Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
halogeen lampen
Hoi liefhebbers. Ik moet toch binnenkort een nieuw glas in mijn koplamp zetten maar kan iemand mij nog een tip geven welke halogeen lampen ik het beste in mijn 964c4 uit 1992 kan gebruiken waardoor ik wat meer lichtopbrengst krijg. Xenon wil ik niet want dat is niet origineel en ziet er ook minder goed uit achter gewoon glas. Maar is persoonlijk natuurlijk.
_________________________________________ Last Rat standing
30 dec 2007 16:55
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Philips Night Guide DoubleLife in de R-versie, voor koplampen met reflector, is mijn advies zonder dat ik ze zelf al geprobeerd heb
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
30 dec 2007 17:00
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Dan moet je de H4 versie nemen toch? En bedankt alvast
_________________________________________ Last Rat standing
30 dec 2007 17:20
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
klopt.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Philips Night Guide DoubleLife in de R-versie, voor koplampen met reflector, is mijn advies zonder dat ik ze zelf al geprobeerd heb
ik heb ze erin zitten en perfect
_________________________________________ have fun!!!!
02 jan 2008 11:00
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Wat bij mij ook veel winst opleverde:
Koplampunits voorzichtig demonteren, vervolgens het glas aan de binnenkant en de reflector zelf goed (wel voorzichtig) schoonmaken.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
02 jan 2008 20:43
Paul II
Met die reflector zou ik erg oppassen, afblijven bedoel ik
Met een MB-reflector eens héél voorzichtig gedaan, maar dat laagje is opgedampt dus o zo dun
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum