Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:30

Antwoord op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
TOP GEAR!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
Nog even voor alle zekerheid:

Vanavond dus de 997 in Topgear BBC 2 2100 uur NL tijd

van bbc site:

"Sun 24 Oct, 20:00 - 21:00 60 mins

Yes they're back! Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May return for a new series of Top Gear. The power of the new Porsche 911 is put to the test on the track, the Brits take on the Americans and Australians when the Jaguar S type goes head to head with the Vauxhall Monaro VXR and Chrysler 300C; what happens when an ice-cream picks a fight with a bouncy castle; and you get the chance to help to save a bit of motoring history in Restoration."

Het blijft natuurlijk maar een waterkoker, maar ja ik heb toch niks beters te doen op zondagavond om 2100 uur 8)

24 okt 2004 18:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Airhead schreef:

van bbc site:

"Sun 24 Oct, 20:00 - 21:00 60 mins

Yes they're back! Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May return for a new series of Top Gear. The power of the new Porsche 911 is put to the test on the track, the Brits take on the Americans and Australians when the Jaguar S type goes head to head with the Vauxhall Monaro VXR and Chrysler 300C; what happens when an ice-cream picks a fight with a bouncy castle; and you get the chance to help to save a bit of motoring history in Restoration."

Het blijft natuurlijk maar een waterkoker, maar ja ik heb toch niks beters te doen op zondagavond om 2100 uur 8)

Flikken kijken op de VRT .... :wink: .... maar Tacha heeft dus wel brutte pech ... en flikke gaat op VHS ... :wink: en Dirkie gaat BBC'en ... :D

Tnx voor de tip :wink:

Laatst bijgewerkt door dirkie op 24 okt 2004 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.

24 okt 2004 20:20
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Afbeelding schreef:
... gaat op VHS ... :wink:

:mrgreen:

24 okt 2004 20:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Leuke uitzending ... die Clarkson duude is niet te doen ... :lol:

Vooral toen ie dat versnellingspookje in zen hand had lag ik ff dubbel ...

Maar het uiteindelijke resultaat mbt de 997 is wel vrij duidelijk ...

de gewone :arrow: laten staan ...
De "S" :arrow: gewoon doen ... :!:

25 okt 2004 0:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrecht
Bericht 
Tja, de gewone laten staan... Die was gewoon 1 op 1 vergelijkbaar met de 996 volgens Clarkson.... Is niet in overeenstemming met wat ik erover gelezen heb. Uiterlijk misschien (persoonlijk ben ik niet zo'n 996-fan en vind ik de 997 superstrak)

Onderstel is wel weer verbeterd maar daar hoor ik hem niet over.
Of toch wel eigelijk, maar dan alleen in relatie tot de S

Clarkson is iig geen Porsche-fan. Dat heeft ie weer duidelijk gemaakt. Als je daar doorheen prikt was ie best wel enthousiast.

25 okt 2004 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
rolph schreef:
Clarkson is iig geen Porsche-fan. Dat heeft ie weer duidelijk gemaakt. Als je daar doorheen prikt was ie best wel enthousiast.

ach, hij wil ook best weleens enthousiast worden over Porsche 8)
Jeremy Clarkson schreef:
Bring the new M3 CSL to the party if you like. Bring a 911 Turbo. Bring a 360 Ferrari. Bring anything you want and so long as it costs less than £150,000, I guarantee the GT3 will nuke it.

In a little race I staged with an immensely fast and wonderfully satisfying Aston Martin DB7 GT, the Porsche was a full 10% faster round the lap. That’s 10% faster, as well as being 40% cheaper and probably 98% more reliable too.

Yes, admittedly the GT3 is stiff and a bit jarring over the speed bumps, but it’s (just) on the right side of bearable. Think of it as Stephen Fry — probably a little bit difficult to live with from time to time, but you’d put up with the hard edges for those moments when one bon mot tears your sides literally in half.

The GT3 is not the first 911 I’ve respected. And if truth be told it’s not the first 911 I’ve liked. But although it’s only the eighth most entertaining car from 2003, it is also the first Porsche 911 that I’ve thought long and hard about buying.

full story
nog even wachten op de 997 gt3 :D

25 okt 2004 13:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Tja ... als ze de 997 GT3 nog pakweg 100kg lichter maken dan de 997 S ... poehhh ... :shock: :shock: wordt wel heeeel leuk "speelgoed" dan ... :wink:

25 okt 2004 13:45
Profiel
Bericht 
dirkie schreef:
Tja ... als ze de 997 GT3 nog pakweg 100kg lichter maken dan de 997 S ... poehhh ... :shock: :shock: wordt wel heeeel leuk "speelgoed" dan ... :wink:

anders huren ze jou toch in :wink:

25 okt 2004 13:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Porschisten;

Een klein beetje gelijk moet ik Jazza toch wel geven; vanmiddag reed ik achter een zilveren 997 die van achteren en opzij bekeken toch nog wel heel veel op de 996 lijkt. Toen ik het kenteken las (PR-nogwat-nogwat) realiseerde ik me pas dat hij splinternieuw was en dat het bovendien een 'S' bleek te zijn. Dán gaan in ene de wielen en in mindere mate de spiegels opvallen. Pas toen ik hem voorbij blies (oké, hij nam de afslag....) werd het Grote Verschil duidelijk. Misschien niet opvallend anders, maar toch wel errug mooi!

25 okt 2004 17:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
rolph schreef:
(persoonlijk ben ik niet zo'n 996-fan en vind ik de 997 superstrak)

En DAT begrijp ik dus niet. Ze kunnen wel weer zeggen dat bijna alles is vernieuwd, maar als leek op het eerste oog moet ik het toch echt zien aan de koplampen en spiegels. De rest van de auto lijkt erg hetzelfde. Tuurlijk zie ik de kleine optische wijzigingen aan velgen (bah) en interieur (te weinig opvallend) maar ik zie niet dat je geen 996 fan kan zijn en de 997 SUPERSTRAK kan vinden.

Ik vind de druppellampen van de 996 en 'oude' Boxster niet mooi. Vandaar dat ik de 997 mooier vind dan de 996, maar ik vind bv. de 964 estetisch mooier dan de 997. Gelukkig maar dat ik een 964 heb... :wink: MHO :twisted:

25 okt 2004 18:18
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
horn schreef:
Ik vind de druppellampen van de 996 en 'oude' Boxster niet mooi. Vandaar dat ik de 997 mooier vind dan de 996, maar ik vind bv. de 964 estetisch mooier dan de 997. Gelukkig maar dat ik een 964 heb... :wink: MHO :twisted:

Sla subtiel (en terecht) de 993 over ;)
De "911" houdt bij de 964 op toch? Ja, de 993 is de laatste luchtgekoelde, maar ik vind hem op een of andere manier niet zo mooi. Overigens, qua interieur is de 997 wel degelijk anders als de 996, en ik vind persoonlijk beter, maar dat terzijde!

25 okt 2004 18:34
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
paSCal schreef:
horn schreef:

Sla subtiel (en terecht) de 993 over ;)
De "911" houdt bij de 964 op toch? Ja, de 993 is de laatste luchtgekoelde, maar ik vind hem op een of andere manier niet zo mooi. Overigens, qua interieur is de 997 wel degelijk anders als de 996, en ik vind persoonlijk beter, maar dat terzijde!

Gniffel,gniffel. :lol:
Ja hoor Pascal. :roll:
Deze ter bevestiging.

Afbeelding

lelijke bak, inderdaad :wink:

25 okt 2004 18:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Ja, de 993 is de laatste luchtgekoelde, maar ik vind hem op een of andere manier niet zo mooi.

Erwin zei me vorige week: die moet je leren mooi te vinden...

Ik vond hem voordat ik een 911 kocht zeker niet mooi (de achteroverliggende koplampen...) maar inmiddels vind ik het best een mooie auto. 964 vind ik mooier, maar de neus van de 964 met de kont van de 993... (misschien als ik toch eens ergens een 993 op de kop tik waar de kop vanaf gereden is... :wink: 8) )

Laatst bijgewerkt door horn op 25 okt 2004 19:16, in totaal 2 keer bewerkt.

25 okt 2004 19:07
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Nee,niet zo mooi... :oops: :roll: :shock:

25 okt 2004 19:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
RS-R schreef:

Vind die 3-delige velgen die jij gekocht hebt een stuk strakker! :wink:

25 okt 2004 19:08
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Getsiederrie,

Wat een smerige 993, bah en nog eens bah, nee dan liever een Yaris of een Daewoo, alhoewel dan rij je per 1 januari ineens in een Chevrolet, das ook kicken :cry: .

Staat er naast je een Corvette en jij in je
Afbeelding

ff zwaaien tuurlijk naar je (merk)broertje.

Nee idd die 993, miskoop van de eeuw.

25 okt 2004 19:11
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Tuurlijk zie ik de kleine optische wijzigingen aan velgen (bah) en interieur (te weinig opvallend) maar ik zie niet dat je geen 996 fan kan zijn en de 997 SUPERSTRAK kan vinden.

Heeft de 997 toch een heel ander dashboard dan de 996 8) meer 964
achtig :wink:

horn schreef:
.... maar de neus van de 964 met de kont van de 993...

.... en een lasnaadje over het dak :?: of toch een cabrio :D

25 okt 2004 19:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
964 en ouder is toch gewoon mooier dan die treurige kikkerkop!?.
Alleen omdat het de definitieve/ultieme 911 is zal ik er wel eens eentje aan moeten schaffen :( 8)

25 okt 2004 20:04
Profiel
PorscheForum Rookie
911 Carrera 2 cabriolet
Wilnis
Bericht 
RS-R schreef:
Afbeelding

Wat mij betreft is de 993 de mooiste 911 ooit.
En voor een 993 turbo val ik wel van mn geloof en ga ik van cabrio over op coupe.....wat een heerlijke bak

25 okt 2004 20:41
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Airhead schreef:

:cry: HELP!!! :cry:
Ik was dit weekend in londen en zag de uitzending niet!
Heeft er iemand de show op dvd of video :?:

zend ze mij op aub, ik zal port en kosten graag betalen

voor mijn homeadres: zend een privatemail aub
thx beltar

25 okt 2004 21:38
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Marco schreef:
rolph schreef:

ach, hij wil ook best weleens enthousiast worden over Porsche 8)

Je had hem is moeten zien in de CGT :wink:

En ja de 996 3.4 is toch wel de minst mooie 911 vind ik ook. En ja 993 of 964 vind ik alle2 super. Maar toch vind ik de 964 iets mooier maar dat zal wel omdat hij eerder betaalbaar voor mij is :twisted:

25 okt 2004 21:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht differences 996 vs. 997
Geen duidelijke verschillen aan het exterieur tussen 996 en 997 :?: Ha!!
Forget the 996. Alleen al de overgang van achterscherm in bumper; die prachtige schuine lijn bij de 997 i.p.v. die ogenschijnlijke opgeplakte bumper bij de 996. En de mistpitjes eindelijk weer op de goede plek. De 997, hij's he-le-maal af zo:!:

25 okt 2004 22:00
Profiel Twitter 
Bericht 
RS-R schreef:
Deze ter bevestiging.

Afbeelding

zat redelijk in de buurt van de volmaakte P met mijn foto :D

leg eens uit pascal, met alle respect een sc is leuk natuurlijk maar geeft meer een klassieker-gevoel dan een sportwagengevoel... denk dat daar het verschil ligt tussen jouw opvatting en die van rs-r... het is maar net wat je zoekt...
en als je in 2004 een sportwagen zoekt kom je toch uit bij een 993, 996 of beter nog een 997 imho
prevaleren de klassieke looks -en daar is ook veel voor te zeggen- dan ga je voor een 964 of vroeger; maar dat zijn meer 2e of 3e auto's in mijn opvatting

Laatst bijgewerkt door Marco op 25 okt 2004 22:33, in totaal 1 keer bewerkt.

25 okt 2004 22:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
BELTAR schreef:
:cry: HELP!!! :cry:
Ik was dit weekend in londen en zag de uitzending niet!
Heeft er iemand de show op dvd of video :?:

zend ze mij op aub, ik zal port en kosten graag betalen

voor mijn homeadres: zend een privatemail aub
thx beltar

http://gear.viper007bond.com/downloads.php?display=50

Alsjeblieft! Je moet wel ff een torrent programma installeren om het bestand te kunnen downloaden. (als je die nog niet hebt..)

PS. Mail me maar voor m'n bankrekening nummer! :wink: :ba:

25 okt 2004 22:16
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Marco schreef:
RS-R schreef:
Deze ter bevestiging.

Afbeelding

zat redelijk in de buurt van de volmaakte P met mijn foto :D

leg eens uit pascal, met alle respect een sc is leuk natuurlijk maar geeft meer een klassieker-gevoel dan een sportwagengevoel... denk dat daar het verschil ligt tussen jouw opvatting en die van rs-r... het is maar net wat je zoekt...
en als je in 2004 een sportwagen zoekt kom je toch uit bij een 993, 996 of beter nog een 997 imho
prevaleren de klassieke looks -en daar is ook veel voor te zeggen- dan ga je voor een 964 of vroeger; maar dat zijn meer 2e of 3e auto's in mijn opvatting

:wink: goed gezien.

25 okt 2004 23:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 141 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende