Auteur |
Bericht |
drknauf
|
leuk FILMPJE kweet enkelt niet of het nou een 348 is of 355 maar dat zullen jullie wel ontcijferen
lkkr billy idolletjes d,r bij
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 dec 2007 15:27 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
das een echte 355! lekker muziek ook
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
25 dec 2007 15:38 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Doe ook mee met de ferrari-porsche rit (als die er komt)
Leuk!
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
25 dec 2007 17:25 |
|
|
Division
Groningen
|
Das een F355 GTS Herr Knaufmeister.
_________________________________________ Foto's
|
25 dec 2007 17:43 |
|
|
drknauf
|
soeperrrrrrrrrr
|
25 dec 2007 18:29 |
|
|
m@rcel
Mijn vader rijdt een Ferrari 355 F1 BerlinettaVeen
|
Het liojkt me heel gezellig en leuk om ferrari en porsche te combineren, gelieve dit te regelen met ferrarichat.nu. ferrarichat.nu regelt onderling meetings etc, terwijl f-chat dat niet doet, dat kan niet vinden sommige mensen, en bij ferrarichat.nu is succes gegarandeerd
|
25 dec 2007 21:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wat houdt je tegen Marcel om daar dan eens een balletje op te gooien...
|
25 dec 2007 23:16 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...zou ik ook heel tof vinden!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
26 dec 2007 0:24 |
|
|
Jan W
996 carrera 4 cabriohoogvliet
|
kijk met z'n allen is bij www.maartenmemorial.com doen we nog wat goeds ook in deze wereld.
|
26 dec 2007 10:49 |
|
|
aero
996 Turbo
|
http://www.youtube.com/watch?v=LbP2cPL41CM
Maar de sound van de 355 is onweerstaanbaar
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
26 dec 2007 12:58 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
Als ik met een Ferrari 40k per jaar betaalbaar had kunnen rijden, dan was ik nu actief geweest op het Ferrariforum ipv hier. Zo'n opportunist ben ik wel
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
26 dec 2007 13:03 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als jij met een Ferrari 40k km per jaar rijdt kom je in het Guiness book of records
En ik wil ook wel mee met de Fiat's
|
26 dec 2007 13:59 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Leuk idee van mijn zoon Marcel om wat te proberen met een Ferrarichat site.Echter ik had in eerste instantie alleen het idee om eens mee te rijden,wanneer mogelijk,met een Porche toerrit.Dan uiteraard met de Ferrari.Mogelijkheid is natuurlijk aanwezig om tegen de tijd dat er een rit aangemeld gaat worden dat er informatie aangevraagd kan worden bij de site die Marcel al aangaf.Misschien dat er meerdere Ferraribezitters mee willen doen.
Gaan er overigens ook forumleden naar de MECC in Maastricht op 12 januari 2008?
Groeten van Arie
|
26 dec 2007 15:48 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
denk dat ik wel ff ga kijken in het MECC alhoewel het me vorig jaar tegenviel...
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
26 dec 2007 16:12 |
|
|
ECT
|
Collegaatje had een F355 Spyder gekocht. Maar moest het na een paar maanden van de hand doen vanwege de forse extra kosten door gesmolten uitlaatspruitstukken. Onderhoud van een Ferrari is reteduur want er gaat altijd iets stuk (Italiaans he) vanwege de relatief slechte kwalitiet en voor reparaties ben je al een vermogen kwijt. Dan kun je beter hoogwaardige degelijke Duitse techniek kopen.
|
26 dec 2007 18:20 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Waarom denk je dat ik Porsche rijd Ik heb destijds ook gekeken naar een Maserati Ghibli van eind jaren negentig, maar heb het mede door de onderhoudskosten niet gedaan.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
26 dec 2007 18:40 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Het is grappig om te zien hoe Porsches hun waarde houden t.o.v. Italiaanse merken. Een Maserati Biturbo krijg je ongeveer gratis. Onderhoud kan maar bij een paar garages en je loopt er volledig op leeg!
|
26 dec 2007 20:34 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Hierrr Deze staat zelfs in eindhoven.Beetje BPM erbij en hij kost niet eens heel veel meer dan een 996gt3-4S
Zou het echt een nederlandse auto zijn?????Staat er nl wel.Dan zou het helemaal een koopje zijn
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
26 dec 2007 21:00 |
|
|
Division
Groningen
|
Getverdemme Target. Die hebben ook een aantal Lotussen te koop staan. Bijna alles is import, veel vanuit de UK waar de auto's al daily driver worden gebruikt terwijl ze in Duitsland of Nederland als auto worden gebruikt. Goedkoop maar 9 van de 10 keer een miskoop. Verroeste bodemplaten, 'versleten' slangen, lekke koppakkingen. Lekker wegblijven daar.
|
26 dec 2007 22:16 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Heb ook al meerdere malen overwogen om een 348 te kopen, die heb je voor 40-45 k. Staat toch gewoon heel tof, en echt mooi. Alleen dat onderhoud heeft me altijd tegengehouden. En zo te lezen is dat verstandig geweest. Ik hoorde via een kennis (ook 911 rijder) dat een kennis van hem een 360 dagelijks rijdt: kost hem 25 k per jaar aan onderhoud Dat wil ik dus echt niet......
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
27 dec 2007 12:01 |
|
|
GR
|
Onderhoud van een Ferrari is reteduur want er gaat altijd iets stuk (Italiaans he) vanwege de relatief slechte kwalitiet en voor reparaties ben je al een vermogen kwijt. Dan kun je beter hoogwaardige degelijke Duitse techniek kopen.[/quote]
Heb hier geen ervaring mee, rij al een paar jaar een 360. Gaat alleen één keer per jaar naar Kroymans voor een jaarlijks onderhoud.
Wil overigens wel meerijden met een eventuele rit. ( met Porsche of Ferrari).
|
27 dec 2007 21:11 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
_________________________________________ Boxer power.
|
27 dec 2007 21:15 |
|
|
drknauf
|
ik vind deze FERRARI 500 wel heel
|
27 dec 2007 21:24 |
|
|
Division
Groningen
|
Ik sprak een tijdje terug iemand met een 360 Modena. Ging voor een servicebeurt naar Kroymans en moest even 6000 euro aftikken.
|
27 dec 2007 22:10 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Ik ben de webmaster van www.FerrariChat.nu en heb me naar aanleiding van het idee van Arie en Marcel hier ook even geregistreerd. Een Ferrari/Porsche rit lijkt mij ook erg leuk! Ik zal op mijn site ook nog even een oproep plaatsen en kijken of er een beetje belangstelling voor is.
Edit: De oproep is hier te vinden ( http://www.ferrarichat.nu/forum/viewtop ... 193&p=3238 )
Laatst bijgewerkt door niels89 op 27 dec 2007 22:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 dec 2007 22:29 |
|
|