Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2025 7:16

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 302 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
NPC: Anti Kerst verveling dit jaar?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Het weer was in A'dam toch goed. Te druk?

26 dec 2007 18:03
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S op zoek naar...
DEN HAAG
Bericht 
Toen ik aankwam en al die schade auto's zag was ik eigenlijk al klaar...
Gelukkig werd het steeds droger en droger en in de loop van de dag toch voor het eerst in mijn leven het circuit op...
man wat is dat GEWELDIG zeg... :!: :!: :!:
Echt een hele gave middag gehad NPC bedankt.
@de mannen met schade, heel vervelend en uiteraard doodzonde, maar goed het is niet anders, het kan gebeuren, blijkt wel weer.

Privilege Beauty & Footcare

26 dec 2007 18:19
Profiel Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Hopelijk géén lichamelijk letsel bij de bestuurders, maar zo te horen is er een hoop blikschade opgelopen.

Wat was er allemaal aan de hand? Balen man.

26 dec 2007 18:39
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
die meneer vd zilveren gt3mk2 die auto heeft heftige schade zo op het eerste gezicht :cry: meneer zelf was ook licht gehavend, sneetje op de neus toch wel wat bloed.
dat sneetje overleefd die wel,
ik denk dattie langer wakker licht van de schade helaas, sjonde hoor errug sjonde auto stond geloof ik net 4000 km op :shock: ja echt vierduizendkilometer :shock:
ik hoop dat het allemaal minder is dan het eruitziet

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

26 dec 2007 18:47
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
ER schreef:
Hopelijk géén lichamelijk letsel bij de bestuurders, maar zo te horen is er een hoop blikschade opgelopen.

Geen blikschade maar kunstofschade in mijn geval.
Tijdens de eerste ronden was het glad op het circuit, ik had al diverse spins voor en achter me gezien.. extra oppassen dus.
Na een paar ronden wat meer het gas erop en na de Audi-S bocht het rechte stuk richting Kuhmobocht gebeurde het.
De achterkant schoot weg en ik maakte bijna 180°, ging dus bijna achterstevoren richting bandenstapel, remmen daarna het natte gras in en boem toen stond ik stil.
Beschadiging rechtsachter aan mijn bumper en achtervleugel heeft een tik gehad (zit een scheur in).
Even wat hulp met pech onderweg gehad van Paul van Engelen + ega (bedankt!) en langzaam de pitstraat opgezocht.
Na een tijdje begon ik te balen, wilde eigenlijk weer gaan rijden en heb voorzichtig geprobeerd of dat kon. Niks aan de hand eigenlijk, even wat tape geleend van iemand om de rechterkant van mijn bumper op zijn plek te houden en daarna weer voorzichtig de baan op.
Allles voelde gewoon goed, na eerst even vrij rustig gereden te hebben heb ik het gaspedaal weer flink ingeduwd en ruim 2 uur nagenoeg non-stop rondjes gereden.
Ondanks de inschattingsfout aan het begin een bijzonder leuke dag gehad.

Laatst bijgewerkt door Gert op 26 dec 2007 19:21, in totaal 2 keer bewerkt.

26 dec 2007 18:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4s
hoorn (nh)
Bericht 
Jongens wat zonde als ik hoor van die schades. :? :twisted:
Succes voor deze mannen en vrouwen.

gr hans

ps: mischien nog fotos? :mrgreen:

26 dec 2007 18:57
Profiel WWW
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Vast niet, en daar kan ik mij veel bij voorstellen!

26 dec 2007 19:00
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Vond het eigenlijk knap storend, die ramptoeristen die een schadeauto fotograferen en filmen (!) :puker:

26 dec 2007 19:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Na aandringen van diverse forum vrouwen , mezelf over laten om toch te gaan rijden, ondanks de schades die we zagen, dus ,
Eerst met Hans in de boxster het parcours op, ff rustig warm worden... :? ( onze held op sokken..hehehe, nee hoor hans, we hadden lol)
Daarna even het circuit opgeweest met m'n eigen auto en onze forum race pinda, ze weet wel de weg.... :wink:
Voelde me veilig met de pitspoes naast me, LINKS !, RECHTS!, NIET REMMEN!, NAAR BUITEN!, GAS EROP!, JE GAAT TE langzaam !.....etc etc...
En ik maar hopen dat ik niet scheef zou gaan... :sick:
Toch 2 keer in de drift gegaan, maar door goede aanwijzingen van Lyd er netjes uit gestuurd. :)

Veel nieuwe gezichten gezien, maar ook onze trouwe PFr´s, was weer erg gezellig.

Dank aan het bestuur van de NPC voor de uitnodiging, welke tevens ook mijn introductie was.
Extra dank aan John , voor z´n coulance omtrend de stikker. :)

26 dec 2007 19:25
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
gast schreef:
Ik ga het niet redden. Als het mogelijk is; maak dan wat plaatjes van de GT 3's van Gert en Harley.

Die van mij stond thuis in de garage. Was met de 944 (rood), rustig gereden en niet zo veel :arrow: probleem met de koppeling.
Ondanks dat toch veel plezier gehad. :lol:

Kamiklaasie heeft veel foto´s gemaakt zag ik, dus we kunnen onze lol nog op qua circuitplaatjes. Hopelijk meldt hij zich snel. :idea:

26 dec 2007 19:31
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Porsche 911 2.2E -72, 993 -95,nu 997
Den Haag
Bericht 
My first time with NPC and this was interesting, counted 4 cars off in my 2 first laps! Had a great time and decided to call it a day at 15.00
after a nice 360 at the exit of the ArieLuyendijk bocht ( I thought it was dry by then, no damage though).
Damaged cars apart, it was a great day and judging from all the action on the circuit today, you NPC guys must be a fun loving bunch, I'll be back! :viking:

Roine

26 dec 2007 19:59
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Heb al veel circuitevenementen meegemaakt en er is regelmatig wel eens iemand die de rechter voet niet voldoende in bedwang heeft :idea:
maar dit keer was het een heftig begin inderdaad :cry:

Al in het 1e halfuur 2 Porsches bij het uitkomen van de Audi-S bocht links in de afrastering en vervolgens nog één net voor het rechte eind, Kumho of Arie Luyendijk bocht.

De eerste 2 zijn de plekken waar regelmatig iets gebeurt, ter lering voor de newbees :!:

Na de Kumho is later nog een 911 gecrashed :!:

Heb zelf een goede, schadevrije dag gehad.
De eerste keer gelukt om het uitbreken van de dikke kont goed op te vangen: gas constant houden :idea: en alleen een stuurcorrectie werkte wonderwel in combinatie met een heel spannend gevoel in de maagstreek 8)

Annelies wilde ook (weer) eens rijden en heeft dit ook gedaan, maar de beelden van het 1e half uur zorgden dat ze het betrekkelijk kalm aan deed. Maar wat is kalm in dit verband :?: :roll: :wink:

Laatst bijgewerkt door Paul II op 26 dec 2007 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2007 20:10
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S op zoek naar...
DEN HAAG
Bericht 
Roine993 schreef:
I'll be back! :viking:

thats the spirit... :wink: :lol: :!:

Privilege Beauty & Footcare

26 dec 2007 20:16
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Sounds like an interesting day on the circuit!

Verdomd zuur voor de pechvogels. Hopelijk vallen de schade's te overzien.

Maar ik geloof dat het merendeel van deelnemers het goed naar zijn zin heeft gehad en zich zéker niet verveeld heeft deze 2e Kerstdag.

Voor de NPC circuitdagen zal wel weer genoeg animo zijn. :wink:

26 dec 2007 20:32
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Heb zelf een goede, schadevrije dag gehad.
De eerste keer gelukt om het uitbreken van de dikke kont goed op te vangen: gas constant houden :idea: en alleen een stuurcorrectie werkte wonderwel in combinatie met een heel spannend gevoel in de maagstreek 8)

Geen conti's hè :^:
Maar goed als je rijdt zoals je moet rijden met een P.(langzaam erin hard eruit) hoe krijg je dat(overstuur)voor elkaar in een standaard behoorlijk onderstuurde auto?Zeker zitten liften in de bocht :P :wink:

26 dec 2007 20:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Ik ben vandaag wezen kijken op het circuit. Vond het erg leuk om al die mensen met hun Porsche's te zien, helemaal die gezichten als ze net uitstappen :D De volgende keer kom ik weer kijken, Porsche's vind ik nou eenmaal beter dan Ferrari's en dat soort dingen.

26 dec 2007 20:46
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Heb vandaag ook weer even mijn gezicht laten zien en wat mensen gesproken en was inderdaad best gezellig !
Maar ik weet na het zien van de schades :cry: ook weer waarom ik niet met mijn eigen grote liefde en enige auto zelf de baan op ga...

Circuit rijden en racen en driften vind ik fantastisch, maar zelfs als je je eigen auto perfect onder controle hebt kan je toch nog een tik krijgen van een collega rijder en ben je ook niet verzekerd.
Prachtig voor de mensen die het kunnen doen maar ik kan mij het risico niet veroorloven, en heb ook al genoeg werk recent aan mijn bedrijf en het opknappen van onze prachtig grote maar niet zo goed onderhouden villa. Maar het wordt wel weer heel mooi... Met een ruime oprit en eigen garage voor als ik ooit nog eens een leuke circuit 944 heb :)

Laatst bijgewerkt door Gerco op 26 dec 2007 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.

26 dec 2007 21:04
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ik durfde de baan niet op, kreeg na het vertrekken thuis te horen dat als ik schade zou rijden ik 4 maanden in het logeerbed moest...........nou de keus was dus makkelijk.....heerlijk staan kijken...

De kleine jongen van me (mwah klein ook niet meer) is nog wat rondjes mee geweest met JP in de 997 GT3.....die zijn dag was dus ook al super.....

26 dec 2007 21:04
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Ik weet al langer dat je een héél verstandige vrouw hebt John!

Tis weer bevestigd. :wink:

26 dec 2007 21:12
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
2000 gtv schreef:
... moet rijden met een P.(langzaam erin hard eruit) hoe krijg je dat(overstuur)voor elkaar in een standaard behoorlijk onderstuurde auto?...

Tijdje niet meer op circuit geweest zeker, met Conti's of andere klassebanden :?: :P
Dat eerste zit zo langamerhand echt wel in de genen, maar hard er uit op een vochtig wegdek als je nog niet 100% 'recht' staat, enig idee wat er dan gebeurt :?:
Gaat wel om 285 paarden icm mooie, korte overbrengingsverhoudingen :idea: :cheesy:

26 dec 2007 21:27
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Kleine Impressie van de antikerstverveling

Veel GT3's en veel schades,, maar deze laatste er buiten gelaten:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

26 dec 2007 21:48
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Behalve de schade van mijn pa, wat vast wel goed zal komen allemaal (het was minder leuk als het behalve een schram op zijn neus, meer was geworden lichamelijk), vond ik de dag verder wel geslaagd, er waren een hoop bekende van me meegekomen of langsgekomen, maakt de dag weer een beetje goed. Vooral als ze het allemaal tegek vonden om mee te rijden.

26 dec 2007 21:50
Profiel ICQ 
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Ben ook effe tot Zandvoort gefietst vandaag en het was een heel lekker weertje daar...veel beter dan het typische winter-Zandvoort weetje. Je kon heerlijk buiten blijven staan om de wagens te volgen zonder te bevriezen.

Jammer van de schadegevallen maar dat is het risico natuurlijk van zulke evenementen...er zijn geen gewonden en dat is het belangrijkst.

'k Heb vanaf de zijlijn heerlijk genoten van deze dag...er waren een paar kerels die met minder materiaal mooie dingen lieten zien...echt knap!!.

Bedankt ook aan 968mint om m'n GT3-goesting weer wat aan te wakkeren :lol: ...ben weer een GT3 én Zandvoort ervaring rijker :wink:

26 dec 2007 21:56
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ja, het was weer een heerlijke dag (behalve de schadegevallen dan)! Eerst nogal glad, dus schuiven tot en met, en later toch nog een droge baan, met de bekende gierende bandjes als gevolg! En voor het eerst de auto even echt kwijt geweest, en eindigde met de kont in het gras, maar gelukkig op een plek waar het kon. Waar blijven de foto's van de PF-fotografen?

26 dec 2007 22:27
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
ter lering voor de newbees :!:

De eerste keer??? Bedoelde je jezelf met newbee :D :D :D

26 dec 2007 22:37
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 302 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende