Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 mei 2025 5:39

Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Waarom toch zo'n mooie auto? 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
heen met de trein? geniet ervan man, mooie dag. oordopjes mee voor de terugweg? :lol:

23 nov 2007 8:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Zou ik niet accepteren, nogmaals opendoen en kijken of de kras/deuk daarvan de oorzaak is :evil:

Mijn dag zou al verziekt zijn Harald :twisted: , kan daar gewoon niet tegen :cry:

23 nov 2007 8:46
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Nee Harald, heen met de Saab 9-3 met mijn zoon en een vriend van me die geïnteresseerd is in de Speedster van Michael.

Ik heb het verhaal gehoord van de uitlaat :lol: Ik zal me daar deze dag zonder oordopjes doorheen moeten slaan.
Komt binnenkort een andere onder (RUF-4 pijps), maar ik weet niet of ik dan wel zonder oordopjes kan gaan rijden.

23 nov 2007 8:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Marcel B. schreef:
Is toch ca 1,5 uur rijden en terug natuurlijk ook

:shock: :? :P :oops:

Mauk

23 nov 2007 9:52
Profiel WWW
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Mauk, terug in de P zal waarschijnlijk iets sneller zijn :lol:

23 nov 2007 9:57
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
waarmee ik je gevoel wel begrijp Molen, maar mensen zijn niet aso, maar gewoon onwetend.

Ben het bij uitzondering totaal niet met je eens Harald ; íedereen weet, liefhebber of niet, dat een auto een kostbaar goed is. Als iemand er zo mee omgaat als jij schetst is dat niet minder dan een grote asociale kloothommel.
Je gebruikt toch ook niet iemands nieuwe trui om een koffievlek mee van tafel te halen... :twisted: ongeveer net zo dom.

Onwetend en onverschillig zijn twee andere dingen wat mij betreft...

Ook een goeiemorgen trouwens... :wink:

23 nov 2007 10:01
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
MArcel, have fun :lol: :wink:

23 nov 2007 11:56
Profiel
M140i
Bericht 
Jurgen schreef:
horn schreef:
waarmee ik je gevoel wel begrijp Molen, maar mensen zijn niet aso, maar gewoon onwetend.

Ben het bij uitzondering totaal niet met je eens Harald ; íedereen weet, liefhebber of niet, dat een auto een kostbaar goed is. Als iemand er zo mee omgaat als jij schetst is dat niet minder dan een grote asociale kloothommel.
Je gebruikt toch ook niet iemands nieuwe trui om een koffievlek mee van tafel te halen... :twisted: ongeveer net zo dom.

Onwetend en onverschillig zijn twee andere dingen wat mij betreft...

Ook een goeiemorgen trouwens... :wink:

Eens met Jurgen :!:

24 nov 2007 23:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Jurgen schreef:
íedereen weet, liefhebber of niet, dat een auto een kostbaar goed is.

O ja? Wat is kostbaar? Een auto van 1000, 10.000, 100.000 euro?

Het zijn 'maar' auto's... Jij bent echt gelukkiger met een auto zonder deukje?

25 nov 2007 5:59
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht 
porsche is ook niet gemaakt om naar de albert heijn te gaan...past geen kratje bier in :lol:
Oftewel ik ga onder geen beding met de P boodschappen doen omdat je weet dat er van die huisvrouwen (en huismannen...) zijn die op zaterdag in de auto van manlief mogen rijden om de boodschappen te doen met alle gevolgen vandien.

Afbeelding
Dacht dat ie er nog wel tussen kon :shock:

De duitsers hebben daar een oplossing voor
Afbeelding

25 nov 2007 11:03
Profiel
Bericht 
Ik ben het met Jurgen eens. Natuurlijk is voor de één een auto van € 2.000 veel en voor de ander een auto van € 50.000 maar daar gaat het niet om. Strekking van het verhaal is: je blijft met je tengels van andermans spullen af. Dus óók van die auto van € 2.000.

En ja, ik ben gelukkiger als er géén deuk in mijn auto zit.

Typisch ook zoals dan geopperd wordt: niet ergeren, maar deuk eruit laten halen en spuiten. Is het bij degene ooit wel eens opgekomen dat niet iedereen dit zomaar kan laten doen?

The keyword hier is: respect!

