Eindelijk de vrouw ook in een porsche!
Gisteren was het zo ver. Mijn vriendin heeft eindelijk haar eigen porsche. Ik denk dat ze daarmee de meest gewichtbesparende en/of kleinste porsche rijder is die er bestaat. (43kg/152)
Ze was altijd helemaal gek van de vormgeving van een xj, dus kwam er een xj8, en het klinkt gek maar daar zat ze beter in dan een smart coupe of een donkervoort (niet genoeg verstelbaar) In mijn 993 ging het, maar was het schakelen te lastig voor haar. Dus was het meest voor de hand liggend

een 964 tip (kun je ook nog goed de neus zien met de hoge koplampen). Wel een beetje jammer dat ie eigenlijk stoerder is dan mijn rooie cabrio

Die van haar is mooi laag met nieuwe bilsteins en een g-pijp...... Wat een wegligging en wat een geluid
Als het kon zou ik stiekem de versnellingsbakken om ruilen.....
Wel wil ze de spaken van de velgen in de kleur van de auto en moet ik de stoel iets verhogen. En een detail maar er staat nu ook nog een jaguar xj8 stil te staan en vreselijk in de weg. Vrouwen..............
Helaas zit Jouke nu zonder

maar....Jouke.... jij pastte toch niet in zo'n oldtimer, met je powerlift dijen klem onder dat stuur

, met een beetje geluk vindt je snel een mooie 997 (wil ik em vast reserveren)