Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 13:21

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
net een porsche gekocht ff lekker toeren NOT!!!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Wat ben ik bij zulke verhalen toch blij dat er leestekens zijn uitgevonden :lol: :wink:

23 okt 2007 20:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: net een porsche gekocht ff lekker toeren NOT!!!!!!
olaf
Citaat:
Ik geloof steeds minder dat jij zo rustig over kwam :lol: ... snap nu ook dat aanstaande 'ex' :wink:

nu snap ik waarom zei de peperspray zocht :shock: :mrgreen: :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

23 okt 2007 20:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
Wat een goed tour verhaal 8) .
Don, weet je zeker dat het een Jag was, normaal verliezen die allerlei onderdelen vanaf 80 km/u?
Jammer dat het niet op youtube komt. Ik denk dat ik mijn kapotte rechtervoormistlamp vervang door een videocamera. Of beter nog een webcam :idea: , kunnen we er gelijk me zu allu opaf als er iets te doen is :ba: .

24 okt 2007 9:56
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Spannend verhaal. Maar dat soort types kom ik minstens 1 keer per week tegen. Als het echt te gortig wordt geef ik het kenteken met de lijst van (in mijn ogen) overtredingen wel door. Ga daar mijn eigen en andermans auto en veiligheid niet voor op offeren.

25 okt 2007 15:36
Profiel WWW
Bericht 
Ik heb ook zoiets meegemaakt...
Alleen was ik aangereden toen ik aan het wachten was voor een stoplicht en toen ik om de hoek stopte ging hij ervan door!
Na een achtervolging met de politie aan de lijn (handsfree) heb ik eindelijk zijn kenteken kunnen lezen. Toen hij na een dwaze actie dacht dat hij me kwijt was zwaaide hij naar me en toen dacht ik "jij bent van mij"!
Uiteindelijk politie erbij en toen had hij nog 1 auto aangereden die geparkeerd stond, zijn auto in de bosjes gedumpt en wandelend verder.
5 minuten later zag ik hem wankelend lopen. Zo lam als wat...
Op het bureau bleek dat hij al vaker stoute dingen had gedaan.
Het heeft zelfs in de krant gestaan! Ik citeer: "een 24 jarige inwoner heeft na een wilde achtervolging van iemand die was doorgereden na een aanrijding deze man aangehouden. Tijdens de achtervolging heeft de man nog een geparkeerde auto beschadigd".

Na een tijdje kreeg ik een brief van Justitie dat hij een rijontzegging (1 jaar), een boete en een voorwaardelijke gevangenisstraf (3 maanden) had gekregen. Het bleek dat hij 2 weken na "onze" achtervolging weer lam achter het stuur zat...

25 okt 2007 16:39
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
Vanaf 1/1/08 komen forumleden in aanmerking voor het laten schrappen van 1 snelheidsovertreding per succesvolle achtervolging, waardoor het er allemaal een stuk veiliger op wordt in Nederland. Je belt 112, je geeft eerst je eigen kenteken door, de centrale somt een lijstje op en je kiest een bon die je wilt schrappen, dan geef je het kenteken van de man/vrouw met een porsche in zijn nek door. Wel de goede volgorde aanhouden... :wink:

25 okt 2007 22:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2