Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
@ Andre: Of je laat diegenen die er wel wat over willen melden gewoon doorgaan en leest het zelf niet.
Niemand verplicht je dat te doen.
Mogelijk vind je niet ieder onderwerp even boeiend hier of hoort hier niet thuis.
Zal wat zijn als iedereen zo reageerd op onderwerpen welke niet met Porsche te maken heeft en niet in hun straatje passen.

11 nov 2007 17:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Tjoa, de ijne vreit noa de mouder en de ander noa de dochter....

Klokje, wijn en sigaren kunnen mij niet boeien (alhoewel een goed glas wijn er wel ingaat.....)
't is discussie overige zaken en het voordeel van een forum is dat je niet persé elk onderwerp hoeft te bekijken :wink:

11 nov 2007 17:42
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
dat heb ik hier met al die irritante topics over Porsche... :twisted: :wink: doe mij maar klokkies... :lol:

11 nov 2007 20:28
Profiel
Bericht 
Ja ja ja... Met 2-2 heb ik zeker vrede, mede door de betere 1ste helft van de ******** en de 2 mega kansen voor slory op het einde...

Maar ik moet toch ook zeggen dat het absoluut geen penalty was! Dus toch een beetje genaaid...

J

12 nov 2007 11:45
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Maar ik moet toch ook zeggen dat het absoluut geen penalty was!

Onzin. De speler wordt ten val gebracht. Dat is een directe vrije trap. En in het strafschopgebied dus een pingel.

Heel duidelijk te zien dat Maduro de voet raakt waardoor Mols viel. Maduro heeft het ook toegegeven.

Dat het niet opzettelijk is gedaan wil ik onmiddellijk geloven. Maar dat is niet ter zake doende.

Ik was onder de indruk van de scheidsrechter. Dat niveau zie je in NL eigenlijk zelden tot nooit.

12 nov 2007 12:05
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ben geen echte voetballiefhebber, maar dit was zeker een leuke wedstrijd om mee te maken

12 nov 2007 12:05
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eens met Devils Son. Alhoewel onopzettelijk, werd Mols wel degelijk geraakt. Pingel dus. Idd goede arbitrage deze wedstrijd.

12 nov 2007 12:11
Profiel
Bericht 
Ik heb nog niet echt de herhaling gezien, maar als Maduro Mols aanraakte dan is het een penalty. Mee eens, maar volgens mij struikelt Mols gewoon over zijn eigen voeten en dan is het geen penalty...

Maar ik begrijp ook wel dat een scheids dat niet kan zien.
Ik dacht eerst ook meteen dan Maduro Mols aanraakte, maar in de herhaling begon ik te twijfelen...

Bij voetbal insite waren ze het er ook niet over eens...

12 nov 2007 12:34
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Alleen vd Gijp was het er niet mee eens, maar ja, vd Gijp. :wink: Zelfs Madura zelf had toegegeven dat 'ie 'm raakte, dus ja, dan is het duidelijk.

12 nov 2007 12:49
Profiel
Bericht 
Ach ja, als Maduro het zelf zegt... En we kunnen het toch niet meer veranderen! Dus 2-2 vind ik prima!

12 nov 2007 12:52
Profiel
Westervoort
Bericht 
Devils son schreef:
Ik was onder de indruk van de scheidsrechter. Dat niveau zie je in NL eigenlijk zelden tot nooit.

Daar had wat mij betreft naderhand wel wat meer aandacht aan gegeven mogen worden...idd zeer goed. Zelfs bij het opstootje de jongens bij elkaar en een hand geven, klaar. Mede door de scheids werd het naar mijn mening zo'n leuke kijkpartij...floot hem gelukkig niet kapot, wat je bij minder zelfverzekerde scheidsrechters nog wel eens ziet.

12 nov 2007 13:41
Profiel
3.2S
010
Bericht 
AD: "Spektakel Feyenoord laat Ajax in kuip ontsnappen. :wink:

12 nov 2007 14:03
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Mee eens, maar volgens mij struikelt Mols gewoon over zijn eigen voeten

Wat er gebeurde was dat Maduro de voet van Mols raakte, waardoor hij met die voet achter zijn eigen been bleef haken en daardoor viel.

Ik snap dus wel wat jij gezien meent te hebben. Maar als iemand zo struikelt, dan kun je er vergif op innemen dat hij een tikkie heeft gehad. Bij een schwalbe valt iemand niet op die manier.