25 nov 2007 12:00
Moderator
PF #57
Bericht 
en dat is nou precies wat ik bedoel. het heeft geen reet met respect te maken, maar met onnozelheid. Mensen die uitstappen en de deur open doen, zonder zich bewust te zijn van het feit ze 10 seconden daarvoor strak ergens tussen geparkeerd hebben. Ik zie geregeld huisvrouwen, bejaarden of kinderen bij het uitstappen hun deur tegen een andere auto aantikken, mensen met een winkelwagentje, fietsen of kinderwagens tussen auto's doorlopen terwijl dat echt een verhoogd risico is. Ik geloof niet dat ze dat expres doen, meer dat ze onnadenkend zijn. Daarom vind ik het te zwaar om die mensen asociaal te noemen. Hetzelfde als mensen die met 60 langs een school rijden. Als je ze ermee confronteert zeggen ze sorry en zullen ze er (voorlopig) aan denken, maar daarvoor realiseerden ze het zichzelf gewoon niet. Bewustwording... :idea:

25 nov 2007 12:27
Profiel
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Strekking van het verhaal is: je blijft met je tengels van andermans spullen af.

Denk dat het het hier wel te zwaar ziet (en van opzet uitgaat!), geloof ook meer in de onnozelheid van Harald of een moment van onachtzaamheid........

Lydia schreef:
En ja, ik ben gelukkiger als er géén deuk in mijn auto zit.
Ik vind mijn auto wel mooier zonder deuken, maar ik wordt toch echt niet gelukkiger van! :P

Lydia schreef:
Typisch ook zoals dan geopperd wordt: niet ergeren, maar deuk eruit laten halen en spuiten.
Is het bij degene ooit wel eens opgekomen dat niet iedereen dit zomaar kan laten doen?

Dit zal wel op mijn post slaan :) maar je stelt het nu wel even wat ongenuanceerd :wink:, dus maar even een kleine nuancering! 8)
Ik had het namelijk over uitdeuken zonder spuiten (hetgeen nog minder kost dan één volle tank).
Vandaar mijn opmerking dat ik mij niet uren, dagen, weken ga lopen ergeren, terwijl de dader toch op het kerkhof ligt!
Of dat ik heel spastisch en neurotisch op zoek moet gaan naar een parkeerplaats of zelfs de Porsche maar thuis laat voor de zekerheid........ daar wordt IK dus niet gelukkiger van :mrgreen: :wink:
Als zo'n deukje ontdek, dan denk ik HAMLAPPEN :x (!), maar binnen 5 minuten is dat gevoel echt weer weg en wordt er gewoon weer :lol: :lol:

25 nov 2007 12:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Ach, ergeren heeft geen zin, als ik bij deze "onachtzame" mensen thuis ben en ik druk per ongeluk mijn peuk op hun nieuwe bank uit, of laat vla over hun kleding vallen of pleur m'n patat met veel mayo over hun tapijt, dan maakt niemand zich daar druk om toch? :twisted: Dus waarom wel over een deukje? :wink:

25 nov 2007 12:55
Profiel
Westervoort
Bericht 
:thumright:

25 nov 2007 13:09
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
Echt gebeurd,
Was op vakantie in het Zwarte Woud in een mooi hotel met mijn net nieuwe auto :roll:
Dat weekend bleek er een congres te zijn met veel gasten, dus ik denk verstandig te zijn en zet mijn auto 500 m verder op een berg.
Kijk nog of alles eruit is en komt een dame met haar ouders er ruim naast staan met een 2 deurs auto :wink:
Ze doet de deur open terwijl de auto schuin staat en met een geweldige knal botst de portier met het uiterste puntje tegen mijn auto :cry:
Wist echt niet wat me overkwam :evil: wat een k@#$ wijf en werd warm en koud tegelijk :twisted:
Kreeg wel keurig haar gegevens om alles te regelen, maar dat dat mij nou net moest gebeuren :x
Wel weer leuk om op een verjaardag te vertellen, ojee mijn vrouw Saskia is vandaag jarig :!:

25 nov 2007 13:26
Profiel
Bericht 
Precies, Mike. Jij snapt het. En natuurlijk heeft het wel met respect te maken. Deze mensen interesseert het niet wat zij in hun "onachtzaamheid" voor schade aanrichten, maar owee als je het bij hen schade maakt!

