Auteur |
Bericht |
jappie911
|
remschijven 964
Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de normale dikte is van de remschijven van een 964, heb vandaag een AKK laten doen bij een 964 maar de keurmeester wist mij niet te vertellen wat de normale dikte was, bij deze was het 22 en 26 mm.
Alvast bedankt!
|
24 okt 2007 22:49 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
28 mm voor remmen 298 mm doorsnee
24 mm achter remmen 299 mm doorsnee
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 okt 2007 22:53 |
|
|
jappie911
|
thx, kan je mij vertellen wat ze max mogen slijten?
|
24 okt 2007 22:57 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
geen idee gozahhh?
maar als je ze hoort metaal op metaal is het toch wel hoog nodig ,
of als ze trillen tijdens het remmen,
wat ze minimaal mogen zij week niet moetje ff aan master erwin vragen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 okt 2007 23:00 |
|
|
jappie911
|
maar 26 22 is prima denk je?
|
24 okt 2007 23:01 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
ik kan daar echt geen verantwoord antwoord op geven gozah
ik weet het echt niet
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 okt 2007 23:07 |
|
|
jappie911
|
Bedankt zal hier na vrijdag zeker vaker terug komen voor vragen ben ik bang
|
24 okt 2007 23:15 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ik ga het even voor je op zoeken,
anton964
|
24 okt 2007 23:18 |
|
|
jappie911
|
thx kan het nam niet vinden hier of via google en heb nagenoeg geen verstand van een 964
|
24 okt 2007 23:19 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: remschijven 964
|
24 okt 2007 23:27 |
|
|
jappie911
|
hoop het, koste me 325 euro (dekra)
|
24 okt 2007 23:29 |
|
|
horn
PF #57
|
dekra? had je wellicht toch eerder hier moeten komen...
325 euro? voor minder dan de helft had ik een veeeel beter adres voor je gehad.
enfin, een koe in z'n hol kijken kunnen we allemaal
wat was de uitslag van je keuring? Heb je hem gekocht op basis van de dekra keuring?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 24 okt 2007 23:44, in totaal 2 keer bewerkt.
|
24 okt 2007 23:32 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
zo ben ik weer
28 mm nieuw bij 26 mm vervangen
24 mm nieuw bij 22 mm vervangen.
gr anton
|
24 okt 2007 23:37 |
|
|
jappie911
|
ben er nog niet uit twijfel een beetje, vind nu op deze site waar je op letten bij de aankoop en zie dat bij het sluiten van de potieren dit strak moet gebeuren bij deze gaat dat niet helemaal, de keurmeester vertelde mij dat het rubber van het portier vervangen moest worden maar lees hier dat het ook kan duiden op schade
|
24 okt 2007 23:38 |
|
|
jappie911
|
top thx, verkoper vertelde mij nam dat ze vervangen waren. (niet welk jaar). wat kost normaal gesproken zoiets globaal (niet zelf doen)
|
24 okt 2007 23:40 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
laat een keuring uit voeren door een porsche kenner en ga als je het dan nog niet vertrouwd langs bij een schade hersteller ik ken er een paar die binnen een paar minuten zien of het een schadebak is en of er veel plamuur op zit,
dekra keuringen voor porsche mogen van mij zo de prullenbak in!
anton964
|
24 okt 2007 23:42 |
|
|
horn
PF #57
|
ze zullen inderdaad best al eens vervangen zijn. maar ze zijn wederom aan vervanging toe
als je het zeker wilt weten (lijkt me logisch) en je wil hem toch kopen; trek nog een keer iets van 150 euro uit je zak en laat hem aankoopkeuren door bv renntech. Heb ik zelf goede ervaringen mee. Of post even waar de auto staad, noemen we je wel wat goede adressen in de buurt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 okt 2007 23:47 |
|
|
jappie911
|
hmmm wordt hier niet echt vrolijk van, zou toch mogen aannemen dat die mensen wel iets van een 911 afweten, heb die man nog gesproken voordat hij er heen ging en hem gevraagd of hij er goed op wil letten dat het geen schadebak is
Laatst bijgewerkt door jappie911 op 25 okt 2007 10:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 okt 2007 23:48 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ik zal niet zeggen dat ze er niets van weten maar gewoon niet alles!
waar staat de wagen?
anton964
|
24 okt 2007 23:51 |
|
|
horn
PF #57
|
als de deuren moeilijk sluiten vraag ik me af of het aan de rubbers ligt. hoeft overigens ook niet op een schadebak te wijzen - wellicht gewoon afstellen? of iets als een slotvanger niet goed? maar alleen rubber vervangen lijkt me sterk...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 okt 2007 23:52 |
|
|
jappie911
|
oud-bijerland
|
24 okt 2007 23:53 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
je kan naar rennsport in breda.
anton964
|
24 okt 2007 23:59 |
|
|
horn
PF #57
|
toch niet die grijze coupe bij Wust toch? Staat overigens niet meer op de site van Wust. Dus wellicht een andere. Maar wel nog steeds op autotrader...
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=36662110
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 okt 2007 23:59 |
|
|
jappie911
|
wel die idd. niet doen heren? lees enge dingen? geloof ook wel dat koopjes niet bestaan maar wil gewoon een redelijke 911, hoeft voor mij niet in concoursstaat te zijn zolang hij motorisch maar goed is
|
25 okt 2007 0:07 |
|
|
horn
PF #57
|
lees mijn link even door. 'die grijze coupe bij Wust' en zie wat er over geschreven wordt. ik zou het niet doen en verder zoeken. maar ja, ik heb makkelijk jippie, ik heb er al eentje...
hier nog meer over dezelfde auto...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 okt 2007 0:09 |
|
|