Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 mei 2025 0:25

Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Porsche 944 Racing - Porsche356sc - AFGEROND! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Bericht 
NetBAT schreef:
Hij is inderdaad helemaal top geworden. Ik wil er ook wel 1 gaan maken van de mijne, alleen ik ben bang dat ik niet de bijpassende velgen kan vinden :S
De sideskirts kan ik zelf nog wel maken/verzinnen maar mijn cupvelgen :S

Als iemand ergens zo cup velgen kan kopen in schaal 1:24, dan moet ik het adres van die winkel ook hebben.
Ik heb nog geen plek gevonden waar ik het spul zo kan kopen. Ik wil wel gaan experimenteren met het gieten van kunsthars. Als dat een beetje wil lukken, dan kan ik mijn eigen velgen gaan maken. Het ontbreekt me momenteel alleen aan tijd. ik weet niet welk type velgen je zoekt, maar mogelijk kun je wat ruilen met andere modelbouwers of je koopt een oud model of 2de doos waar je de velgen van leent.

Arno

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

11 dec 2007 15:09
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Dan gebruik je toch gewoon 1:18 velgen: 16" in 1:18 is ongeveer 18" in 1:24... :lol:

11 dec 2007 17:07
Profiel
Bericht 
Deathtrap schreef:
NetBAT schreef:
Hij is inderdaad helemaal top geworden. Ik wil er ook wel 1 gaan maken van de mijne, alleen ik ben bang dat ik niet de bijpassende velgen kan vinden :S
De sideskirts kan ik zelf nog wel maken/verzinnen maar mijn cupvelgen :S

Als iemand ergens zo cup velgen kan kopen in schaal 1:24, dan moet ik het adres van die winkel ook hebben.
Ik heb nog geen plek gevonden waar ik het spul zo kan kopen. Ik wil wel gaan experimenteren met het gieten van kunsthars. Als dat een beetje wil lukken, dan kan ik mijn eigen velgen gaan maken. Het ontbreekt me momenteel alleen aan tijd. ik weet niet welk type velgen je zoekt, maar mogelijk kun je wat ruilen met andere modelbouwers of je koopt een oud model of 2de doos waar je de velgen van leent.

Arno

Dat is wel een idee inderdaad. Heb net een bod gedaan op een modelletje 944 turbo, en ik hoop dan ook ergens de cup velgjes te vinden. Het zijn dezelfde velgen als je veelvuldig terug vind onder de 964. Wat ik nu hoop is dat er iemand ergens een bouwdoos heeft liggen met een hoop manco's, maar nog wel de 4 velgjes bezit!! Of iemand die zijn 964je voor de winter op blokken wil zetten ;) kom ik de velgjes wel in beheer nemen, of lenen, zoals je wil :D

13 dec 2007 22:37
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4