_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
23 nov 2007 21:36
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bijzonder mooi.
Knap om zo'n aanpassing toch kloppend te krijgen met het design van de auto.
Doet beetje denken aan de P1800ES van Volvo.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
23 nov 2007 21:43
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik vind het wel wat hebben, stond er niet zo een te koop in belgie voor een (IMO) belachelijke prijs
robert
_________________________________________ remmen is angst
24 nov 2007 2:10
rob964.c4
964.c4
assendelft
€ 25000,-
robert
_________________________________________ remmen is angst
24 nov 2007 2:14
FROST
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Ik vind em oerlelijk , beetje het mooie design van de 944 ver******
_________________________________________ DENK HELDER
24 nov 2007 9:14
cabrio wim
Robert, die stond toch in Genk (Limburg) en dacht dat hij hem geruild had met een Honda NSX.
Althans is dit het verhaal wat ik te horen gekregen heb van een Stag vriend.
24 nov 2007 9:18
horn
PF #57
bijzonder. en elk (half) jaar komt hij hier weer voorbij...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Heb ik ooit een 928 stationcar gezien (15 jr geleden?): fantastisch. In die tijd was er ook een Aston Martin Vantage station: oerlelijk. Kan helaas geen foto's meer vinden.
24 nov 2007 10:04
horn
PF #57
is geen station, maar een shooting break. Hier ook al vaker de revue gepasseerd... Google ze!
de 928 pausmobiel
Ferrari had wel een leuke, en Rolls Royce ook wel een bijzondere...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum