Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
boefje.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 nov 2007 20:48 |
|
|
Jan
Geel
|
De, overigens zeer aardige agenten, deelden mij mee dat het allemaal nogal mee zal vallen. Het was een grensgevalletje van wel of geen rijbewijs en verwachtte dat ik hem volgende week weer terug had met een boete van een eurootje of 450. Uiteraard kon ik mij daar niet aan vasthouden, maar dat was zijn vermoeden. Moet zeggen dat ze zich wel goed opstelden naar die kleine van me; die heeft de avond van zijn leven gehad en mocht, wegens plaatsgebrek, in een echte politieauto mee, de lampjes aandoen, sirene en over de mobilofoon praten met de begeleidende motoragent. Tja, en wij ... moeten niet zeiken. Meestal zit het mee en soms hebben we pech. Met een suzuki swift was het risico een stuk kleiner geweest, maar die had ik even niet bij de hand...
|
11 nov 2007 20:52 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik zeg het zo dikwijls, dat hard rijden is nergens goed voor.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
11 nov 2007 21:01 |
|
|
Jan
Geel
|
Ach, het is maar een boete, een belasting voor een fout. En wie maakt er nu geen fouten Paul?
|
11 nov 2007 21:06 |
|
|
horn
PF #57
|
reactie van een grote jongen, jan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 nov 2007 21:13 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Inmiddels in de dagbladen
Kortstondig in nieuwe Porsche
GOUDA - Een 40-jarige Gouwenaar heeft wel heel kort kunnen genieten van zijn nieuwe Porsche.
Nog maar nauwelijks opgehaald bij de dealer betrapte de politie hem in Wassenaar met een dermate hoge snelheid dat hij de zijn rijbewijs in moest leveren.
Rond negen uur zaterdagavond zagen agenten tijdens een videosurveillance een grote groep personenauto’s van het merk Porsche rijden, op de N14 Noordelijke Randweg in Wassenaar.
Twee porsche’s trokken bij de verkeerslichten hard op. Op de Wittenburgerweg liep de kilometerteller op tot gemiddeld 110 per uur. Op de weg is 50 toegestaan. De agenten hielden twee Porsches staande en vorderden de rijbewijzen van twee bestuurders in, waaronder die van de Gouwenaar.
Porsche Nederland bleek een toer te hebben georganiseerd, waardoor veel auto’s van hetzelfde merk de N14 en omstreken reden.
|
11 nov 2007 21:31 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Jan: HULDE !!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 nov 2007 21:31 |
|
|
horn
PF #57
|
hoe komt zo'n verhaal nou in de bladen terecht?
|
11 nov 2007 21:37 |
|
|
Erick
|
Persvoorlichter Politie???
Scanners, oi.d.....
|
11 nov 2007 21:44 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
De meeste mensen produceren spontaan een spraakwaterval bij contact met de politie...
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
11 nov 2007 21:46 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
11 nov 2007 22:09 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
En zo is het maar net. Ik denk dat als de meeste porscherijders diep in hun hart kijken, ze wel weten hoeveel geluk ze tot nu toe hebben gehad. En soms ben je de klos...........................Je vat het goed op Jan met een keurige reactie.
|
11 nov 2007 22:19 |
|
|
Erick
|
Gisteravond naar huis ook nog even met een 996 Cabrio en een 993 4S over de A1 geknald. Ook toen continu opletten, je weet immers dat je fout zit!!!
|
11 nov 2007 22:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... daarom reed die met 'm Permagrin naast mij ... niks leukers toch, dan de stem van 'n kind
Zoals de wijze en engels sprekende chinees ooit zei If you can't do the time, don't do the crime
Olaf - gemazzeld en benieuwd naar de uitzending ! -
PS: wij hebben genoten ! - was weer 'n geslaagd tochtje door 'n mooi, maar erg donker, nederland
|
11 nov 2007 22:24 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Nou, ik baal gewoon als een stekker van die twee k#tflitsjes bij de nachtrit.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
11 nov 2007 22:25 |
|
|
drknauf
|
horn
ik zei het gisteren al media sensatie,
je denkt toch ook niet dat die audi vol met camera mensen daar per toeval
reed, die hebben mijn inziens gewoon mee zitten lezen op een aantal fora op zoek naar sensatie.
