Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2025 11:57

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Maserati Gran Turismo 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Eindelijk een waardige opvolger van deze schoonheid.

Afbeelding

En dan heb ik het uiteraard niet over Jay Kay.. :wink:

30 okt 2007 20:02
Profiel
PF #911
België
Bericht 
EriC4C schreef:
Mij niet, maar de stijl komt me wel bekend voor van een heel ander merk/type auto ......

Wou net dezelfde foto posten, lijkt er idd helemaal op (als je de lichten van de Galaxy omdraait) :!:
Geen misse wagen maar voor die prijs komt er wel een V8 Vantage of GT3 in huis. Maar het lijkt me wel een goed(koper) alternatief voor een Ferrari te zijn...

31 okt 2007 10:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Op Carros.nl kan je een filmje vinden van de Grand Turismo.

http://www.carros.nl/page/television

31 okt 2007 10:48
Profiel
Groningen
Bericht 
Godspeed schreef:

Geen misse wagen maar voor die prijs komt er wel een V8 Vantage of GT3 in huis. Maar het lijkt me wel een goed(koper) alternatief voor een Ferrari te zijn...

Niet te vergelijken natuurlijk. Een volwaardige vierzits GT vs tweezits sportcoupe / hardcore sportwagen.

Laatst bijgewerkt door Jort op 31 okt 2007 12:46, in totaal 1 keer bewerkt.

31 okt 2007 12:33
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Jort schreef:
Godspeed schreef:

Niet te vergelijken natuurlijk. Een volwaardige vierzits GT vs 2 zits sportcoupe / hardcore sportwagen.

80-90% van de kopers gaat het verschil tussen beide in prestaties nooit benutten. Je moet maar eens naar een Ferrari-trackday gaan, de wagens staan meer in de pits dan wat anders. Daarenboven heb je wel de flair (zelfs een mooier, klassieker interieur), uitstraling, en het geluid. Sounds like a very good deal to me!

31 okt 2007 12:35
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Totaal vershillende wagens voor een verschillende doelgroep, nog afgezien van de prestaties.

De Maserati is er meer één in de stijl van de 456GT, 612, BMW 6. Een ruime reiscoupe, die 4 volwassenen met een beetje bagage slikt als het moet.

31 okt 2007 12:50
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Jort schreef:
Totaal vershillende wagens voor een verschillende doelgroep, nog afgezien van de prestaties.

De Maserati is er meer één in de stijl van de 456GT, 612, BMW 6. Een ruime reiscoupe, die 4 volwassenen met een beetje bagage slikt als het moet.

Ahja want de 456 en 612 zijn geen Ferrari's?? En de 612 kost niet (bijna) het dubbele?

31 okt 2007 17:41
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Leek me toch duidelijk dat ik doelde op je vergelijking met een AM V8 en GT3. Die kopers zullen nooit tot de doelgroep hebben behoord.

31 okt 2007 18:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste gezien en ik moet zeggen dat ik in het begin niet echt wild was van de achterkant. De eerdergemaakte vergelijking met de achterlichten van de Galaxy vind ik wel kloppen, draai ze om en je hebt de lampjes van Maserati. Nu ik hem in het echt heb gezien, dus niet op de RAI, kan ik er alleen maar enthousiast over zijn, zowel over de looks zelf als over het geluid dat de motor produceert.

De voorkant, de enorme haaienbek, straalt zoveel 'bruutheid' uit. Je kijkt echt nog wel twee keer in je achteruitkijkspiegel als dit ineens achter je blijkt te rijden. De achterkant is misschien erg soft en minder decadent en simpel als bij bv de Quattroporte maar het is wel een enorm gewaagd concept in combinatie met de voorkant.

In mijn optiek een plaatje, al heeft dat ook wel met de kleurstelling te maken, die ik 'gespot' heb is wit/creme met gecoate velgen.

01 nov 2007 0:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2