12 nov 2007 14:42
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Kijk maar hoe "jullie" Soewaaris ter aarde stort. :lol:

12 nov 2007 14:46
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Suarez kan er ook wat van... Keur ik ook niet goed!

12 nov 2007 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Ajakkes heeft inderdaad ook een naam hoog te houden vwb schwalbes.. :roll:
Zie nog Machlas tegen (was het de goeij of dudek?) de keeper van feijenooooit aanvallen.......penalty.
Beiden hebben genoeg pingels versierd: Remember: Thomasson, Zlatan, kleine Smolarek

12 nov 2007 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Lydia schreef:
Hand-in-hand-lopen zal nooit meer hetzelfde zijn.

Ik ga voor een 2-2! (en AZ-fan).

Vrouwen en voetbal....... :cheers:

12 nov 2007 17:46
Profiel
Bericht 
dannym schreef:
Ajakkes heeft inderdaad ook een naam hoog te houden vwb schwalbes.. :roll:
Zie nog Machlas tegen (was het de goeij of dudek?) de keeper van feijenooooit aanvallen.......penalty.
Beiden hebben genoeg pingels versierd: Remember: Thomasson, Zlatan, kleine Smolarek

Volgens mij was het Lodewijks... Laatste minuut?

12 nov 2007 17:54
Profiel
Bericht 
dannym schreef:
Vrouwen en voetbal....... :cheers:

én auto's ... :mrgreen:

12 nov 2007 23:38
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Lydia schreef:
én auto's ... :mrgreen:

Tja...ook nog inderdaad :roll:
Je zou er bijna door gaan twijfelen :wink:

13 nov 2007 9:37
Profiel
Bericht 
Uilenberg tevreden over optreden De Bleeckere
Uitgegeven: 13 november 2007 9:58
Laatst gewijzigd: 13 november 2007 10:01

AMSTERDAM - Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is zeer te spreken over het optreden van de Belgisch scheidsrechter Frank de Bleeckere tijdens de topper tussen Feyenoord en Ajax van afgelopen zondag.

Het was voor het eerst dat De Klassieker onder leiding stond van een buitenlandse scheidsrechter. Ondanks dat de Belg een onterechte strafschop toekende aan Feyenoord is Uilenberg uitermate positief over zijn optreden.

Positie

Tegenover het AD verklaarde de hoogste baas van de scheidsrechters dat hij kan begrijpen waarom De Bleeckere de strafschop toekende. “Op basis van de tv-beelden is er wellicht geen sprake van een overtreding, maar ik kan me goed voorstellen dat hij die strafschop gaf, vanuit zijn positie op het veld.”

13 nov 2007 12:36
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
dit was weer eens een echte KLASSIEKER zoals die al jaren niet meer was :!:
helaas dat Slory op het eind 2 dikke kansen miste (die jongen zal slecht geslapen hebben :twisted: ) maar over de gehele wedstrijd gezien was de uitslag redelijk terecht te noemen.
mijn cluppie ook vrijdag gewonnen en de aartsrivaal verloren van 10 friezen, TOPPIE-WEEKEND :!:

13 nov 2007 13:00
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Tegenover het AD verklaarde de hoogste baas van de scheidsrechters dat hij kan begrijpen waarom De Bleeckere de strafschop toekende. “Op basis van de tv-beelden is er wellicht geen sprake van een overtreding, maar ik kan me goed voorstellen dat hij die strafschop gaf, vanuit zijn positie op het veld.”

Tsja, dit geeft dan onmiddellijk aan hoe droevig het is gesteld met de kwaliteit van het scheidsrechterscorps... De grote baas weet niet eens meer dat ten val brengen een directe vrije trap is.

Of hij weet het wel en hoopt met deze kritiek net te doen alsof buitenlandse scheidsrechters ook foute beslissingen nemen met doorslaggevend karakter (dat zal best wel eens gebeuren, alleen zo vaak als hier...).

13 nov 2007 14:05
Profiel
Bericht 
Na 6x de herhaling op youtube te hebben gezien, kom ik tot de conclusie dat Mols zich als een stervende zwaan liet vallen en dat de penalty onterecht is!

Echter ben ik het ook met Uilenberg eens: “Op basis van de tv-beelden is er wellicht geen sprake van een overtreding, maar ik kan me goed voorstellen dat hij die strafschop gaf, vanuit zijn positie op het veld.”

13 nov 2007 14:34
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
toch weer met zijn allen 4 pagina's volgel#ld :lol: :lol: :lol:

13 nov 2007 14:42
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 137  Volgende