denkje nu echt dat hun dat voor de verkeersveiligheid doen
zal toch wel gewoon om de kijkcijfers gaan en meer niet.
ik persoonlijk vind het jammer dat ik hun fratsen niet heb kunnen filmen dat is pas wegmisbruiken (ook al benje in functie vd wet)
ik denk dat die gasten vd camera ploeg dachten zo das mooi kaasie voor in de krant levert weer geld op een sensationeel verhaal
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 11 nov 2007 22:53, in totaal 2 keer bewerkt.
|
11 nov 2007 22:27 |
|
|
Erick
|
tja....Wees als Jan.
|
11 nov 2007 22:27 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hehehe, hulde voor zowel Jan als Gerard, voor het "sportieve" oppakken. Het feit dat wegmisbruikers een waardeloos programma is, doet niets af aan het "werk" van de agenten...
Maar geef mij dan maar die lui in de gemerkte V70 gisterennacht, die een aardig handje "ietsje rustiger" naar me seinden en er weer vandoor gingen achter een kerel die nog ietsje harder reed
(overigens, wie maakt het AD erop attent dat het niet "Porsche Nederland" maar de "Nederlandse Porsche Club" was? )
|
11 nov 2007 22:29 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Ik zit ook niet op al de heisa te wachten hoor. Ben zeker geen spraakwaterval geweest en ga ook niet naar de krant of iets dergelijks.
|
11 nov 2007 22:54 |
|
|
Division
Groningen
|
Zal wel een tijdje duren. Gemiddeld zijn de opnames meer dan een jaar oud. Ik meen ook dat de KLPD de opnames moet vrijgeven.
Jammer om te horen dat er dus PF'ers bij betrokken waren. Afgezien van dit 'akkefietje' (als ik het zo mag noemen) heeft iedereen volgens mij wel een leuke rit gehad. (?)
_________________________________________ Foto's
|
11 nov 2007 23:11 |
|
|
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
Ook mijnerzijds een zeer leuke avond gehad (op die 2 flitsjes na in dat mooie Wassenaar!), compliment aan de organisatie want verder was het weer genieten:!:
Anderzijds hulde aan zowel Jan als Gerard voor de manier waarop zij dit oppakken
Leuk zal het nooit worden en uit ervaring weet ik dat je soms de verliezer ben (39 te hard na correctie, na een avond ongelimiteerd knallen voor de dreamnicht at de Zoo, N11 route), ja dan trap je nog wel eens iets te hard op het gas als het niet mag
Maar goed volgend ja weer
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
12 nov 2007 0:16 |
|
|
Erick
|
Gerard jou bedoelde ik hier niet mee.
Het was aan Nicolo bedoeld.
Jouw reactie op de eindlocatie was voldoende om respect te verdienen.
Ik bedoel in het algemeen, als je weet dat je fout zit handel er dan ook naar!!!
|
12 nov 2007 8:46 |
|
|
John
Cayenne
|
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article1816022.ece
Er is voldoende contact geweest met het Bestuur.....zie hernieuwde AD uitgave.
Verder zijn Jan en Gerard volwassen mannen, die hun fout en straf hebben aanvaard zoals het moet.........
|
12 nov 2007 9:03 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het oude artikel staat er ook nog John? Dat terzijde!
|
12 nov 2007 9:25 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Sjonge, toch balen. Ook voor NPC niet echt fijn om in dit verband genoemd te worden. Ik zou inderdaad ook nooit toestemming geven. Het materiaal kan overal weer opduiken. Om over herhalingen tot in het oneindige nog maar te zwijgen.
Mochten jullie (Gerard en Jan) hier nog iets aan willen doen, dan kan ik jullie per PB/mail/telefoon wel een toelichting geven. Ik heb nl. behoorlijk wat ervaring met dit soort gevalletjes (aan de andere kant van de tafel zullen we maar zeggen)!
|
12 nov 2007 11:10 |
|
|