Auteur |
Bericht |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
heb ik iets gemist?
valt mij op dat 911-lover niet meer actief is op het forum, is wel lekker rustig zo
effe serieus, toch niks (ernstigs) gebeurd met Koen
computer kapot, verhuisd naar de smeltende noordpool, nieuwe vriendin, druk met nieuwe baan, wat zal het zijn
zijn topics & reacties waren vaak vermakelijk, ik zou hem maar eens gaan missen....
wie weet meer, was/is toch 1 v.d. DIE-HARDS hiero, THX
craze die bijna elke dag hier zit maar toch blijkbaar iets gemist heeft :roll:
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
19 okt 2007 20:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Koen is gestopt hier te komen na de herfstrit. Volgens mij is er niks (ernstigs) met Koen gebeurd. Hij heeft dat overigens zelf ook aangekondigd en in zijn avatar afgeteld.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2007 20:14 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Dit is nieuw voor mij, wat was de reden voor dit "vertrek"
dus ook geen Herfstrit meer?
|
19 okt 2007 20:25 |
|
|
drknauf
|
koen zou het na de herfstrit niet meer doen
hijs nog wel aktief op het belgse pf
hijs prima in orde hoor hij is gepromoveerd van kletsmajoor naar kletsgeneraal
hij was ook gewoon aanwezig bij de porsche/corvette meeting
hij heb een nieuwe job: kok
HOU JE D,R BUITEN KOK (lees met stem van cor van der laak en welhierom) koot en bie
herfstrit gaat gewoon door volgend jaar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 okt 2007 20:27 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik denk dat zijn reacties een paar keer teveel in het belachelijke zijn getrokken (terecht of onterecht.....)
en dat hij nu denkt ,verrek YOU, IK KOM ALLEEN NOG OP HET BELGISCHE PORSCHE FORUM......'
|
19 okt 2007 20:40 |
|
|
drknauf
|
zou hij verrek you denken
wat betekent dat
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 okt 2007 20:45 |
|
|
Boxy&Boraman
|
Volgens mij is hij in Belgie ook niet meer echt aktief
Zijn laatste post is van 24 september
http://www.porscheforum.be/search.php?search_author=911-lover
|
19 okt 2007 21:33 |
|
|
cabrio wim
|
Nee hoor, dat was op woensdag 3 oktober.
|
19 okt 2007 21:41 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
19 okt 2007 22:01 |
|
|
Boxy&Boraman
|
Dat draadje heb ik idd gemist.....jammer dat het zo moet eindigen.
|
19 okt 2007 22:12 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Heb het draadje ook gemist , erg jammer allemaal...
Maar ik mis nog wel meer personen, waar is bijv. gigabyte Eric gebleven? Heb ik nog meer gemist? Ik mis er eigenlijk een hele hoop.
Parallel lopend forumpje? .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
Laatst bijgewerkt door michael op 20 okt 2007 3:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 okt 2007 0:48 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
dat is inderdaad minder
zelf kom ik hier ook veeeeeel minder..
eigenlijk alleen nog voor de info..
hmmm raar eigenlijk
greetz don carrera
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
20 okt 2007 0:59 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ja jammer dat Koen er niet meer is,dat had meerdere oorzaken, ga ik verder niet meer vertellen, heeft ook geen zin meer wat gebeurd is is HELAAS gebeurd
Als je wilt weten wat, dan lees je maar terug, alhoewel..............er is aardig wat gewist van Koen.......................................zonde, was wel een smaakmaker en iemand die de knuppel in het Hoenderhok durfde te gooien..............................................................................................................................................................................................................
Groeten Koen, ik weet dat je dit leest
Bert.
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
20 okt 2007 1:28 |
|
|
horn
PF #57
|
waar baseer je deze bewering op? volgens mij is dat nl niet waar.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 okt 2007 6:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Mensen komen, mensen gaan. Eric al een tijdje niet meer gezien hier, evenals ppp356, Adu, etc. Ben zelf ook wel eens een tijd forummoe geweest. Ach, er komt een tijd dat je een nieuwe hobby krijgt en dan zit je ineens dagelijks op de korfbalclub. Ofzo.
|
20 okt 2007 6:33 |
|
|
John
Cayenne
|
Ook ik sluit me volledig aan bij de Post van harald.
Ook ik ben wat minder actief hier, (alhoewel als ik er ben dan ben ik er ook goed ).
Het hoofdstuk Koen is een aparte......laat ik is een poging wagen, dat verdiend ie wel.
Koen is hier behoorlijk hyper aanwezig geweest, en heeft bijzonder veel stof doen opwaaien...........
De persoon Koen is life een zeer fijne kerel, waar ik vorige week nog zeer lang gezellig mee heb gebabbeld, goeie vent.
Het leven achter zijn toetsenbord heeft ie zich sedert een paar weken aangepast, mede door zijn extreem veranderde priveleven is het totaal anders voor hem.
Zoals sommige weten is Koen niet meer de man van zijn eigen PK tuningbedrijf, en is sedert enkele weken "culinair architect" geworden, dat was ie al in een vorig leven.
Ook zijn sociale leven heeft een totaal andere wending gekregen, een nieuwe relatie (waar ie zover ik kan inschatten zijn handjes aan vol heeft en dus s'nachts op een andere manier actief is dan het posten op het PF).
Verder staat ook een verhuizing bij hem voor de deur.
De "944 martini" vriendschap met Cris is ook afgeloten.
Al met al voor hem een moment om sommige dingen in het leven aan te passen, 1 daarvan is het Porscheforum.
Koen komen we vast nog wel ergens tegen, want van 1 ding heeft ie terecht geen afscheid van genomen, en das zijn 968.
|
20 okt 2007 9:11 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
oke dan, duidelijk verhaal
Koen gozer, het gaat je goed met je nieuwe leven en alles wat daarbij hoort CIAO BELLO
(he, die crazy-italian is ook niet meer op het forum, je raakt toch gewend aan nicknames e.d. als je veel op het forum rondhangt, hmmmmmm ........... )
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
20 okt 2007 11:15 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Een goede poging
Ik zou zeggen Succes Koen,
and all the best...
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
20 okt 2007 11:16 |
|
|
John
Cayenne
|
Van Giorgio en Marc weet ik het volgende.....
Hij zit met Marc (sjonnie hier op het PF) in een maatschap ..
Een zeer jonge compagnon van hun is terminaal, daarom moeten ze het werk opdelen..............die zijn dus erg druk.
|
20 okt 2007 12:45 |
|
|