De winter staat voor de deur en ik ben zoek naar een originele set cup 2 velgen met winterbanden.
Wie o wie heeft nog een setje staan of weet een goed adres, want ook ik zoek me helemaal suf en heb op het forum nog niet de leveranciers kunnen vinden!
Ik hou me aanbevolen!
Gr. Bib
23 nov 2007 18:41
Roi
niet meer....
Bib,
Cup 2 dus die van de 993? Niet de Cup I origineel bij de 964 ...... 17"inch neem ik aan?
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
Uiteindelijk heb ik een vergelijkbaar setje van een op PF actieve handelaar uit Hapert gekocht en daar opgehaald.
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
25 nov 2007 15:03
Bib
Porsche 964
Heren,
Veel dank voor de tips. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben of het nu cup 1 of 2 velgen moeten worden, vind 2 mooier, maar als 1 ook aangeboden wordt....
Even op die site van de oosterburen gekeken, ziet er goed uit, alhoewel ik nog even moet kijken of ik dat niet via een bevriende garage kan regelen zodat zij de import etc doen en banden regelen!
26 nov 2007 13:16
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
heb een setje cup 2 te koop...zie ander draadje!
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum