Ja dat klopt maar , maar ik kan er moeilijk aankomen.
11 dec 2007 0:52
mayonaise
waarschijnlijk omdat iedereen ze ombouwt naar een echte oliekoeler, en dan gooien ze het oud buizenwerk op de schroot hoop
11 dec 2007 11:28
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Ik zou OF een goeie koeler lopen die op de latere modellen zit; OF anders met een paar stukken 15 mm koperpijp en de nodige haakse bochtjes lekker gaan solderen (....dat zeg ik...G....) En er dan flink wat extra bochten in zetten. De originele schijnt echt te krap bemeten te zijn hoor....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
20 dec 2007 15:34
veertientien
73 RS
Uitgeest
Via eBay maak je de meeste kans, ik heb er eentje verkocht aan Kristof in Belgie (even zoeken) voor 50 Euro en heb dezelfde weer later te koop zien staan...probeer het daar eens. Groet,
Cees
21 dec 2007 12:54
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
lindemans schreef:
Ik zou OF een goeie koeler lopen die op de latere modellen zit; OF anders met een paar stukken 15 mm koperpijp en de nodige haakse bochtjes lekker gaan solderen (....dat zeg ik...G....) En er dan flink wat extra bochten in zetten. De originele schijnt echt te krap bemeten te zijn hoor....
Eens, heb ook zo'n ding, maar kan qua capaciteit echt beter. Ik zou er ook een 3.2 koeler opzetten als ik jou was.
Wel en zeldzaam zo'n Carrera 2.7.
Durf het bijna niet te vragen... maar eh... stickers?
Zal zo eens even in je album loeren....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
21 dec 2007 16:13
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Valt weinig te loeren. Dusss.....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum