Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
wreed!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 okt 2007 21:59 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Bijzonder gave combi
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
16 okt 2007 22:03 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Da's mooi
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
17 okt 2007 16:27 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Dat witte poedercoaten zou ook wel gaaf staan op de velgen van je Volvo
Mooie velgen onder je 964 hoor!
|
17 okt 2007 20:35 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Mooie wieltjes Marc!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
17 okt 2007 21:44 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Zo, vandaag eindelijk wat gedaan aan het stuurwiel. Voor een goede zitpositie stond het stuurwiel nét iets te ver van me af. Dus door een kennis een 15mm dikke aluminium ring laten freesen, deze zwart gespoten en met langere bouten tussen stuurwiel en naaf gezet. Perfect!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 nov 2007 16:42 |
|
|
drknauf
|
lekker dik stuurtje mate zeker veel lekkerder grip nu
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 nov 2007 17:15 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Stuur had ik er al in gezet.... maar nu een spacer erachter.
Stuurt inderdaad wel veel beter dan dat lelijke dunne originele stuur
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 nov 2007 17:53 |
|
|
drknauf
|
ik heb deze d,r in zitten vorig jaar gekocht op essen:
ik heb ff het fotootje geleend van devils son , de mijne is exact hetzelfde op het porsche logo na
|
29 nov 2007 18:22 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ook dik! Is dat mét plofzak?
Morgen zit ik in Essen, ga ik meteen even shoppen voor matjes en een ander uitlaatsierstuk.
Bij mijn stuur vind ik één detail érg mooi:
|
29 nov 2007 18:35 |
|
|
drknauf
|
ja dat gestanste in dat leer is dik he , ja is met airbag
heb jij vip kaarten voor morgen of zo?
wij gaan maandag pas
|
29 nov 2007 18:46 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Nee, ik zit in de Automotive branche... dus visitekaartje is voldoende Morgen is veel rustiger, en kom je ook nog wel eens een celebrity tegen, ben er Brigit Nielssen en Schumacher al eens tegengekomen.
|
29 nov 2007 18:48 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
Ja, want anders krijg je eerst dat logo tegen je voorhoofd als de airbag zich ontplooit
Is erg gevaarlijk als het er achteraf gewoon opgekleefd is
|
29 nov 2007 20:30 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
29 nov 2007 23:37 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2007 0:14 |
|
|
drknauf
|
het enige nadeel is dat het porsche logo in spiegelbeeld op je voorhoofd staat
porsche heeft die logoos zelf ook in de 996 mk2 zitten, geloof ik zelfs al in de mk1 is het niet?
|
30 nov 2007 0:34 |
|
|
P-911
964 C2
|
Heel mooi stuurtje Marc, helaas dat ik airbags heb.
Ben dan maar aangewezen op het stuurtje van Knauf vrees ik
Ik vraag alleen of ze het logo in spiegelbeeld op het stuur willen plakken
|
02 dec 2007 13:43 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Ha die Marc! Na het zien van de fotos nu eindelijk met veel bewondering eens je voorsteltopic gelezen. Het is al menig keer geroepen...maar wat een heerlijke 964 om te zien. Echt bloedje mooi!
Als ik weer in Nederland ben dan kom ik em zeker ff live bewonderen en ff bijkletsen. Broerlief woont tenslotte om de hoek bij je.
Blijf vooral veel fotos plaatsen!
Servus!
Ivo
|
09 dec 2007 13:20 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Hé Ivo,
Leuk om te zien dat je het forum toch nog steeds volgt, vanuit het (witte?????) Oostenrijk!
Waar het boed stroomt..........
Hebben jullie het een beetje naar je zin?
Inmiddels helemaal gesettled?
Loopt het goed?
Groet!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
09 dec 2007 14:43 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Hoi Ivo, ja moet je zeker doen als je hier bent! Koffie staat altijd klaar Vandaag even een stukje gaan knallen, het was mooi helder weer. Leuke foto's gemaakt bij een vliegtuighangar en T o m met zijn mooie 928 S4 in mijn kielzog even de wegen rondom Alphen en Baarle-Nassau laten zien Burning rubber
|
11 dec 2007 16:42 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Vandaag de P weer even uitgelaten Ook een maat van me weer even lekker gemaakt. Die kan de beslissing maar niet nemen om ook een P te kopen... Zit maar te dubben of het wel zo'n verstandige aanschaf is... niet over nadenken, gewoon je gevoel volgen! Maar nu weet ie weer niet wélke ie wil.... eerst een 997, maar toen kreeg ie ook weer een mooie 996 aangeboden en dan hou je leuk wat centjes over voor andere zaken zoals velgen e.d. Vandaag weer in mijn 964 gereden en dan heeft zo'n semi-klassieker toch ook wel weer wat vindt ie Hahaha, ik lach me eigenlijk een bult maar ben toch wel benieuwd wáár ie uiteindelijk mee aan komt zetten. Want dát ie er een gaat kopen weet ik eigenlijk na vandaag wel zeker. Vooral omdat zijn vrouw ook al helemaal om is
|
21 jan 2008 0:37 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Als het gaat om verstand, dan kun je beter geen auto (welke dan ook) kopen. Laat je gevoel spreken en koop iets waar je lol aan beleeft.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 jan 2008 16:42 |
|
|
Zürich
ex-993 TargaZürich
|
Dat wordt een 993 dan
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
|
21 jan 2008 17:41 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Laat dát model nu net de enige zijn die 'm niks doet..... (snap ik ook niet, maar enfin..)
|
21 jan 2008 18:16 |
|
|
VonG
Saab 9-3 T cabrio, ex: 924 '80
toekomst: ?Gooiland
|
welkom! super mooi auto!!
|
23 jan 2008 18:12 |
|