Ik heb de advertentie helaas niet persoonlijk gemaakt, maar het autobedrijf.
Zij gebruiken een kentekensysteem wat kennelijk een verkeerde database heeft. Het is al doorgegeven, maar helaas duurt het langer voordat dit verwerkt wordt.
De auto staat daar eigenlijk omdat het in Lelystad is, mijn vader de eigenaar kent en er nog een paar andere auto´s van ons staan.
Ik ben op het moment werkzaam in Frankfurt en heb gewoon bijna geen gelegenheid met de auto te rijden. De auto staat er netjes samen met een 968 van mijn vader. En misschien komt er door toeval een liefhebber. Misschien ook niet, dan rijd ik de auto van de zomer weer zelf.
Het klopt inderdaad dat in Duitsland de 930 erg gewild is en ook het prijsniveau een stuk hoger ligt.
Maar ik vind het zonde om de auto op duits kenteken te zetten en daarmee het grote voordeel van oldtimerverzekering en ´wegenbelasting vrij´ te verliezen.
Als iemand serieuze interesse heeft ben ik altijd open voor een wat reelere prijs. En als ik de auto zo verkoop heb ik straks misschien voor de liefhebber nog wel een set Turbo Fuchsen over