Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Tsja , dat was niet best, zo te horen(radio) via langs de lijn.
Vanavond ga ik toch nog kijken wat er allemaal mis ging op tv. :cry:
Maar ik kan me wel weer vermaken met Topgear op bbc2 21.00 uur :wink: (zoals jij hebt gemeld).

02 dec 2007 18:40
Profiel
Bericht 
jaaa feyenoord wint ajax verliest :)

02 dec 2007 18:50
Bericht 
Na 18 seconde scoren... Dat spook is goed bezig!
AJAX was gewoon kl*te...

Gelukkig had ik mijn kaarten weg gegeven omdat die oude man met die baard op bezoek kwam!

03 dec 2007 10:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Melvin19 schreef:
jaaa feyenoord wint ajax verliest :)

En PSV staat waar ze horen. :twisted:

03 dec 2007 10:30
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Heh, ik heb het effe niet gevolgd hoor, maar staat PSV nou onderaan? :twisted: :shock: :wink:

Afbeelding

04 dec 2007 0:06
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Na 18 seconde scoren... Dat spook is goed bezig!
AJAX was gewoon kl*te...

Gelukkig had ik mijn kaarten weg gegeven omdat die oude man met die baard op bezoek kwam!

Ik zou ze niet meer terugvragen als ik jou was....heb je toch ook weer leuke weekenden... :twisted:

Vrijdagavond was zeeeer gezellig.... :cheers:
Kijken of het zondag in Alkmaar ook weer lukt.... :wink:

04 dec 2007 10:00
Profiel
Bericht 
En nu heeft Jong kakkerlakken ook nog van jong AJAX gewonnen in de beker... Na penalties... AJAX veel beter, maar helaas...

Dan moeten we tegen P$V maar weer laten zien wat we echt kunnen!

04 dec 2007 10:12
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
patrick911 schreef:
Heh, ik heb het effe niet gevolgd hoor, maar staat PSV nou onderaan?

Jazeker!

Als je vanaf plaats 18 begint... :wink:

Loopt het al weer dun in de broek overigens? Nog ruim anderhalve week en dan is de Arena weer even een stukje Eindhoven... :twisted:

04 dec 2007 11:14
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Dan moeten we tegen P$V maar weer laten zien wat we echt kunnen!

Bij PSV verheugen ze zich er al op... :twisted:

04 dec 2007 11:15
Profiel
Bericht 
Het is wel een heel klein stukje Eindhoven... Aangezien de tweede trein niet eens vol te krijgen is... :roll: P$V famous for not travelling! :lol:

04 dec 2007 11:17
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Het is wel een heel klein stukje Eindhoven... Aangezien de tweede trein niet eens vol te krijgen is... :roll:

Als Ajax tegen VVV moet spelen is er ook weinig animo... Je raakt als PSV-fan een beetje verwend met Europese topploegen als tegenstanders. Dus dan is een vrijwel uitsluitend nationaal opererend ploegje niet echt aansprekend. :twisted:

Citaat:
P$V famous for not travelling! :lol:

Ik trek graag een parallel met het voormalig Oostblok: die komen ook massaal deze kant op en we gaan zelden de andere kant op. Kwestie van zoeken naar wat beters... :lol:

04 dec 2007 11:56
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
:mrgreen: :popcorn:

04 dec 2007 12:04
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Een hoop bla bla, maar ondertussen gaat er niemand naar de belangrijke uitwedstrijden... Leuk voor de spelers die op het veld staan... :?

In tegenstelling tot de supporters van AJAX, kakkerlakken, utreg, enz...!

04 dec 2007 12:06
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Leuk voor de spelers die op het veld staan... :?

Ja, ik zag van het weekend nog dat vooral Luque en Suarez het erg leuk hebben op het veld... :twisted:

Citaat:
In tegenstelling tot de supporters van AJAX, kakkerlakken, utreg, enz...!

Ja, die clubs spelen niet Europees... Maar daar had ik al iets over gezegd... :P

(overigens, ik was bij Ajax-Vitesse aanwezig en wederom kan ik je vertellen dat als het gaat om steun van aanwezig publiek er geen club zo slecht scoort per aanwezige als Ajax: ze moeten zelfs de bar dicht mikken tijdens de wedstrijd om de tribunes vol te krijgen)

04 dec 2007 12:21
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
We kunnen het ook gewoon kort houden, Feyenoord kampioen dit seizoen :D
Binnenkort een nieuw Superstadion in het Rotterdamse, wat willen we nog meer :lol:
Oh ja, de jaren daarop ook kampioen :idea:

04 dec 2007 12:28
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Kijk, jij snapt het :mrgreen:
Nog even en dan staan we met zijn allen (eindelijk weer eens) op de Coolsingel.