Mijn kinderen hebben respect voor andermans spullen, zullen nooit met hun fiets langs een auto lopen. Ongeacht of het de mijne is of die van een ander. Ik had enige tijd geleden een Porsche rijder op bezoek. Had zijn auto op de oprit gezet. Mijn meiden wilden met de fiets de garage uit. Zij kwamen binnen om te vragen of degene zijn auto iets naar achter wilden zetten, omdat ze niet met de fiets zo dicht langs de auto wilden.

En, oja, sommigen kunnen zomaar even een deuk uit hun auto laten halen, met of zonder spuiten, of hun tank volgooien. En zijn ook mensen bij wie dat allemaal niet zo vanzelfsprekend gaat. Denk dáár maar eens over na!

25 nov 2007 13:28
Haarlem e/o
Bericht 
Moet Lydia niet naar haar afspraakje met de Porschemannen :?:

25 nov 2007 13:33
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Precies, Mike. Jij snapt het. En natuurlijk heeft het wel met respect te maken. Deze mensen interesseert het niet wat zij in hun "onachtzaamheid" voor schade aanrichten, maar owee als je het bij hen schade maakt!

wat een dom gekwaak zeg. als jij bij mij zit te eten en je laat een klodder mayonaise op de bank vallen, ga ik ook op mijn friet-met-mayonaise-forum niet lopen klagen dat je altijd van die aso's hebt die 'zomaar' hun mayonaise op de bank laten vallen. Kennelijk geen enkel respect voor mijn bank. Jaja :? :roll:

25 nov 2007 13:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
molen934 schreef:
Wist echt niet wat me overkwam :evil: wat een k@#$ wijf en werd warm en koud tegelijk :twisted:
Kreeg wel keurig haar gegevens om alles te regelen, maar dat dat mij nou net moest gebeuren :x

Als je dit nou overleest, vind je je zelf dan een beetje triest? Die mevrouw doet zoiets per ongeluk, geeft jou meteen haar gegevens zodat eea afgehandeld kan worden en jij noemt haar een k@#$ wijf... :shock:

Nee, dat is lekker respectvol... :puker:

25 nov 2007 13:51
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
@ Lydia: Afgezien van het geld wat je maar moet hebben, kost het ook nog je kostbare vrije tijd die je er ( door een ander) in moet stoppen. Dagje vrij nemen? :shock: érg gemakkelijk denken :evil:

25 nov 2007 13:56
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
horn schreef:
molen934 schreef:

Als je dit nou overleest, vind je je zelf dan een beetje triest? Die mevrouw doet zoiets per ongeluk, geeft jou meteen haar gegevens zodat eea afgehandeld kan worden en jij noemt haar een k@#$ wijf... :shock:

Nee, dat is lekker respectvol... :puker:

Nou Harald om eerlijk te zijn ging er nog wel wat aan vooraf, kan je "gewoon wegpoetsen" en nog meer van die onzin en ook nog in het Duits :!:
Tot ik een beetje boos werd en toen kwam ze met de gegevens :roll:

25 nov 2007 14:00
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Rob Herfst schreef:
..... de dader toch op het kerkhof ligt!

Afbeelding

Geen woorden maar daden :mrgreen:

25 nov 2007 14:26
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hmm, maareh, als ik het goed lees, zijn er dus 2 soorten (porsche) autobezitters... 1 soort die zijn auto gewoon overal durft te zetten en de ander die in angst leeft dat er een deuk in zit al hij/zij terug komt bij zijn auto.

Kom op mensen. De Punto had hier laatst ook een deukje, niet gaaf, even boos over geweest (bij Esther op haar werk gebeurd), maar deukje weg laten halen met spotrepair en de auto is weer net zo mooi als vlak tevoren en we zijn er weer net zo blij mee hoor...

Moet er niet aan denken dat ik elke keer met kloppend hart bij mijn auto in de buurt moet komen, hopende dat er geen deukje of krasje op zit. (gaat vast na een weekje wel over toch? :cheesy: )

25 nov 2007 17:18
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Hmm, maareh, als ik het goed lees, zijn er dus 2 soorten (porsche) autobezitters...

Dat denk ik ook! :lol:

Wij gaan hier dus ook niet uitkomen! :res::wink:

Afbeelding :mrgreen:

25 nov 2007 17:31
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende