Auteur |
Bericht |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
 996 TT Cabrio vraagjes
vraagje hier...heeft er iemand wat info over de turbo cabrio? Van wanneer tot wanneer gebouwd? enkel 2de serie met 450pk? hoeveel meergewicht tegenover de gewone turbo? Iemand toevallig nog een test liggen ofzo?
Hoeveel verbruikt de 996TT eigenlijk bij gewoon dagelijks gebruik? Van de 997TT weet ik dat 'm belachelijk zuinig isvoor zoveel power, maar van de 996TT weet ik het ni
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 21:48 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Begint het weer te kriebelen Mich? 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
01 nov 2007 21:52 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Henk, een beetje wel ja...maar 't is nog ruim op voorhand hoor...en effe informeren kan nooit kwaad 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 21:59 |
|
 |
Mick
|
Hé Mich, de 996 turbo wordt ook als coupé geleverd hoor dus je bent niet genoodzaakt om deze als cabrio te kopen! 
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
01 nov 2007 21:59 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Van 2004 tot en met 2006
De gewone turbo cabrio heeft 420 pk
De TurboS cabrio heeft 450 pk
Gemiddeld verbruik circa 1 op 7
Maar bij een liefhebber toch al snel 1 op 5
Welke heb je op het oog Mich? 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 nov 2007 22:00 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
als ik zoiets koop, dan wordt het een cabrio...het gekke is dat ik nooit mar dan ook nooit heb omgekeken naar de 996TT, laat staan de cabrio variant ervan...zo'n wagens zeiden me niks...vandaar dat ik er ook geen enkele info over heb
...never say never...ik leer weer bij 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 22:01 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
 Re: 996 TT Cabrio vraagjes
Ben je alleen geinteresseerd in deze uitvoering Michael
De standaard TT heeft 420 pk - 30 pk extra als optie! -, de S uitvoering heeft dit standaard.
Zie hier
Ze slubberen wel duidelijk meer als je een beetje doortrapt, zeg 1 : 6 t.o.v. 1 : 8, of zo iets
Praat me niet na Rob 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 nov 2007 22:02 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Hier meer info, ook nog mijn ervaringen 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 nov 2007 22:08 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
merci mannen...da' snel!
Rob, 'k heb niks specifiek op 't oog...ben wat hardop aan het denken gewoon...vorige week reed er me eentje voorbij op de snelweg en ik vond het zo'n mooi ding!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 22:08 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
 Re: 996 TT Cabrio vraagjes
Turbo vraagjes vragen om turbo antwoorden!
en dan niet alleen het omhulsel, maar ook de inhoud! :wink:
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 nov 2007 22:10 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 nov 2007 22:20 |
|
 |
aero
996 Turbo
|
Ik doe 14.5L/100.
rond de 500PK (met techart chip +uitlaat)
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
01 nov 2007 22:30 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
heeft de 996TT esp?
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 22:39 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
PSM ook goed?
Dat heeft hij wel!
Zet de 996 TT cabrio maar eens naast een 997S cabrio..........
De 996 is 4WD en de 997S is 2WD, 65 pk verschil, maar verder.....
De 997S is inmiddels zelfs al goedkoper dan de 996!!
Tsja, keuzes...... 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 nov 2007 23:00 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 nov 2007 23:01 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
wat bedoel je daarmee? zijn 2 totaal verschillende auto's...het turbo koppel kan met niks vergeleken worden.
De cabrio versie van de TT blijft een pak duurder in 2dehands dan de gesloten versie...raar eigenlijk...denk ni dat er veel turbo rijders op zoek zijn naar een open versie
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 23:16 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Je bent misschien gewoon even te druk met het omhulsel, maar die snelheid komt toch wel weer???
De 18e wellicht????? 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 nov 2007 23:18 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Dat vraag ik mij dus af, is het verschil echt ZO groot........
Er zijn gewoon (TE  ) weinig 996TT cabrio's verkocht, dus de prijs zal wel hoog blijven.
Volgens mij is de helft dan ook nog eens geleverd met tiptronic 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 nov 2007 23:23 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
klopt volledig...vele hebben die kl*te automaat 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
01 nov 2007 23:27 |
|
 |
horn
PF #57
|
klotomaat. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 nov 2007 7:58 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
 Meteen deponeren die naam 
|
02 nov 2007 8:17 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
 ...schitterend!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
02 nov 2007 11:08 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Wel ten eerste is de cabrio pas helemaal op het einde van de reeks gekomen en ten tweede zijn er ook niet zoveel gemaakt (weet de exacte cijfers niet meer maar van de 20.000 996 Turbo's waren er maar ongeveer 1/5 cabrio's...)
|
02 nov 2007 13:06 |
|
 |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
ook bekend als Shittronic 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
02 nov 2007 14:56 |
|
|