Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 12:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Devils son schreef:
Wimpie77 schreef:
Tegenover het AD verklaarde de hoogste baas van de scheidsrechters dat hij kan begrijpen waarom De Bleeckere de strafschop toekende. “Op basis van de tv-beelden is er wellicht geen sprake van een overtreding, maar ik kan me goed voorstellen dat hij die strafschop gaf, vanuit zijn positie op het veld.”

Tsja, dit geeft dan onmiddellijk aan hoe droevig het is gesteld met de kwaliteit van het scheidsrechterscorps... De grote baas weet niet eens meer dat ten val brengen een directe vrije trap is.

Of hij weet het wel en hoopt met deze kritiek net te doen alsof buitenlandse scheidsrechters ook foute beslissingen nemen met doorslaggevend karakter (dat zal best wel eens gebeuren, alleen zo vaak als hier...).

Valpartij Mols toch weer op YouTube
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoord gaat de strijd aan met YouTube. De Rotterdamse club probeerde de struikelpartij van Michael Mols, waaruit de Rotterdamse club tegen Ajax een strafschop kreeg, van YouTube te halen. Dat lukte aanvankelijk, maar later keerde het fragment toch weer terug op YouTube. "Iedereen kan zo'n filmpje op YouTube plaatsen. Het ging ons niet om het specifieke fragment, maar het gaat ons puur om de rechten", aldus Feyenoord-persvoorlichter Gido Vader.

De grote baas weet dus wel dat ten val brengen een directe vrije trap is, maar hij weet ook dat over je eigen voeten struikelen geen directe vrije trap is! :wink:

13 nov 2007 15:03
Profiel
Bericht 
En 5 pagina's!

13 nov 2007 15:03
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Jammer dat jullie verdediger zelf al had aangegeven dat hij Mols weldegelijk geraakt heeft. Zoals hier ook te lezen was.
Discussie om niks dus...
Keep on bla,bla,bla

13 nov 2007 15:06
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Na 6x de herhaling op youtube te hebben gezien, kom ik tot de conclusie dat Mols zich als een stervende zwaan liet vallen en dat de penalty onterecht is!

Zo slecht is de resolutie van youtube toch niet?

Ieder zijn mening... Maar als je op grond van de beelden concludeert dat Mols zich liet vallen terwijl je duidelijk ziet dat de ene voet achter zijn hak blijft haken (wat nog niets zegt over de oorzaak hiervan), dan wil je volgens mij zien dat Mols zich liet vallen...

Maar het is dus niet zo. Dat iemand naar aanleiding van de beelden denkt dat Mols enigszins motorisch gestoord is en dat hij daardoor valt, vooruit (maar lees dan nog eens wat Maduro heeft gezegd over het voorval). Maar een schwalbe? Kom op...

13 nov 2007 18:58
Profiel
Bericht 
Schwalbe en struikelen over je eigen voeten is wat anders...
:wink:

"Ik kon weinig doen, Mols zocht mij op in plaats van ik hem", verklaarde de middenvelder na de wedstrijd. "Ik wachtte op contact, maar toen viel hij. Ja, ik heb hem geraakt, maar erg zachtjes. Vanuit het oogpunt van de scheidsrechter gezien was het vast een penalty, maar op de beelden zul je zien dat ik Mols nauwelijks raak."

13 nov 2007 19:01
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:

maar op de beelden zul je zien dat ik Mols nauwelijks raak."

Voldoend om het voetje van richting te veranderen, waardoor hij struikelt. En dat is voldoende voor een pingel.

Voor de goede orde: Maduro is een duurbetaalde speler. Die moet weten dat zijn looplijn het risco brengt van contact en wat de risico's daar van zijn.

Als het nu zo was dat Mols zijn looplijn zo maakt dat hij ineens voor Maduro kruist in de hoop dat hij wordt geraakt is het nog wat anders (was een bekend truukje van veel feyenoorders jaren terug), maar dat doet hij niet. En zelfs dan krijg je vaak de strafschop mee...

13 nov 2007 19:28
Profiel
Bericht 
Laten we het er dan wel over eens zijn dat het een makkelijk gegeven penalty is, maar dat Mols wel werd aangeraakt!

En ik heb vrede met de 2-2... :wink:

Op naar het Nederlands elftal wat mij veel minder interesseert... 8)

13 nov 2007 19:35
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Gisteravond heb ik op AT5 (TV Amsterdam) naar FC Godezonen gekeken.
Hierop gaf Maduro aan dat hij Mols niet geraakt heeft. Wel heeft Mols volgens hem zijn voet tussen zijn voeten gedrukt... :?

Ach voor de rust in mijn familie is het maar goed dat het 2-2 geworden is... :wink:

13 nov 2007 19:41
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
Ach, Maduro mag dan duurbetaald zijn, maar hij stond waarschijnlijk nog bij het kraampje met kicksen te dringen toen de Heer de hersens uitdeelde...
Die kerels moeten lekker voetballen en niet achteraf proberen uit te leggen wat ze nou eigenlijk probeerden te doen. Ik heb voetballers suffer over hun woorden zien struikelen dan Mols over zijn eigen voeten... :wink:

13 nov 2007 20:14
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
:lol: :lol: :lol: BRILJANT :!:

13 nov 2007 20:27
Profiel Twitter 
Bericht 
Ha ha ha :lol: :lol: :lol:

13 nov 2007 20:42
Profiel
Bericht 
@Horn... amen :mrgreen:

020 is blij met die ene punt, Feyenoord is blij dat ze behoorlijk tegenstand konden bieden en hadden misschien wel een beetje verdiend (voor deze ene keer) om te winnen.

Zal ik hier wat over Porsches melden: komende donderdag ga ik, als het niet regent, proefrijden in een 996GT3 :ba:

13 nov 2007 20:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Na 6x de herhaling op youtube te hebben gezien, kom ik tot de conclusie dat Mols zich als een stervende zwaan liet vallen en dat de penalty onterecht is!

Echter ben ik het ook met Uilenberg eens: “Op basis van de tv-beelden is er wellicht geen sprake van een overtreding, maar ik kan me goed voorstellen dat hij die strafschop gaf, vanuit zijn positie op het veld.”

:shock:
je weet zeker dat je niet naar de schwalbe van Suarez keek??
dit kan je gewoon niet echt menen wimpie :P
of bedoel je dat je een zwaan die sterft -en daardoor valt-, natuurlijk niet met een schwalbe kunt vergelijken?

14 nov 2007 12:44
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
gertus en alsje mazzel hebt gaat ik mee :wink: :mrgreen:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

14 nov 2007 12:48
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Regels zijn regels. Dus is aantikken een penalty.

Maar je gaat me niet vertellen dat we voor zulke overtredingen die over het hele veld worden gemaakt gaan fluiten... Dan ligt het spel meer stil dan dat we voetballen.

Ik vind dat Mols wel erg makkelijk gaat liggen en dat misschien wel 90% van de scheidsrechters in de wereld door had laten spelen en geen penalty had gegeven! (Als Suarez het zou doen zou hij geel krijgen...)

Makaay wil door Heitinga heen lopen (waarbij hij zichzelf blesseerd) en van Bronckhorst wil door Ogararu heen lopen... Allebei geel? Nee, deze scheids geeft ze niet... Maar regels zijn toch regels? Zou wel een rode kaart voor van Bronckhorst zijn!

Nogmaals, ik ben BLIJ :) met 2-2 mede door de 2 kansen die Slory op het einde nog kreeg... En ik vind het GEEN :evil: penalty.

Maar ja wat ik vind moet ik naar de politie brengen... :)

14 nov 2007 18:10
Profiel
Bericht 
Citaat:
{020 is blij met die ene punt, Feyenoord is blij dat ze behoorlijk tegenstand konden bieden en hadden misschien wel een beetje verdiend (voor deze ene keer) om te winnen.

Mooi van van Marwijk dat hij zei dat hij al 4x fey - AJAX had meegemaakt en dat dit de 1ste keer was dat hij zo dicht bij de winst was geweest!

14 nov 2007 18:13
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
Slory heeft besloten na al zijn gemiste kansen zijn naam achterop zijn shirt te laten veranderen in Sorry! :mrgreen:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

14 nov 2007 23:16
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Regels zijn regels. Dus is aantikken een penalty.

Maar je gaat me niet vertellen dat we voor zulke overtredingen die over het hele veld worden gemaakt gaan fluiten... Dan ligt het spel meer stil dan dat we voetballen.

Ik vind dat Mols wel erg makkelijk gaat liggen en dat misschien wel 90% van de scheidsrechters in de wereld door had laten spelen en geen penalty had gegeven! (Als Suarez het zou doen zou hij geel krijgen...)

Makaay wil door Heitinga heen lopen (waarbij hij zichzelf blesseerd) en van Bronckhorst wil door Ogararu heen lopen... Allebei geel? Nee, deze scheids geeft ze niet... Maar regels zijn toch regels? Zou wel een rode kaart voor van Bronckhorst zijn!

Nogmaals, ik ben BLIJ :) met 2-2 mede door de 2 kansen die Slory op het einde nog kreeg... En ik vind het GEEN :evil: penalty.

Maar ja wat ik vind moet ik naar de politie brengen... :)

Van Hanegem zou zich nu afvragen of je achterstevoren naar de t.v. hebt gekeken... :wink:

15 nov 2007 12:39
Profiel
Bericht 
Wie? :wink:

15 nov 2007 13:36
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3
Empel
Bericht 
Het was gewoon weer lucky hudt ajaks :x :x

grt
w

15 nov 2007 23:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
en we stijgen door.......vrijdag staan we op 4...... :wink:

27 nov 2007 13:40
Profiel
Bericht 
Van harte met de 1ste thuisoverwinning!!!

27 nov 2007 16:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
:twisted:
inderdaad, het is vanaf nu over met onze gastvrijheid! :wink:
vrijdag gaan die gasten uit spangen over de knie....

27 nov 2007 16:50
Profiel
Bericht 
Ik heb niet veel met andere ploegen in de eredivisie... Maar Utreg vind ik toch altijd wel leuk om te zien!
Mijn beste gabber komt er vandaan en hij gaat altijd mee als AJAX-utreg is!

27 nov 2007 17:01
Profiel
Bericht 
Vandaag:

Feyenoord :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ajax :cry: :cry: :cry:

Maakt het slechte weer van vandaag toch een beetje goed.

02 dec 2007 17:51
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 137  Volgende