Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:57

Antwoord op onderwerp  [ 371 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
PorscheMotion 2007, 13 en 14 oktober, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
Alvast excuses voor degene die niet direct een reply krijgt op zijn/haar email naar ons. We hebben meer dan 1000 mails gekregen met bedankjes, suggesties en toegezegde medewerking voor volgend jaar.
Hiervoor hartstikke bedankt! Dat motiveert zeker voor PorscheMotion 2008. We gaan ook kijken voor PorscheMotion merchandise (daar waren ook veel vragen over). Misschien later te bestellen via de website.

Maurice, ik zag dat jullie goede aanloop hadden en dat de door ons gegeven standruimte en marktkraam goed gebruikt werd ;-)
Ik had alleen helaas weinig tijd om goed bij te praten, het was nogal druk...

16 okt 2007 8:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
V_D_W schreef:
Leuk om je eens in het echt gesproken te hebben Lydia.
Ik vind het een leuk idee om volgend jaar mee te denken over een hangplek (figuurlijk) voor Porscheforum-members.
Bovendien heeft de 911 shop een prachtig assortiment (hint) ;-)

Moet je als tegenprestatie wel alle flyers terugstoppen :twisted: :lol:

16 okt 2007 9:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
M a r c schreef:
marco.groenhof schreef:
Sorry Marc, Toen stond ik waarschijnlijk in de tunnel bij 2 anderen en volgens mij heb ik uw auto toen niet op de gevoelige plaat gezet.. Next time better luck :wink:

Vreemd.... ik ben toch echt gestopt voor iemand met een camera en een kartonnen bord met PF erop :? Maar goed... helaas.

Dat was geloof ik BerendB... Ik had gene kartonnen bord bij mij.. Opzich wel een goed idee trouwens voor een volgend evenement.. Zo'n bord :)

16 okt 2007 11:27
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Frost waarom kwam je niet ff langs in de pits, of durf je alleen maar stiekem een foto te maken :P. Wij zaten naast die wagen van snell.
Had je ook nog mee kunnen rijden.

16 okt 2007 12:20
Profiel ICQ 
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
V_D_W schreef:
Maurice, ik zag dat jullie goede aanloop hadden en dat de door ons gegeven standruimte en marktkraam goed gebruikt werd ;-)
Ik had alleen helaas weinig tijd om goed bij te praten, het was nogal druk...

We mogen zeker niet klagen Erwin. Ik heb je nog even een verslagje per mail gestuurd.
Dat bijpraten doen we op een later moment wel. Kan me goed voorstellen dat je het ook nu nog erg druk hebt met de afhandeling.

16 okt 2007 13:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Mijn compilatiefilmpje van Porsche Motion 2007 (mét tunnelgeluiden) is hier te vinden: http://www.metacafe.com/watch/872398/po ... tion_2007/

Hij duurt iets van 5 minuut 28. :wink:

16 okt 2007 15:03
Profiel
Bericht 
maurice schreef:
V_D_W schreef:
We mogen zeker niet klagen Erwin.

Géén wonder, hij springt gewóón voor je auto, om zo maar zoveel mogelijk Porsches (lees: publiek) bij zijn stand te krijgen ... :lol:

16 okt 2007 17:15
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Division schreef:
Mijn compilatiefilmpje van Porsche Motion 2007 (mét tunnelgeluiden) is hier te vinden: http://www.metacafe.com/watch/872398/po ... tion_2007/

Geinig. :)

16 okt 2007 19:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
Division schreef:

Top! Leuk dat ik ook nog even door de tunnel kom... :wink:

16 okt 2007 19:31
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Even een kort verslagje van mij:
Trein(tje) vanuit Amersfoort 8) Vanaf Staphorst 8) 8)
Voor de orginasatie ; Ik ben iemand die het na een uurtje wel gezien hebt , en heb 5 uur rondgelopen . Dat zegt genoeg . :!: :shock: 8)
Met zoveel porsche's op de parkeerplaats kom je nauwlijks bekende porsche's tegen (ook een + punt ) , toch heb ik er 2 gespot . 1 van de grootste porsche fans van het vrouwlijk geslacht.
En iemand die door zijn manier van denken , en berichten hier , mijn aandacht had.

AfbeeldingAfbeelding

16 okt 2007 19:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
dicer schreef:
Division schreef:

Top! Leuk dat ik ook nog even door de tunnel kom... :wink:

Harley schreef:
Division schreef:

Geinig. :)

Thanks. Helaas is het geluid niet geheel optimaal omdat de kleine camera het niet echt aankon. Volgende keer neem ik de grotere camera mee. :wink:

16 okt 2007 19:39
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
twas er inderdaad erg de moeite waard. Sfeer was er goed en het weer hielp ook mee. Zelfs mijn vrouw vond het leuk. :shock:
Had nog niet eerder zoveel porsches bij elkaar gezien. Ook erg leuk vond ik de concour d`elegance (heette dat zo ?) rond het middag-uur op zondag. Vanalles doorelkaar. :thumleft:
Volgend jaar zeker weer

16 okt 2007 19:39
Profiel
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
Division schreef:
(mét tunnelgeluiden)

Leuk, kom ff mooi langs :D :D 8)

16 okt 2007 19:56
Profiel WWW
Bericht 
Ik zie Froggy ook nog even voorbij knorren in de film. Blijft kippenvel, zo'n tunnel! Vanmiddag op weg naar huis de Zeeburgertunnel met open raampje gereden, terug schakelen en ... brrrrrrr!