04 dec 2007 12:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Dan zijn we het zeer met elkaar eens :lol:
Leuke meeting dan :wink:

04 dec 2007 12:42
Profiel
Bericht 
De wedstrijden tussen Kakkerlakken-AJAX en P$V-AJAX zijn al jaren uitverkocht!!! Ook in de periode dat AJAX wel europees :lol: speelde!
Tussen eind 90 en begin 2000 presteerde p$v niks in Europa en ook toen was de Arena niet gevuld met lampjes... Dus een hoop bla bla... :twisted:
Laat ik er maar mee ophouden...

Ik denk dat het kampioenschap tussen AJAX en de kakkerlakken gaat. 8)
Helaas wil Kesler de playoffs erin houden... :evil: Volgens mij vind niemand die playoffs een goed idee, behalve de man zelf...

04 dec 2007 12:45
Profiel
Bericht 
P-911 schreef:
We kunnen het ook gewoon kort houden, Feyenoord kampioen dit seizoen :D

Voor het eerst sinds jaren meedoen om de titel, deze eeuw nog niet één landskampioenschap behaald, staande op de derde plaats...

Geen daden, maar woorden! :twisted:

Citaat:
Oh ja, de jaren daarop ook kampioen :idea:

Nou, degradatie zie ik niet gebeuren hoor (dit seizoen dan). :wink:

04 dec 2007 12:48
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
De wedstrijden tussen Kakkerlakken-AJAX en P$V-AJAX zijn al jaren uitverkocht!!! Ook in de periode dat AJAX wel europees :lol: speelde!

Ja, toen was PSV ook een aansprekende club...

Citaat:
Tussen eind 90 en begin 2000 presteerde p$v niks in Europa en ook toen was de Arena niet gevuld met lampjes... Dus een hoop bla bla... :twisted:

Vanaf de tijd van de arena was het bij ajax ook al pet. Maar leuk om te zien dat je terug moet naar de vorige eeuw om wat tegen te kunnen sputteren. Leuk hoor, leven in het verleden!

Citaat:
Ik denk dat het kampioenschap tussen AJAX en de kakkerlakken gaat.

Ik denk dat ajax aan het eind van het seizoen met AZ mag uitmaken wie er de voorronde CL gaat spelen. Ik heb daarmee meteen een tip: laat AZ dat maar winnen, hebben we weer eens twee NL clubs in de CL. :twisted:

04 dec 2007 12:53
Profiel
Bericht 
Citaat:

Citaat:
Vanaf de tijd van de arena was het bij ajax ook al pet. Maar leuk om te zien dat je terug moet naar de vorige eeuw om wat tegen te kunnen sputteren. Leuk hoor, leven in het verleden![

En toch blijven Ajacieden naar uitwedstrijden gaan! Laatste Kakkerlakken uit was binnen 9 seconden uitverkocht! 1600 man!

04 dec 2007 12:56
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

En toch blijven Ajacieden naar uitwedstrijden gaan!

Concerten van Frans Bauer schijnen ook snel uitverkocht te zijn. Maar ik kan met de beste wil van de wereld het geen goede muziek noemen.

Deze eeuw werd PSV van de 8 keer 6 keer kampioen. Dan maar minder supporters bij de uitwedstrijden...

04 dec 2007 13:01
Profiel
Bericht 
Resultaatvoetbal en je team niet steunen... :roll:
Voetbal leuk... :?

04 dec 2007 13:32
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Resultaatvoetbal en je team niet steunen... :roll:
Voetbal leuk... :?

Jij vindt het leuker om te verliezen? Nou, jij zal bij ajax-PSV op je wenken bediend worden. :lol:

En nogmaals: ik kom dus wel eens bij ajax. Op zich (laat ik positief beginnen) bevalt mij dat wel. Fijne stoelen aldaar (ik zit dan altijd bij ingang 104). Lekkere hapjes na afloop.

Maar wat mij altijd opvalt is het gebrek aan steun van het publiek. Zeker als het niet loopt dan keert het publiek zich tegen de spelers. En sommige spelers krijgen per definitie de wind van voren, waardoor de kans dat ze bij ajax slagen alleen maar kleiner wordt (dit jaar is het Colin die zo om zijn oren krijgt).

Dus als je het serieus wil hebben over het steunen van je team...

04 dec 2007 13:56
Profiel
Bericht 
Liever met goed voetbal en een leuke zondagmiddag met 3-2 verliezen dan met saai resultaatvoetbal 1-0 winnen. En nee elke week verliezen is ook niet leuk...

Ik heb liever ook dat de Arena de hele wedstrijd staat, zingt, aanmoedigt, enz... Maar helaas dat gebeurt niet! :(

Mijn oom en neef zijn vorige week naar Celtic-Shaktar geweest. Een slechte wedstrijd die uiteindelijk gewonnen werd. Maar gedurende de hele wedstrijd zong het hele stadion! En na de wedstrijd toen alle spelers allang weg waren zat het stadion nog helemaal vol en zongen ze You ever Walk Alone! Kippenvel! Volgende keer ga ik mee!

04 dec 2007 14:07
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 137  Volgende