Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik zal niet zeggen dat PSV iedere week goed voetbalt (hoewel Afellay eigenlijk iedere week een genot is om te zien voetballen...), maar tegen Fietsweg kwam het entertainment (en de domme fouten) vooral van Fietsweg. En goed voetbal boden beide teams niet.
Ja, aan de overkant van de Noordzee is de beleving heel anders. Erg mooi. Geen club in NL die dat heeft. En van de top komt alleen Feyenoord in de buurt.
|
04 dec 2007 14:16 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Wimpie zal bedoelen de steun van de 'echte' supporters. Het probleem is dat succes-supporters juist als het nodig is niet thuis geven. Helaas heeft Ajakkes teveel van dit soort supporters in de Arena zitten, waardoor het daar een dooie boel is. Het enige dat je hoort is gejuich bij een doelpunt en gefluit bij een foute actie.
(je vraag je trouwens af wat een succes-supporter nu bij Ajakkes te zoeken heeft..........maar die is flauw).
Geef mij maar een half stadion met echte supporters. Bij Utreg zit het stadion ook redelijk vol altijd (hoest mogelijk na zo'n serie thuis he...haha), maar de sfeer is niet beter geworden. Maar vergeleken met de Arena is het een paradijs....
Maar ik vind dat je PSV ook niet teveel veren in hun welbekende reet moet steken hoor. Ik hoef jou als supporter de voorbeelden niet te geven van de afgelopen jaren.
Ieder zijn cluppie gelukkig!
|
04 dec 2007 14:18 |
|
|
horn
PF #57
|
heb een aantal jaren een seizoenkaart bij ajax gehad (vroeger overigens altijd jeugdrang bij PSV, sorry... overloper... ) en het was eigenlijk maar één keer per jaar feest in de Arena, als Utreg er was. Eén vakje vol met supporters die 90 minuten lang aan het woord waren. Gewoon 45 minuten achter elkaar springen en yellen - de rest van het stadion kwam daar niet overheen...
In de arena krijg je niet eens meer een normale wave rond. Wedstrijd Ajax lijkt een soort combinatie tussen een businessborrel en een avondje schelden/zeiken/nivo moppentoppers. Inderdaad lekkere hapjes en makkelijk parkeren (vak 105). Daar blijft het helaas bij...
Sta inderdaad bij Ajax vaak verbaasd over hoe de harde kern spelers die nieuw zijn 'zonder reden' afbranden en geen kans geven. Ik denk dat Ajax een stuk beter zou spelen als hun supporters de instelling van Utreg supporters zouden hebben
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 dec 2007 14:31 |
|
|
Wimpie77
|
Utreg in de Arena is inderdaad altijd zingen van begin tot eind. Absoluut respect!
Sinds de Arena is de sfeer heel hard achteruit gegaan... En nu Ajax ook nog eens een BV is is het helemaal bedroevend...
Ik geloof dat we al 10 jaar bezig zijn om de stoeltjes in het rood en wit te krijgen, maar dat is nog steeds niet gebeurt... De gracht dicht bouwen, enz... Ik weet niet of het ooit zal lukken...
Dan maar naar Celtic toe! Is ook weer een leuk tripje!
p.s. ik ben naar Zulte Waregem - AJAX geweest vorig jaar en dat was een groot feest in het uitvak. De hele wedstrijd zingen, springen en dansen! Was erg gaaf...
_________________________________________ * * *
|
04 dec 2007 14:40 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ben geen voetballiefhebber, wel al 2x in de kuip geweest dit jaar bij feyenoord
gewoon compleet vol, of het nou tegen ajax is of tegen heracles oid
de sfeer is gewoon niet te beschrijven; heel gaaf ook als je niets of weinig om voetbal geeft
_________________________________________ Got coffee?
|
04 dec 2007 14:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Als ik geen voetballiefhebber zou zijn, zou ik ook naar Feijenoord gaan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 dec 2007 14:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
04 dec 2007 15:14 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Jammer is dat er sinds 3 jaar nauwelijks meer Utreg supporters mee gaan naar Ajakkes. (boycot nadat er destijds een heel vak voor aanvang werd leeggeveegd door A'dam ME en door zeer eenzijdige maatregelen door de heer Cohen ism bestuur Ajakkes).
Dus komt er tegenwoordig 1 busje
Ben er zelf voor het laatst geweest op uitnodiging inderdaad tegen FCU (2 jaar geleden?)......'we' wonnen toen met 1-4.....
Vind het persoonlijk bij NAK en Twente NSB ook zeer sfeervol.
|
04 dec 2007 16:20 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Hihi....
Maar ik vind het zeker leuk dat ze weer mee doen bovenin. Gun het hun trainer ook wel eigenlijk.
|
04 dec 2007 16:23 |
|
|
P-911
964 C2
|
|
04 dec 2007 23:57 |
|
|
P-911
964 C2
|
Mooie foto
|
04 dec 2007 23:58 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Jammer dat de PSV-aanhang alweer vergeten is hoe ze de laatste wedstrijden van vorig seizoen met samengeknepen billen zaten te kijken hoe hun cluppie op het nippertje (wat zeg ik: 1 goal) kampioen werd...
Ik zou ook dit jaar nog maar effe wachten met het optuigen van de kampioenskar...
Trouwens, wat je zegt over de loyaliteit van de Ajax-supporters is absoluut waar, maar Koeman was bij PSV ook echt afgeserveerd als die ene goal niet alsnog was gevallen; 't PSV bestuur kan er dus ook wat van...
Geef mij dan maar Real Madrid. Ik heb daar een jaar gewoond en de CL kwartfinale tegen AC Milan in Bernabeu gezien. Seedorf (ex Real) werd gewisseld bij Milan en kreeg een staande ovatie van de Madrilenen; da's toch anders dan Ajax-aanhang gedrag bij Perez
Laatst bijgewerkt door patrick911 op 05 dec 2007 0:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 dec 2007 0:04 |
|
|
horn
PF #57
|
PSV bestuur is net zo erg als de Ajax supporters...
|
05 dec 2007 0:07 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als er een feestje is dan wil ik wel komen hoor...
|
05 dec 2007 1:21 |
|
|
Devils son
|
Nee hoor. En achteraf bezien was het gewoon geweldig leuk. Er was ook wel aanleiding om een beetje te twijfelen over Koeman. Ik denk dat ze in Valencia er inmiddels ook over mee kunnen praten. Maar vooral snap ik de parallel niet...
Ook bij PSV wordt er respectvol omgegaan met oud-spelers. Ook Jaap Stam werd voor de wedstrijd toegezongen, ook al had hij het verkeerde rood-wit aan...
|
05 dec 2007 1:24 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Sommige oud-spelers verdienen ook het respect niet.
Als je soms ziet wat ze doen om bij hun oude club weg te komen.... ....en dan vinden ze het vreemd dat ze geen respect krijgen.
Laat ik mij niet roomser dan de paus opstellen, ik begrijp ook wel dat een speler liever in Spanje speelt voor 3 miljoen dan in Nederland voor 6 ton.
Alle begrip voor. Heb iets minder begrip voor het kost wat kost willen breken van het contract, maar ook dat is nog redelijk menselijk (in de voetballerij). Maar als diezelfde speler het dan vreemd vindt dat de supporters van zijn oude club geen respect voor hem hebben...tja...
Ik werk al 10 jaar bij mijn huidige werkgever en ben nog nooit toegezongen.... .....en dan verdien ik nog geeneens 6 ton!
|
05 dec 2007 9:29 |
|
|
Devils son
|
Jaap Stam is ook niet op de meest gelukkige manier vertrokken. Laat ik het zo stellen: bij PSV moet je het heel bont gemaakt hebben als speler voordat je uitgefloten wordt, bij ajax is er niet veel voor nodig (wat zeg ik: Colin is nog niet weg en die wordt al keer op keer uitgefloten).
|
05 dec 2007 10:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Seedorf die bij ieder balcontact werd uitgefloten - beschamend. Ajax supporters die hun eigen spelers al uitfluiten voordat ze de kans hebben gekregen zich te bewijzen - beschamend.
Heb eigenlijk nooit begrepen waarom contracten in het voetbal zo anders zijn dan in de rest van de werkende wereld. Als je nou gewoon het hele jaar zomaar kan wijzigen met inachtname van een maand opzegtermijn. Wat zou dan het grote probleem zijn? Competitievervalsing? Iedereen kan dat dan toch doen?
Clarence Seedorf komt met een aapje op zijn schouder in een barretje in Milaan. "En kan hij ook kunstjes", vraagt de ober. "Dat weet ik niet, zegt het aapje, ik heb hem pas een dag".
|
05 dec 2007 10:17 |
|
|
Devils son
|
Concurrentiebeding? Er zijn genoeg bedrijven die contracten hebben met werknemers die daardoor niet naar de concurrent over kunnen stappen, tenzij dat wordt afgekocht natuurlijk. Dus je ziet wel iets vergelijkbaars in de rest van de werkende wereld...
Sowieso moet je voetbal niet willen vergelijken met een normale arbeidsverhouding. Geld speelt nu al een veel te grote rol.
|
05 dec 2007 10:27 |
|
|
horn
PF #57
|
maar ja, concurrentiebeding blijft juridisch toch ook niet staan als je daardoor het enige dat je kan niet kan doen...
misschien dat je dan wel naar een andere club mag maar niet op je eigen positie mag spelen
maar je hebt wel een beetje gelijk. wat dat betreft is de profsport wereld wel een wereld apart...
|
05 dec 2007 10:29 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Kende hem zo:
Kluivert komt met een kikker op zn hoofd bij de dokter.
Dokter:'zeg t maar'
Kikker:'kan je dat gezwel van mn kont halen'
|
05 dec 2007 14:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Tussenstand PSV-RJC 0-4
|
07 dec 2007 22:59 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
eindstand is ook goed gekomen begreep ik
|
08 dec 2007 11:21 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Wat is dat toch voor een geklungel..........balen dit. Voor FCU beter als Pisvee gewoon had gewonnen. Net als vorige week Ajakkes - NAK. Maarja....1 iemand hier is tenminste wel wat rustiger nu...
|
08 dec 2007 11:30 |
|
|
P-911
964 C2
|
Gezellig DS
Lijkt me leuk, een forummeeting op de Coolsingel tijdens de huldiging
|
08 dec 2007 19:11 |
|