16 okt 2007 20:09
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
Ik vandaag zelfde verhaal: Piet Hein tunnel 8)

16 okt 2007 20:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Overigens Lydia ; niet alle flyers zjin verwijderd :mrgreen:

16 okt 2007 20:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
boxster
numansdorp
Bericht Ekris EXCLUSIEF BEDANKT.
Geweldige dag geweest, prachtig weer en veel porsche's, helaas organisatorisch nog wat kleine minpuntjes wat inschrijving betreft, werd bij het hek voor het technisch centrum tot twee keer toe tegengehouden, inschrijven was volgens die beste man niet meer mogelijk. mocht na enig aandringen toch naar binnen en de inschrijving was nog in volle gang.
Na ingeschreven te hebben voor de fun klasse, stonden we met drie porsche's aan het einde van de pitstraat klaar om de baan op te gaan.
Wat bleek moesten we een helm dragen, ondanks dat we bij het inschrijven nog gevraagd hadden of een helm verplicht was, dat was niet nodig in de fun klasse werd gezegd. Sta je dan met je goede gedrag.
Helmen waren te huur in pitsbox 25 . niets geen helm te zien.
Hoorde later dat ze in een vrachtwagen achter de pitsbox stonden. Nou ik kan je vertellen dat ik op dat moment warmer was dan m'n motor.
Ik naar EKRIS, met de vraag weten jullie waar ik helmen kan huren.
Wat denk je, hij loopt naar zijn auto doet de klep open en zegt, gebruik die van mij maar, geeft zo zijn helmen mee! Aan een voor hem zo goed als onbekende. (had hem de vorige avond even in het hotel gesproken).
Ik dolblij kon nu dan toch nog 25 minuten het circuit op.
Dus EKRIS TOP hartstikke bedankt nogmaals.
Ik neem voortaan mijn helm maar mee, wel zo handig en natuurlijk achteraf zeer begrijpelijk van de organisatie. VEILIGHEID voor alles.
Had misschien allemaal iets duidelijker gekund. Ik vind het wel geweldig dat je op het moment dat je aanwezig bent nog mee kan doen met een sessie voor een schappelijk bedrag.
Ik had het niet willen missen. Op naar 2008.

16 okt 2007 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ook al een probleem met de helmenhuur. Ik had er ook al in mijn verslag iets over gemeld. Het was dus uiteindelijk mogelijk om voor 15 euro + 50 euro borg een helm te huren in de vrachtwagen achter pitbox. Helaas was door de organisatie de 50 euro borg niet aangekondigd waardoor ik voor een verrassing kwam te staan. :( Misschien volgend jaar even vermelden voor de duidelijkheid. :)

16 okt 2007 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
Toen we hoorden van het goede initiatief van J&S Porscche techniek hoorden, hebben we het gelijk gecommuniceerd. Een borgstelling lijkt me heel normaal als de verhuurder de helmen aan het eind van de dag graag terug wil hebben.
Er zijn anders mensen die misschien voor €15,- een helm gekocht denken te hebben of gewoon vergeten.

Overigens staat op het inschrijfformulier op www. porschemotion.nl :"Helm: het dragen van een deugdelijke helm is voor alle klassen verplicht, voor zowel rijders als bijrijders.
Hier is alleen van afgeweken tijdens de PorscheParade. Gezien de snelheid van sommigen zou het voor de veiligheid de volgende keer geen verkeerd idee zijn.
Het pitboxnummer van J&S klopte helaas niet meer nadat er op het laatste moment geschoven moest worden met andere pitboxen.

Wel een goede tip om dit wat beter aan te geven de volgende keer. Gaat mee in de evaluatie. :thumleft:

16 okt 2007 23:32
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
dan is ook vast de VERPLICHTE briefing gemist.........

16 okt 2007 23:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Paar plaatjes:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

17 okt 2007 1:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Mijn bondige, maar uitgebreid in beeld, verslag is hier te vinden: http://jeroenolthof.blogspot.com/2007/1 ... -2007.html :wink:

19 okt 2007 0:52
Profiel
PorscheForum Rakker
968cs
amersfoort
Bericht 
ik had dit topic helemaal misgelopen maar ik ben ook geweest en heb me prima vermaakt
qua stands vond ik het wel wat magertjes had ik toch iets meer van verwacht.
ik heb flink wat foto's gemaakt en een aantal staan in mijn album .
dus ga kijken zou ik zeggen

20 okt 2007 15:17
Profiel
Bericht 
Er hebben tóch 31 stands gestaan. Het zal ook niet meevallen om voor de eerste keer bij een evenement genoeg bedrijven zover te krijgen om een stand te huren. Aangezien het Assen-weekend een succes was, zullen er volgend jaar vast wel meer bedrijven geïnteresseerd zijn.

20 okt 2007 15:28
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
31? Dan hebben ze de hamburgertenten e.d. ook meegeteld denk ik :lol:

20 okt 2007 16:15
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 371 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende