Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 11:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
appart geluidje 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht appart geluidje 996
Ik heb een vreemd geluid dat uit de motorruimte vandaan komt. Heb de multiriem los gehaald en het geluid was over. Heb toen alle poelies nagekeken en gevoeld maar alle poelies voelde goed maar over de poelie van de airco pomp heb ik mijn twijfels. Er zit speling op van voor naar achter en weet niet hoeveel speling erop mag zitten. Als ik de poelie rond gooi hoor ik het lager zachtjes. En uit de poelie is een hoop roest gekomen. Voor de rest werkt de pomp goed en als de motor loopt met de v-riem er op zie je ook geen gekke dingen. Het geluid komt uit de buurt van de aircopomp en de stuurbekrachtigingspomp die er naast zit. Dus het kan ook de stuurbekrachtigingspomp zijn maar die poelie voelt gewoon goed aan en er is nix vreemds aan te zien. Zit ik goed met de poelie/met lager(aircopomp koppeling)te vervangen?

groeten Eric

02 jan 2008 1:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het probleem zat wel degelijk in het lager van de aircopomp koppeling. Deze is vervangen en het probleem is opgelost. :D

06 jan 2008 13:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht 
dat is mooi, gefeliciteerd,

robert

06 jan 2008 13:09
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]