Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
930 total loss; vervanger gevonden
Gisteren heb ik het bericht gehad dat mijn 930 total loss is verklaard. Twee weken geleden een ongeluk gehad (niet mijn schuld) en de schade + de waarde voor het "wrak" is hoger dan de taxatiewaarde. Derhalve is de auto economisch total loss verklaard.
Persoonlijk geen mankementen (bedankt Hans).
Ga nu op zoek naar een waardige vervanger. Zodra die er is zal ik er melding van maken.
Marcel B.
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 10 nov 2007 16:15, in totaal 2 keer bewerkt.
|
03 nov 2007 10:55 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Marcel... wat vervelend man, persoonlijk geen mankementen?
Zonde, zonde, zonde...
Succes met de hunt.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
03 nov 2007 10:57 |
|
|
horn
PF #57
|
sterkte. heb je er zelf niks aan overgehouden (fysiek en/of psychisch)? ga je er verzekeringstechnisch goed uitkomen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 nov 2007 10:57 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Zonde Marcel. Sterkte met de Porschehunt. Maar het belangrijkste is toch dat je zelf niets hebt
|
03 nov 2007 11:07 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Balen man. Ook duidelijk een risico bij oudere auto's, zonder spec. taxatie-polis. Is voor jezelf veel meer waard, dan in de 'zakelijke' wereld.
Hopelijk slaag je erin een waardige opvolger te vinden. Wie weet, kom e er niet slechter uit, maar beter
|
03 nov 2007 11:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... gelukkig heb je zelf geen lichamelijke schade
- emotioneel zal je het verlies mss nog wel even moeten verwerken, maar als alles rond komt met de verz.mij. heb je 'n mooie speurtocht in het vooruitzicht
|
03 nov 2007 11:16 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Wow, gelukkig heb je zelf niets Marcel!
Harde klap geweest dan toch ??
Spijtig, ik wou mijn droom 930 volgend jaar kopen
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
03 nov 2007 11:59 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Hoi marcel,
Mijn oprechte deelneming .....
Gelukkig ben je er zelf goed afgekomen, maar wel erg zonde van een mooie turbo.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
03 nov 2007 12:02 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
sterkte, en succes met je zoektocht naar een vervanger
Laatst bijgewerkt door Master Ken op 03 nov 2007 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
03 nov 2007 12:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je blijft altijd eigenaar
Het bedrag wat je uitgekeerd krijgt is dat redelijk
Je kan natuurlijk even gaan shoppen, laten repareren of het restant zelf verkopen.
Een belletje naar Do en je weet veel meer
Suc6
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 nov 2007 12:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hangt meen ik toch echt van je polis-voorwaarden af
|
03 nov 2007 12:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Voorzover ik weet is het in de wet geregeld, maar het kan later aangepast zijn
Weet uit ervaring dat de verzekering het wel eens anders wil laten voordoen
Maar het zou toch te gek zijn als ze aan jou wettig eigendom komen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 nov 2007 12:15 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Das minder goed nieuws Marcel! Heel veel succes bij de afwikkeling en bij de zoektocht naar de waardige opvolger
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
03 nov 2007 12:17 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Tering Marcel , watskeburt?
Total loss en geen persoonlijke mankementen, dan heb je wel een engeltje op je schouder(s) gehad
Suc6 met de zoektocht naar een waardige vervanger!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
03 nov 2007 12:26 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Marcel . . . . . allereerst en dat is het belangrijkste ben je er zelf goed vanaf gekomen.
De rest blijft tenslotte maar blik, hoe speciaal dan ook en hoe anders wij daar over denken en is dus vervangbaar.
Volgens mij ben en blijf jij eigenaar van de auto en beslis jij en niemand anders wat ermee gebeurd.
Ergo, je behoudt het wrak en krijgt een aanvulling naar de dagwaarde (alleen wie bepaald de restwaarde van het wrak?).
Of je krijgt het volledige bedrag uitgekeerd en wordt de verzekeraar eigenaar van het wrak. Hier zit de clou, met name de restwaarde van het wrak, hoe hoog of laag is voor de verzekeraar interessant.
Verder nog het punt of het wrak is "geknipt" (zo heet dat geloof ik, dan knipt men belangrijke delen, stijlen door om het niet interessant te maken om het wrak alsnog op te knappen).
In ieder geval sterkte en succes met het verloop.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
03 nov 2007 13:16 |
|
|
Mick
|
Balen voor je
Volgens mij was die stiekem al begonnen: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=15964
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
03 nov 2007 13:47 |
|
|
drknauf
|
yo marcel dat is slecht nieuws man
is zei ook ongedeerd gebleven je wederhelft
sterkte marcel
ik zou voor DEZE gaan helemaal met de huidige dollar koers
dat was/is mijn favoriete kleur en uitvoering toenk nog klein was
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 nov 2007 14:01 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
inderdaad Dr...!
Mooie kleur ook dat blauw, past wel een beetje bij Marcel als hij de post rond brengt...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
03 nov 2007 14:05 |
|
|
horn
PF #57
|
wat een wagens Mikey. Leuke site. Ditis wat voor jou als je de staatsloterij wint... wow...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 nov 2007 14:18 |
|
|
Mick
|
Het is Mick(ey) hoor . Graag gedaan.
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
03 nov 2007 14:28 |
|
|
Ingrid
Zuid-Holland
|
Even onder de naam van Ingrid, maar het verhaal is hetzelfde...
Allemaal bedankt voor jullie steun.
Mick had inderdaad gelijk:
Waarschijnlijk vanmiddag ook de Z3 coupé verkopen en dan maar eens aan de slag
Marcel B.
|
03 nov 2007 14:50 |
|
|
horn
PF #57
|
miste het hele topic, refereerde naar 2 posts hoger de oranje link van drknauf/mikey, die ook zo'n witte rijdt.... Vandaar. Maar jij ook bedankt voor de link.
|
03 nov 2007 14:53 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
idd gelukkig zelf geen letsel,suc6 met de afhandeling en speurtocht naar de vervanger.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
03 nov 2007 14:58 |
|
|
drknauf
|
tejing 175dk voor dat geld heeftie teveel km,s gereden
staan zeker een mooie spullen he jongens
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 nov 2007 14:59 |