Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:32

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Verwijderen porsche CDR 22 uit 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997.2 4S / 993 TT
Bericht 
Grappig, in de 993 met de CDR-21 is dit ook het geval. Ik heb de draad voor de elektrische antenne gebruikt om de externe versterker in te schakelen. (Volgens mij gevonden op elfertreff.de)

Daarna werkte alles perfect.

Het probleem met de display komt me niet bekend voor, ik hoop voor je dat dit een instelling in de Becker zelf is.

16 dec 2007 20:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Maar om aansluiting C6 (Subwoofer) nu te verbinden met de aansturing van de antenne :?: :roll:

Inderdaad - daarom zei ik ook niet jumperen - maar doorknippen & met A5 verbinden :wink:

... de uitgaande draad welteverstaan :idea: :lol:

't is inderdaad juist dat sommige Beckers geen 'aanstuur-signaal' hebben op C6 aan de unit-zijde :|

16 dec 2007 22:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996 C4 '2001
Haaltert (BE)
Bericht 
And then there was light...euch sound ! Het werkt inderdaad (niet dat ik eraan twijfelde :lol: ) perfekt op deze manier.
Blijft dus nog het probleem van de display: als de CD draait dan is de tekst op het display bijna niet zichtbaar.

16 dec 2007 22:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Gaat voor plaatsen van CD ook de frontklep open :?:

Mijn Mexico heeft een enkel keer storing in het display als de klep is open geweest.

16 dec 2007 22:23
Profiel
PorscheForum Rookie
996 C4 '2001
Haaltert (BE)
Bericht 
Ja, hij werkt net zoals de originele porsche CDR22: knopje rechtsboven drukken, frontje gaat netjes open, en dan CD erin en dan frontje terug dicht...en dan is er geen licht meer. Alsof hij "denkt" dat het pikdonker is en geen achtergrondverlichting meer moet geven :?:

16 dec 2007 22:29
Profiel
PorscheForum Rookie
996 C4 '2001
Haaltert (BE)
Bericht 
Heb al heel wat rondgesurfd en blijkbaar zijn die displays nogal gevoelig voor storingen. Ik geef het (bijna) op, heb contact genomen met verkoper met vraag voor terugname, want zo is het niet ideaal in gebruik. Ben benieuwd...

16 dec 2007 23:58
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Heb je de navi-functie aan of uitgeschakeld staan als je de muziek CD draait :?:

't kan zijn dat de Becker in de war is - en toch op de een of andere manier naar navi-data op de CD zoekt.

Mijn ervaring is dat bij storing in het opstarten van de navi je vaak 'n blanco scherm krijgt ...

Probeer als de muziek CD draait eens over te schakelen naar de Radio-functie .. als je dan wel het Radio-display te zien krijgt - dan ligt het aan de CD :idea:

Eventueel zou je de Becker 'n keertje kunnen re-setten.
Heb je originele navi-cd's bij de Becker :?:

17 dec 2007 11:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996 C4 '2001
Haaltert (BE)
Bericht 
Na vele dagen verder prutsen en zoeken geef ik het op... de Becker is er uit en de originele CDR22 zit er terug in. Ik slaagde er niet in de Becker naar behoren te doen werken, ook niet met de laatste tips. De CD's van de navi zijn de originele, het scherm verdwijnt eveneens met orginele muziek cd's.
Hoe doe je een "reset" van de Becker ?
Ik heb intussen contact genomen met Becker klantendienst, maar het enige wat ze daar doen is me doorverwijzen naar de website om een dealer te zoeken... . Ik zal dus een dealer zoeken en hem daar binnendoen voor herstelling (hopelijk kost zo'n display niet teveel...iemand ervaring mee ?)

30 dec 2007 11:42
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
fdeville schreef:
Hoe doe je een "reset" van de Becker ?

Multifunctionele knop 1, multifunctionele knop 3 en de TP knop tegelijkertijd indrukken :!:

... hiermee reset je de besturingssoftware, daarna moet je wel (eerst) weer de navi-CD plaatsen :wink:

Succes 8)

30 dec 2007 13:30
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2