Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:54

Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
BELCAR races Zolder 17-10-2004 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Ze pleuren die hokken uit Zuffenhausen ook maar overal neer... Porsche rijders denken dat de wereld van hen is... :lol:

17 okt 2004 20:21
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
De "andere helft" van Afbeelding :arrow: Afbeelding :shock:
Klik op de foto's. ;)

17 okt 2004 20:23
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
En Porscheforum.nl was erbij :D .....

Afbeelding
Klikken op de foto helpt wel ...... iets ..... om te weten waar te kijken :shock: ..... klik hier ;)

17 okt 2004 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
EriC4C schreef:

Afbeelding
Klikken op de foto helpt wel ...... iets ..... om te weten waar te kijken :shock: ..... klik hier ;)

Jaja EriC4GB de snelle fotograaf :lol:

17 okt 2004 20:32
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
kevin-GT schreef:

EriC4Megapixel :wink:

17 okt 2004 20:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik lees net in het "Free Official Programme" van de Belcar Masters dat Hart/Huisman vorige keer (Francorchamps) ook al in hun Viper gewonnen hadden (ook weer dank zij de safety car) en dat Mike Hezemans toen en ook nu er niet bij was wegens een longontsteking.

17 okt 2004 21:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
horn schreef:
kevin-GT schreef:

EriC4Megapixel :wink:

:lol: :lol: :jump: Klopt als een Afbeelding

17 okt 2004 22:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:

Afbeelding

We waren er idd bij... moet wel zeggen dat er veel accidenten hebben plaatsgevonden... een podium zat er in maar Philippe werd door een BMW geraakt en is zwaar de muur ingegaan :cry: heel de achterkant en vleugel zijn stuk... Philippe werd naar ziekenhuis gebracht voor onderzoek maar na een paar uur was hij terug bij het team, wel met enorme hoofdpijn...

17 okt 2004 23:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jij zit wel erg dicht bij de bron 4x4!
Waarom niet eens wat gegevens posten in http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... l&start=50

17 okt 2004 23:38
Profiel WWW
Moderator
PF #18
Bericht 
4x4valley schreef:
We waren er idd bij... moet wel zeggen dat er veel accidenten hebben plaatsgevonden... een podium zat er in maar Philippe werd door een BMW geraakt en is zwaar de muur ingegaan :cry: heel de achterkant en vleugel zijn stuk... Philippe werd naar ziekenhuis gebracht voor onderzoek maar na een paar uur was hij terug bij het team, wel met enorme hoofdpijn...

We misten 'm al tijdens de neutralisatie :roll: , stonden op dat moment dicht langs de baan om op lage(re) snelheid nog een paar mooie foto's te schieten van "39" :cry: .
Hij had bij de start ook veel last van de crash die hier op de foto's is te zien, of niet :?: :?

18 okt 2004 9:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
en was de friet te vreten :?: :D

Zo te zien hebbe jullie daar een leuk dagje gehad ...

Telkens als ik dat zo zie .... moet ik weer ff flink balen dat ik er niet bij was ... :evil: :cry:

18 okt 2004 13:42
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
dirkie schreef:
en was de friet te vreten :?: :D

Ja de patatekes waren goed te eten :D :!:

18 okt 2004 13:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:
4x4valley schreef:

We misten 'm al tijdens de neutralisatie :roll: , stonden op dat moment dicht langs de baan om op lage(re) snelheid nog een paar mooie foto's te schieten van "39" :cry: .
Hij had bij de start ook veel last van de crash die hier op de foto's is te zien, of niet :?: :?

Die crash heeft de Flip zeker opgehouden, maar omdat er nadien wel 20 minuten achter de Safety Car gereden moest worden kon hij dat gat toch weer dichtrijden?

18 okt 2004 16:01
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Om terug te komen op de GT die daar verkeerd stond,

Ik heb er ook even staan kijken en toen stonden er 2 van prsoneelsleden
van het circuit te kijken wat ze ermee :oops: moesten.

Overleg,portofoon,overleg,portofoon,+- 3 x gebeld
maar niemand durfde het aan om hem weg te slepen.

Over invloed gesproken !!!En die sticker tja,die gaat er gewoon moeilijk vanaf ff wat terpentine gebruiken,maar ja dat op een GT ???? :shock:

http://www.degeusmakelaars.com

18 okt 2004 17:32
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Sjonnie schreef:
Die crash heeft de Flip zeker opgehouden, maar omdat er nadien wel 20 minuten achter de Safety Car gereden moest worden kon hij dat gat toch weer dichtrijden?

Zoals Olav altijd zegt "er bij is één, er voorbij is een heel ander verhaal" ;) :mrgreen:

18 okt 2004 18:19
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Ze pleuren die hokken uit Zuffenhausen ook maar overal neer... Porsche rijders denken dat de wereld van hen is... :lol:
De Geus schreef:
Ik heb er ook even staan kijken en toen stonden er 2 van prsoneelsleden
van het circuit te kijken wat ze ermee :oops: moesten.

Overleg,portofoon,overleg,portofoon,+- 3 x gebeld
maar niemand durfde het aan om hem weg te slepen.

Krijgen daar dus helaas ook (wel eens) gelijk in :? :evil:

18 okt 2004 18:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Ai, hoop dat het goed komt met Philippe, ook met de wagen natuurlijk, maar zeker met Philippe... Overigens, Eric, die 2 wagens die jij na elkaar plaatst, zijn NIET dezelfde. Die wagen met de voorklep is een andere als waar de achterbumper vanaf hing! (toch?)

18 okt 2004 19:39
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
Overigens, Eric, die 2 wagens die jij na elkaar plaatst, zijn NIET dezelfde. Die wagen met de voorklep is een andere als waar de achterbumper vanaf hing! (toch?)

:shock: ..... PaSCal :!: ..... inderdaad ..... "de andere helft" van de crash :roll: :wink:

18 okt 2004 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Ja die wagen met die klep omhoog tegen zijn raam zag ik als eerst voorbij komen en daarna die zonder achterkant en een aantal die rondjes draaiden over de baan :shock:

18 okt 2004 21:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
EriC4C schreef:
paSCal schreef:
Overigens, Eric, die 2 wagens die jij na elkaar plaatst, zijn NIET dezelfde. Die wagen met de voorklep is een andere als waar de achterbumper vanaf hing! (toch?)

:shock: ..... PaSCal :!: ..... inderdaad ..... "de andere helft" van de crash :roll: :wink:

*check*... Dacht dat je de andere helft van de auto bedoelde ;)

18 okt 2004 22:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:
4x4valley schreef:

We volgden de race op het televisieschermpje in de box... Philippe werd in het begin ergens tegengehouden denk ik en is ook ff in het rond gegaan... hij stond bij de start 24ste op de grid en teruggevallen tot 32ste als ik me niet vergis... tijdens de safety car hield hij alles mooi op temperatuur en dat werkte want hij klom terug tot een 21ste plaats...

Ik zou zeggen, volgend jaar nog eens afkomen met de groep hé :wink:

Laatst bijgewerkt door 4x4valley op 19 okt 2004 1:07, in totaal 1 keer bewerkt.

19 okt 2004 0:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Visie van Philippe op gebeurtenis zondag...
Over het incident in de start,

wat er vanuit mijn wagen nr. 39 te zien was.

Toen we uit de chicane kwamen ik net achter de porsche van thiers zagen we de zwarte RTM porsche dwars over de baan in de rondte gaan, alle wagens die volgden zijn op hun rem gaan staan, thiers een beetje naar rechts ik naar links de ultima naast mij en de porsche van GLPK, toen eigenlijk alle gevaar geweken was en de snelheid er volledig uit was werden zowel ik als thiers achteraan aangereden door de porsche met tonet aan het stuur.
Thiers deelde het zwaarst in de brokken, ik kreeg slechts een klein tikje mee.

Dat is het deel van wat ik heb zien gebeuren, hoe de RTM porsche die enkele rijen voor ons rond is gegaan voor dit alles gebeurde is mij een raadsel.

Onze latere crash is veroorzaakt door een klapband in het midden van het rechte stuk achter de stands.
waarschijnlijk door schade die we in de start reeds rechts achteraan hadden opgelopen.

Graag zou ik ook alle mensen willen bedanken die me gisteren geholpen hebben. Enkele dagen rust en in een donkere kamer liggen zouden al volstaan.

19 okt 2004 0:58
Profiel WWW
Moderator
PF #18
Bericht 
Dank voor de "inside" info Afbeelding en goed om te horen dat het met Philippe idd meevalt! :D

19 okt 2004 9:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hey Philippe, bedankt voor dit verslagje. Snelle beterschap en veel succes verder.
Uiteraard komen we nog naar Belcar races want het was zeer de moeite waard, zowel op de baan als naast de baan, want buiten de Carrera GT waren er nog wel leuke auto's te zien.
En als je nog eens tijd en zin hebt, kom dan nog eens hier rondkijken en misschien nog eea posten onder jouw naam. Reken er maar op dat we dat heel erg apprecieren.

19 okt 2004 11:17
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3