in een SRT-8 gedaan...ook heel bijzonder...
In deze...
|
20 okt 2007 0:15 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Dat soort fratsen doe ik alleen met mensen die ik ken en waarvan ik weet hoe ze reageren op bepaalde situaties, ga best met PTT en Herbert wel eens knallen, maar we weten van elkaar hoe we rijden en wat we doen, met "vreemden zal ik dit nooit doen"!!!!!!!!!!!!!!!! Is net wat Harald schrijft...............................................................................................
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
20 okt 2007 0:23 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik denk (en mag toch hopen) Bert, dat we hier allen hetzelfde over denken...
Zie het probleem dus niet zo...gewoon hopen op mooi cq goed weer...dan wordt 't heus een mooie zondag...
|
20 okt 2007 0:28 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Nee hoor,alleen met mensen die ik echt ken en waarmee ik eerder heb gereden, dan wil ik echt knallen.............................
ga maar eens met een stel onbekende malloten het circuit op.................... , nee dank je, een beetje normaal denken is er dan echt niet meer bij hoor bij een heleboel mensen , maar ja,.......... calimero he?
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
20 okt 2007 1:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Jij bent er ook bij de 18e begrijp ik Bert?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
20 okt 2007 1:18 |
|
|