Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 mei 2025 7:16

Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Zouden jullie het durven??? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Hoho, allereerst ben ik zelf ook gezegend met een lease auto waarbij ik vermeld dat het voor mij louter een secundaire arbeidsvoorwaarde is. Ik rij dus bijzonder weinig.

Echter dat wil niet zeggen dat ik niet zuinig met mijn auto om spring omdat hij toevallig van de werkgever is. Auto heeft bijv. nog nooit een wassstraat gezien. De auto loopt naar z'n einddatum en ik heb genoeg mensen die graag mijn auto willen overnemen want hij is top.

Ook snap ik jullie beweegreden, maar dan vooral omdat de auto bedrijfszeker moet zijn en goed moet rijden. Als hij er dan ook nog kek uit ziet, dan is het plaatje rond.

Echter als voorbeeld, mijn vrouw is gezegend met een duits merk lease auto die veel kost en waar gewoon een bak ellende mee is. Waar ze enorm veel tijd kwijt is aan garage bezoek. Leuk zo'n duitse auto, doe mij er ook eentje, nee dus.

Oh ja, ik gun iedereen zijn of haar lease auto, of het nou een goedkope of dure auto is. Jouw auto, jouw keuze.

26 nov 2007 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
paSCal schreef:
Hmmm, ben ik het toch niet mee eens, zeker ook in het geval van Erick, "wij" zitten toch HEEL veel tijd per week in die auto. Dan mag het toch ook wel prettig zitten, rijden, dat soort dingen. Beetje leuk eruit zien is zeker ook belangrijk.
Al met al: Ik ben zo iemand die mensen die het een "leasebak" of "leasehok" noemen maar rare lui vind. Blijkbaar is het ineens niets meer waard als het van de baas is ofzo? Rare lui!

Terzijde: zeker uiterlijk vind ik een Skoda Octavia Combi wel mooi. Anders was ik er immers nooit naar gaan kijken :cheesy:

En dan een BMW1-serie :mrgreen: nemen.

26 nov 2007 12:29
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
:ass: hehehe...

26 nov 2007 12:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Hebben ook zo'n leasehok hier voor de deur (pascal ;) ) Echter het blijft een vervoersmiddel net als de overige auto's welke we gehad hebben (dus niet lease). Belangrijkste is dat hij lekker rijd, dit itt de Porsche :lol: !

Vind de skoda overigens helemaal geen verkeerde optie ! Alleen een skoda RS :roll: :wink:

26 nov 2007 21:03
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Tja, zit wat in Dennizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... Maar toch...

Afbeelding

(Skoda RS = Seat FR = VW GT ;) ... Beetje gegeneraliseerd :cheesy: )

26 nov 2007 21:49
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5