Vorige week zaterdag de auto weer opgehaald, wat een verschil zeg. Het windgeruis in de auto is echt stukken minder. Ik heb nog niet met echt hoge snelheid gereden, maar dat komt wel goed bij het Autobahnrasen 18 november a.s. .
Ook het voorste raamrubber is vervangen en dat scheelt enorm. Het is opmerkelijk hoe weinig er eigenlijk overblijft van zo'n stuk rubber na 16 jaar. Zo'n nieuw rubber is stukken dikker en sluit veel beter af. Nu ik het verschil zie heb ik spijt dat ik niet direct het achterste rubber ook heb laten vervangen . De auto is nu zoveel beter afgesloten, dat bij het dichtdoen van de deur je een klepje hoort dichtvallen ergens linksachter in de auto (is dacht ik nog een topic over geweest op het Forum, wat voor (verwarmings)klepje dit geluid veroorzaakt, is in ieder geval onschuldig), dat gebeurde voorheen nooit!
Het dakje ziet er in ieder geval weer top uit. Ronald heeft goed werk afgeleverd. Hij heeft zelfs nog even de gootjes opnieuw zwartgespoten, netjes! De de eerste 2 foto's zijn overigens in de werkplaats bij Rovako. Hierbij de foto's:
04 nov 2007 0:30
horn
PF #57
aha, ikea krukje Netjes gedaan hoor, dat dakje. Ziet er weer als nieuw uit! ik zou idd snel dat ene rubber nog laten vervangen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
04 nov 2007 7:18
Olaf
911 Carrera S
.. strak dak
04 nov 2007 9:10
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 Targa
Amstelveen
horn schreef:
aha, ikea krukje
Haha, goed gezien om 6 uur 's ochtends (fijne he, jonge kinderen )
04 nov 2007 10:30
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Dat ziet er keurig uit.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum