Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:41

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 
Naafkappen (vervolg) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht Naafkappen (vervolg)
Aangezien onze moderator het nodig vond mijn topic over de naafkappen te sluiten wil ik hier toch nog wel even mijn mening kwijt.

Ik wil er toch nog wel even de nadruk op leggen dat dit forum voor mij meer is dan enkel de verkoop van naafkappen en/of emblemen. Porsche is en blijft voor mij een leuke hobby.
Als je al mijn postings zou bekijken dan zal je merken dat er slechts een klein gedeelte (postings-replys), als je het zo al kan noemen, van "commerciële inslag" zijn. Ik post enkel antwoorden als ik vind dat ze bijdragen tot het oplossen van problemen of dat ze bijdragen tot de algemene verrijking van de Porsche-kennis. Onzinnige antwoorden posten vind ik onnodig.
Er wordt hier vaak andere nonsens verteld op het forum als ik sommige onzinnige antwoorden bekijk.......als dan de 1 of ander het nodig vind om "mijn topic" te sluiten om reden dat ik te vaak de vooraadstatus zou vermelden, vind ik het ver gekomen en hoeft het voor mij allemaal niet meer.

Dit gezegd zijnde wens ik iedereen nogmaals fijne feesten en een voorspoedig 2008.

20 dec 2007 22:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Tja dat omhoog bumpen van je postings gebeurde inderdaad wel vaak...
Ergens moet er een grens getrokken worden en eerlijk is eerlijk je bent ook gewaarschuuwd...
Het omhoog bumpen was ook totaal onnodig lijkt mij..., je hebt inmiddels behoorlijk wat mensen voorzien van stikkers, naafkappen enz dus we weten je echt wel te vinden.
Maak het niet te persoonlijk is nergens voor nodig...
Ik heb een paar keer een goede tip van je gehad en ik denk meerdere hier op het Forum, zou jammer zijn als je er af ging.

Privilege Beauty & more...

21 dec 2007 0:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Ja, kom op man, we zijn al een keer een belg kwijtgeraakt.
Er zijn nu eenmaal regels op het forum, soms werken die voor je, soms tegen, maar dat is in het leven buiten het forum ook zo.
Heb het al eens eerder gepreekt; aanstoot geef je niet aanstoot neem je.
Dus vergeet je tijdelijke frustratie en blijf.

21 dec 2007 2:22
Profiel
Bericht Re: Naafkappen (vervolg)
jampie schreef:
Er wordt hier vaak andere nonsens verteld op het forum als ik sommige onzinnige antwoorden bekijk........

Klopt, ik zou zeggen 60%, er is hier wat af geouweho.... :wink: Maar om daarom te vertrekken Jampie, niet doen.
Heb ook wel eens een tik op mijn vingers gehad, en meerdere hier die als zeurders of klagers weg gezet werden.
Zijn ook allemaal gebleven of na een weekje terug gekomen, de verslaving hé. :wink:
Lees nu alleen wat mijn intresse wekt en voor de rest :ass:
Dus ik gaan er van uit, gewoon nog posts van je te lezen.

21 dec 2007 9:22
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Jampie moet blijven. :cheers:

21 dec 2007 16:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Je mag blijven hoor.... En we weten je te vinden mochten we NAAFKAPPEN nodig hebben :wink:

(Maar het blijft een forum en geen verkoop portaal).

Je reageerd nu waarschijnlijk even met een bitter gevoel na een harde tik op de vingers... Over een paar dagen heb je vast wel vrede met het besluit om dit forum leuk te houden.

21 dec 2007 16:40
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Zoals boven al gezegd, ik heb je diverse keren gevraagd om het "bumpen" niet te doen.

Buiten dat zijn er nu 2 topics over de naafkappen (en embleempjes), dus vond ik er eentje eigenlijk al genoeg, en dus heb ik er 1 van de 2 gesloten!

22 dec 2007 17:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
Justem, kappen met die naafjes :wink:

22 dec 2007 23:23
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
jampie schreef:
Er wordt hier vaak andere nonsens verteld op het forum als ik sommige onzinnige antwoorden bekijk........

cabrio wim:
Klopt, ik zou zeggen 60%, er is hier wat af geouweho....

jongens ik praat nooit poep hier op het forum :roll: :wink:

jampie ouwe belgsen donder blijf toch gewoon hierzo tis hier veel te gezellig man :P

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

22 dec 2007 23:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
paSCal schreef:
Zoals boven al gezegd, ik heb je diverse keren gevraagd om het "bumpen" niet te doen.

Buiten dat zijn er nu 2 topics over de naafkappen (en embleempjes), dus vond ik er eentje eigenlijk al genoeg, en dus heb ik er 1 van de 2 gesloten!

Het oude topic werd reeds al lang niet meer gebruikt en was volgens mij al gesloten omdat ik toendertijd geen naafkappen meer kon leveren. Heb het niet meer opgezocht.
Toen ik terug bericht kreeg dat ze opnieuw leverbaar waren, heb ik een nieuw topic aangemaakt.
Voor de emblemen (zonder naafkappen) is er een apart topic, waar door sommigen al eens verkeerd gepost werd (over naafkappen ipv.emblemen) maar dat maakt niets uit.
U heeft het over diverse waarschuwingen ???
Op 6 dec. heeft u, zoals u in het vorige topic kan zien, 1x een opmerking gegeven over het "te vaak" vermelden vd. voorraad van de kapjes.
En dan beweerd u plots dat ik al "te vaak" ben gewaarschuwd......
Heb er zelfs ook nooit een pb of zo voor ontvangen.
Als ik dan de regels over dit forum lees, staat daar ook niets van vermeld.
Kan me dan ook niet verzoenen met het feit dat ik dan iets "verkeerd" zou gedaan hebben.
Als dan plots het topic gesloten werd, was ik, om het zacht uit te drukken, pissed off.
Hier was geen enkele reden toe.
1 vd redenen waarom ik vaak vermeld hoeveel ik er nog had is ook om de forummers er op attent te maken dat het plots ook gedaan kan zijn; net zoals vorige keer.
Ik wil niet dat er weer eens commotie ontstaat omtrent de laatste stuks zoals in het verleden al gebeurd was.
2 de reden is uiteraard dat het topic onder de aandacht blijft. Niet alleen voor de oude rotten hier op het forum, want die weten me wel te vinden als het over naafkappen gaat, maar ook vooral voor de nieuwelingen die niet zo ver in de historiek gaan zoeken.
Ook zie ik hier vaak dingen te koop aangeboden door mensen die voor de rest niks posten op het forum??
Vind dit dan eigenlijk nog veel erger en nog meer commerciel ingesteld want die bezoeken het forum enkel maar om te verkopen.
Meningen verschillen, maar toch kan ik moeilijk genoegen nemen met het sluiten van dit topic.
Men wordt in het leven al genoeg de les gelezen, als het dan hier ook nog zo moet gebeuren.......

23 dec 2007 1:24
Profiel
Bericht 
kom op man jij heet toch geen piet :shock: :mrgreen: :wink:

23 dec 2007 1:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
drknauf schreef:

Is dit dan een NL-uitdrukking want ik snap hem niet........?
Tja Belgen en Nederlanders....we begrijpen elkaar toch soms niet blijkbaar......

25 dec 2007 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Geniet er gewoon van JP, er komen vaker wat akkefietjes voor, maar uiteindelijk gaat het toch om Porsche, niet ?

25 dec 2007 13:53
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Ik kan de topic over naafkapjes niet meer vinden????? kan iemand mij hierbij helpen :D :D

kom Jampie het is kerst, maak je niet druk, dat doen andere wel voor je. we vinden je echt wel. er hoeft maar iemand de vraag te stellen hoe hij aan naafkapjes kan komen en hop..... daar heb je weer een PB.

prettige kerst allen.

25 dec 2007 15:00
Profiel WWW Facebook 
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Zet hier gewoon het adres van jouw leverancier zodat we ze rechtstreeks en nog goedkoper kunnen kopen, iedereen blij :wink:

It's X-mas for God's sake.... :D

25 dec 2007 17:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
M a r c schreef:
Zet hier gewoon het adres van jouw leverancier zodat we ze rechtstreeks en nog goedkoper kunnen kopen, iedereen blij :wink:

It's X-mas for God's sake.... :D

Mijn leverancier heeft er geen meer; ik heb gisteren heel zijn stock opgekocht. 32 sets komen nog mijn richting uit...... :wink:
Denk dat ik hiermee nog een maand of 3 toe zal komen.

25 dec 2007 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
PasCal, de naafkappenkoning is weer aan't bumpen! :mrgreen: :cheesy: Geintje Jamp, hou ons maar op de hoogte hoeveel kappekes u nog in stok heeft! :lol:

26 dec 2007 2:26
Profiel
Bericht 
jampie schreef:
drknauf schreef:

Is dit dan een NL-uitdrukking want ik snap hem niet........?
Tja Belgen en Nederlanders....we begrijpen elkaar toch soms niet blijkbaar......

ja piet ja van zeurpiet :shock: :mrgreen:

geintjuhhh pierre :wink: gjappie JAMPIErre, sorry ik kon het niet laten :^:

peace brotherrrr :wink:

26 dec 2007 3:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Ik ben van mening dat Pascal terecht en correct heeft ingegrepen om dit marktgeschreeuw (lijkt wel de Albert Kuyp ) van koopman jampie te stoppen. Jammer dat jampie daaop geheel onterecht, zo onvergenoegd reageert. Bite the bullit jampie en ga verder tot de orde van de dag.

26 dec 2007 19:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
Sluit de boel maar, maak er niet meer woorden aan vuil.

26 dec 2007 23:03
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 20 berichten ]