Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Stel je voor...
Dat de firma Porsche zou besluiten om de boxer van de 911 eindelijk daar te plaatsen waar die hoort voor een optimale gewichtsverdeling en wegligging...nl ergens VOOR de 8er-as...wat zou er gebeuren met verkoopaantallen? imago? en waardevastheid van de 911? Zou het uiteindelijk wat uitmaken voor de winst? Aangezien de meeste (nu dan 997) kopers over het algemeen genomen, en ja weet dat er uitzonderingen zijn, niet de puristen zijn zoals je ze op dit forum vindt...
Brian was just having a wild Brainstorm..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
05 nov 2007 20:59 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
stel je voor
ik ben mike
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 nov 2007 21:01 |
|
|
TeChNo2
BoxsterSteenbergen (NB)
|
ehm..dan noemen ze hem gewoon Cayman en vind ik het meteen de mooiste Porsche ooit !
|
05 nov 2007 21:02 |
|
|
horn
PF #57
|
als ze het dan nog zo kunnen regelen dat ik de kids mee kan nemen achterin, zou ik hem graag hebben.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2007 21:05 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Stel je voor . . . .
Beetje flauw, maar OK, ik ben Marcel aangenaam
Enne, nee doe maar niet. We hebben al een Caveman
De charme van de 911 is juist dat al 40 jaar die motor op de verdomde verkeerde plaats ZIT
Hij zit mij daar best en anders kan iedereen ook gelijk snel met een 911.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
05 nov 2007 21:16 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Eerlijk gezegd. Een 911 is een flut ontwerp als je het goed bekijkt. Het slechtste idee ooit om de motor achter de achteras te plaatsen.
Maar toch, het heeft de 911 wel doen volgroeien tot wat ie nu is. Hoe verschrikkelijk knap zit zo'n 997 niet in elkaar door het als en waanzinnige te laten rijden. Je proeft de ruim 40 jaar evolutie. En wat was de 911 zonder het ontembare karakter van de eerdere modellen.
Enerzijds zeg ik 'technisch een goed plan'. Maar mijn gevoel zegt 'lekker houden voor wat het nu is. Het kan alleen maar betekenen dat er een soor Cayman+ komt. Tenzij zoals Horn al zegt men in staat is geen consessies aan de interieur ruimte te doen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Laatst bijgewerkt door maurice op 05 nov 2007 22:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 nov 2007 22:23 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Maurice, denkt toch eens na voor je deze onzin uikraamt
En al die voordelen ben je zeker vergeten.
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
05 nov 2007 22:27 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Erwin, juist door dit ontwerp, waarvan ik zeker weet dat Ferdinand er samen met zijn ingenieurs nachten van wakker heeft geleden, heeft de auto ook zeer veel voordelen.
We weten toch allemaal wat een fun je aan een C2 kan beleven
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
05 nov 2007 22:32 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
probeerde net nog even mijn 964 in een slip te forceren op nat wegdek..krijg de 8erkant gewoon niet om! man wat een grip
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
06 nov 2007 0:01 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
????? Lukt je dat echt niet.....
Probeer is wat meer gas te geven dan!
_________________________________________ Racefun events
|
06 nov 2007 0:07 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
????? Moet toch lukken
_________________________________________ "There is no substitude"
|
06 nov 2007 0:09 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Of bedoeld ie met "om" op zijn kop.... dat is natuurlijk best wel lastig.
_________________________________________ Racefun events
|
06 nov 2007 0:10 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
alleen als ik hier garantie krijg dat ie dan ook gegarandeerd weer op zijn wielen terechtkomt...
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
06 nov 2007 0:12 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
06 nov 2007 0:27 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Toch geweldig om die kont te voelen douwen als je in een bocht van het gas af gaat ..... ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
06 nov 2007 0:32 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Dat is dan een foutje voor veel...
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
06 nov 2007 0:37 |
|
|
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
06 nov 2007 2:25 |
|
|
bert964c4
vianen
|
p.s., en hoe kun je nou een kont voelen douwen als je van het gas afgaat , er gebeurt dan geen ene f*ck meer dus gas weg=saai, gummen dus
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
06 nov 2007 2:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Nope, dan schrik ik me nog steeds de pleuris. Knalde laatst een beetje té enthousiast een klaverblad op en liet instinctief in de bocht het gas los. Oeps, zwabberdezwabber... half per ongeluk driftend (want gauw weer het gas erop toen ik eea merkte) kwam ik de bocht uit. Collega achter me vond het erg stoer, ikzelf moest even een andere broek aan....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 nov 2007 6:12 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
je weet wat ze zeggen: als hij eenmaal gaat, dan gaat hij ook echt.
Mijn ervaring: met mijn Pa's 993 carrera 4 kan ik af en toe gecontroleerd de achterkant een klein stapje opzij laten doen, maar met de turbo:
snel rijden op Zandvoort lukt er inmidels mee, maar toen ik BEWUST propbeerde te driften stond ik ineens dwars! (had ik niet verwacht, maar het gewicht kwam zo snel om dat tegensturen al te laat was.
Maar idd, de motor echter de achteras is verre van ideaal, maar wel onderdeel van het imago van de 911.
En inmiddels hebben ze het zo ver uitgedacht dat ze er nog best aardig mee rijden!!!
I love Porsche
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
06 nov 2007 9:45 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
...daar zijn toch andere forums voor om dit soort topics te bespreken...
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
09 nov 2007 18:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
tsss, met zo'n vrouwen C4....
|
09 nov 2007 18:48 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Tsja, dat is met die van 'ons' wel anders
|
09 nov 2007 18:52 |
|
|