Auteur |
Bericht |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Wordt een hoop werk in gestoken in die auto !
Persoonlijk vind ik die Gulf kleuren alleen passen bij een auto die daar indertijd ook mee heeft gereden, bij mijn weten was dat nooit bij een 356.
Maar ieder zijn meug !
Je valt in ieder geval erg op met dat ding Paul 
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
20 dec 2007 13:18 |
|
 |
Sjonnie
|
Hey Paul, en ga je ook op zoek naar zo'n blauw lederen potske met een oranje streep erover of is dat alleen voor in de badkuip 
|
20 dec 2007 13:35 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Klopt inderdaad de 356 heeft nooit officiëel in Gulf outfit gereden.
Ik heb eigenlijk lang getwijfeld (ruim 1jaar) of ik de wagen in zijn oorspronkelijke kleur condor geel zou zetten, of voor de Gulf zou gaan.
Vooral het feit dat door de aanpassingen die ik aan het laten doen ben op de wagen, begon hij zoveel van een originele 356 af te wijken, dat ik dacht dat het kleurtje er ook nog wel bij kon. Op gebied van originaliteit, pas de kleur dus inderdaad niet, maar vind hem er wel heel mooi mee staan.
De 356 coupe gaat echt tot doel hebben om winter en zomer te kunnen deelnemen aan meerdaagse rally en daar is de Speedster eigenlijk dan weer niet echt geschikt voor.
Nu enkel nog zien dat ik wat meer tijd kan vrijmaken om ook daadwerkelijk wat van de rallys te gaan rijden.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 dec 2007 13:43 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
ok duidelijk verhaal paul,
heb je nog een oude rally outfıt overwogen ?
http://images.google.com/url?q=http://faimg1.forum-auto.com/mesimages/264800/MC53-Porsche356-N108-SdeForest.jpg&usg=AFQjCNF4pwoiFWWRVU4ExF4weNYNgZme9w
En 2004 : Premier de la Ière Catégorie (avant 1962) Serge BRISSON (BEL) / Daniel BERQUE (BEL) - Porsche 356 A - 1957
En 2006 : LAMBERT Pat (BEL) et INGLIS Philippa (GBR), Porsche 356 SC, parti de Reims 23ème au classement général Equipage féminin vainqueur du 9ème Rallye Monte-Carlo Historique
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
20 dec 2007 14:20 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Dezelfde belijning als de Gulf-optie, maar dan met andere kleuren:
Aparte velgjes ook...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 dec 2007 14:47 |
|
 |
ppp 356
|
Niet helemaal.
Wij hebben beslist om de lijn wat fijner te maken zodanig dat de deuren volledig in het blauw konden blijven, en het niet te druk werd ter hoogte van de knipperlichten.

_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 dec 2007 15:07 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Gaat de wagen terug bumpers krijgen of niet? Want vind zelfs zo'n 356 zonder bumpers wel erg stoer eruit zien  :

|
20 dec 2007 16:36 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik heb ze ook vandeweek geleverd gekregen; top spul tegen een hele goede prijs.
Wel fraai trouwens in die Gulf kleuren.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
20 dec 2007 17:09 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Die Technomagnesiumvelgen vind ik ook echt helemaal geweldig. dat wil ik onder m'n Spyder hebben (moet ik wel eerst van 4 gaats naar 5 gaats om laten bouwen).
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
20 dec 2007 17:21 |
|
 |
drknauf
|
zijn die nog te bekomen dan  zullen aardig wat moeten kosten denk ik,
zijn toch de lichtste velgen ooit van porsche?
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 dec 2007 17:27 |
|
 |
ppp 356
|
Geen bumpers op de wagen, die komen boven op zolder te liggen.
|
20 dec 2007 17:45 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
leuke lampbeschermers, net niet op tijd voor onder de boom ben ik bang 
_________________________________________ Got coffee?
|
20 dec 2007 17:53 |
|
 |
drknauf
|
op die site daar staan die wielen ook op enkelt geen magnesiums maar aluminium,
durven ze ook nog aardig wat voor te vragen die aluminiums 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 dec 2007 18:14 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
de voorkant vind ik SUPER!!!
maar de achterkant ehhhhhhhh .........

|
20 dec 2007 18:36 |
|
 |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
PPP 356 schreef:
Is waarschijnlijk 2006, Paul 
|
20 dec 2007 18:37 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Paul, maar 1 ding:
(heeft Peter een aardig klusje aan gehad  )
|
20 dec 2007 21:34 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
...lijkt op het Fiat 500-je van je zoon 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
20 dec 2007 21:49 |
|
 |
Sjonnie
|
Deze auto heeft misschien niet het mooiste kontje van de familie, maar als geheel is hij wel mooi. Een heel speciale uitstraling: historie, karakter, ballen zeg maar, oerdegelijk, klasse....
Daarenboven moeten we nog ff wachten tot ie helemaal klaar is, dat ziet er dan zeker nog beter uit dan nu.
|
20 dec 2007 22:32 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dat bedoel ik niet Sjonnie - de zoon van porsche356sc is zijn Fiat 500 in exact dezelfde kleuren aan het spuiten. Echt waar. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
20 dec 2007 22:37 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Zonder bumpers..  goeie keuze Paul! Zo ben je bijna verplicht om aan de Carrera Panamerica mee te gaan doen  We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat!
|
20 dec 2007 22:53 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Machtig!!! Ik vind het zeer geslaagd...ben helemaal ni zo een kenner van deze "oudjes", maar het is een zeer mooie gedaantewisseling...ferm! 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
24 dec 2007 10:51 |
|
 |
F@RGO
|
idd, de achterkant ehhh, zulke lelijke wielen , kan je nog veranderen van wielen Paul ? Die 15 / 11 r4 velgen zonder binnenband zijn te smal, te klein en te hard
Trouwens staan het ene wiel te veel naar binnen.... vinnekikhé
|
24 dec 2007 13:31 |
|
 |
Sjonnie
|
zoiets kan alleen maar Fargo bedenken, hij is goed joh!
|
24 dec 2007 15:01 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik weet niet waar ik onder een steen heb gelegen, maar ik vind dit topicje nu pas weer.
Wat een gave kar Paul?
Tijd voor The Trials en de Tulpenrally schat ik zo in!!!!
( Mocht je Gulf stickers of andere rommel van hun nodig hebben, hoor ik het graag. Mijn buurman werkt bij Gulf in de sales. )
HELEMAAL TOP DIT !!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 feb 2008 9:16 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Prachtig en gewaagd project Paul.
Ik heb altijd een zwak voor Gulf kleuren. Maakt niet uit of die 356 die vroeger gehad heeft. Gewoon je zin doen en zoals je zegt af en toe niet vergeten te profiteren van de vrije tijd. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
12 feb 2008 9:58 |
|
|