Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:57

Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Rekening houden met afstanden 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Knauffie, al motten we naar Peking rijden, jij gaat toch altijd mee....
:ba:

27 dec 2007 13:20
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ikke wel je kent me toch , al moet ik naar zuid frankrijk, kzou volgend jaar ook wel graag naar zo,n dikke spaanse meeting willen gaan en zit ook te twijfelen om die npc mille miglia te doen man lijkt me super leuk 8)

het gaat om de grote kunst om met volle teugen te genieten van het leven :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

27 dec 2007 13:28
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Nou jammer dat we niet gaan zoenen dan, evengoed de beste wensen! :lol:

02 jan 2008 23:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
We hebben voor de 2e editie van de 911 stedentocht het brainstorm-idee van 11 hoofdsteden van West-Europa dan ook maar laten varen, al die kilometers.
Kost alleen maar klauwen vol met geld en nog slecht voor het milieu ook. :wink:

Begrijpend lezen heb ik nooit veel problemen mee gehad, maar ik ben het met de mening eens dat het leuk is andere regio's te zien door de verschillende locatie's van toerritten of evenementen.

05 jan 2008 20:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
terugdenkend aan Rufie zijn Zuffenhaussen tripje, daar kun je me 's nachts voor wakker maken 1.100km gezelligheid :D

05 jan 2008 21:34
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Maareh, het idee aan een "meetings" is toch juist net, dat het lekker in de buurt is? Dus als ik iets zou willen doen, even een gezellige meeting, zomaar, dan is dat toch kort bij mij thuis in de buurt?

Als ik al naar Utrecht/Amersfoort moet rijden, zomaar, dan is het toch niet meer zomaar gezellig? ;)

Maw. wat is nou je bedoeling joh?! :cheesy:

06 jan 2008 14:49
Profiel Facebook 
Amsterdam
Bericht 
gast schreef in een ander draadje schreef:
Ik ben er ook achter gekomen dat ik het toeren met de 911 helemaal NIETS aan vindt. Dat heb ik dus ook afgezworen. Alle andere evenementen waar het gaspedaal wel bij ingetrapt mag worden zal ik zoveel mogelijk bezoeken. Marcel

In feite heb je geen zin een stuk te rijden, tenzij het om het stevige werk gaat. De gewraakte meetings zijn echter gebaseerd op een gezellig weerzien van een aantal bevriende Forummers, die een deel van de dag of avond met elkaar doorbrengen. Dus niet jouw ding. Probleem is er dus ook eigenlijk niet :roll: :wink:

06 jan 2008 21:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
De eerstvolgende PF meeting doen we bij gast. :D

07 jan 2008 0:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht hoezo?
Marcel gast, ik begrijp jou probleem, of ergernis, helemaal :!:

De meeste Forummers schijnen maar niet te begrijpen, dat als je een "spontane" nieuwjaarsmeting oid regelt/organiseert/uitroept, die m.i. voor alle forummers bedoeld zou moeten zijn, je dat dan niet vlak aan de Noordzee moet gaan regelen, omdat ik, en met mij vele oosterlingen, zuiderlingen, noorderlingen en ga zo maar door, daar gewoonweg niet naar toe gaan.

reden kan zijn: stel je voor, je vergeet op het laatste moment te remmen, lig je met je P. in de plomp :lol:

Het gaat om de kern. Als je pretendeert VOOR ALLE forummers iets te willen organiseren, in de vorm van een meeting, prik dan eens midden op de nederlandse kaart, en kijk waar je uit komt, da's in ieder geval NOOIT in Zuid- of Noord Holland 8)

Ik lees veel en aandachtig, en zie steeds meer oosterlingen afhaken op het Forum, ( Het Oosten begint dan zo ongeveer bij Apeldoorn, gemakshalve geredeneerd... :wink: )

Zullen we het Forum dan maar opsplitsen in 4, of 5 regio's :?: :wink:

07 jan 2008 1:04
Profiel
Bericht 
Ja hallo, daar kunnen "wij" toch niks aan doen dat er buiten de Randstad kennelijk ook internet is! :lol: :lol: :lol:
Even wat anders.. de meetings in Hoenderloo, gaat dat een vervolg krijgen in 2008?

gast schreef:
Ik ben als 1 van de weinigen op 1 na ALLE Hoenderloo meetings geweest in 2007.
Gewoon een bakkie doen. Niet meer en niet minder.

Ja, ja en dan maar even het appelgebak vergeten te noemen zeker!!

07 jan 2008 1:20
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: hoezo?
Martin K. schreef:
Het gaat om de kern. Als je pretendeert VOOR ALLE forummers iets te willen organiseren, in de vorm van een meeting, prik dan eens midden op de nederlandse kaart, en kijk waar je uit komt, da's in ieder geval NOOIT in Zuid- of Noord Holland 8)

Ik heb nog niet meegemaakt dat een evenement via het PF niet voor alle forummers werd georganiseerd :idea: . Dus de kern? :scratch:

07 jan 2008 9:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht 
De kern werd al eerder door mij verklapt,
en was eveneens de aanleiding van Marcel gast om in de pen te klimmen,

het raadwoord is

.......................................LOCATIE.....................

:roll:

07 jan 2008 12:31
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: hoezo?
EriC4C schreef:
Martin K. schreef:

Ik heb nog niet meegemaakt dat een evenement via het PF niet voor alle forummers werd georganiseerd :idea: . Dus de kern? :scratch:

Nou....

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=13926&postdays=0&postorder=asc&start=0

:lol:

07 jan 2008 12:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht 
En JA, GELUKKIG gaat de Hoenderloo - meeting wederom gewoon door in 2008, inclusief giga lekker appelgebak,

Ik ben wel bang dat we snelwegbokkades moeten opwerpen, anders komt maar jan en alleman uit het westen aanvliegen :wink:

(Of zouden ze het te ver vinden 8) 8) 8) 8) 8) 8) )

Het is alleen nog wel ff afzien( :?: ) tot einde maart :lol: :lol:

07 jan 2008 12:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht 
:shock: :shock:

DISCRIMINATIE :!: :!:

de mijne is NIET Vesuvio :lol: :lol: :lol: :wink:

07 jan 2008 13:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
gast schreef:
De kern?

lees de topic titel eens :roll:

Zijn we nou een fietsforum of Porscheforum :? wat een gezever zeg :shock:

In de regel rijden wielrenners regelmatig op zondag meer dan 100 km voor de lol. Gaan wij hier liggen piepen om een paar kilometers en dan ook nog eens met de Porsche. Dat is inderdaad een straf :uh:

08 jan 2008 23:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
een soort Remi zeg maar. :lol:

Hou je onderschrift in de gaten hé. :idea: :wink:

08 jan 2008 23:48
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Je doet je naam eer aan BLINDstra ...

't feit dat er forummers zijn die je niet willen begrijpen, betekend nog niet dat ze je teksten niet kunnen lezen :shock:

... organiseer (zelf) 'ns iets in de omgeving van Boskamp :idea:

Als je mij je adres geeft - zal ik de PFT in je achtertuin begraven - hoef je alleen maar om je Porsche heen te lopen :lol: ... ow ... zit je natuurlijk weer met het verstoppen in 'n andere provincie :(

Ow .. en als het jou "best" is - waarom dan dit topic :?: :?:

08 jan 2008 23:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Je doet je naam eer aan gast ...

Olaf zou je er aub mee willen stoppen de namen van mensen door de dreck heen te trekken. Dat doet voor de rest ook niemand anders bij jou.
RESPECT mensen!! Het is 2008!!
Laten we goed beginnen!!!
Amen!!

Slotje...?
p.s en hoezo iets organiseren in Boskamp? Hallo, toen ik ook in Den Helder eens een kleine meeting wilde organiseren toen kwam er ook niemand opdagen- naar mijn mening is dat gewoon LUI zijn!

09 jan 2008 9:29
Profiel Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Nogmaals, ik snap de hele "ophef" niet.

1. Ja, als er een leuke interessante meeting is, ben ik best bereid om daar een eind (lees: >100mk) voor te rijden.
2. Als het me niet interessant genoeg lijkt, is afstand inderdaad een beperking.
3. Tel 1 en 2 bij elkaar op, en dan kom IK dus in elk geval niet naar een meetinkje in <ver weg>, die mij niet interessant lijkt.

Omdat nu eenmaal veel mensen zo denken, is het meer voor de hand liggend, om "kleine dingen" te organiseren op plaatsen waarvan je weet dat er veel mensen wonen. En dat is nu eenmaal de Randstad.

Weinig aan te doen.

Je kunt het vergelijken met een goede opmerking die Erwin (Renntech) een jaar of wat geleden had: "Waarom woont iedereen toch zo ver weg?"

09 jan 2008 9:37
Profiel Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
FROST schreef:
Je doet je naam eer aan gast ...

Olaf zou je er aub mee willen stoppen de namen van mensen door de dreck heen te trekken. Dat doet voor de rest ook niemand anders bij jou.
RESPECT mensen!! Het is 2008!!
Laten we goed beginnen!!!
Amen!!

Slotje...?
p.s en hoezo iets organiseren in Boskamp? Hallo, toen ik ook in Den Helder eens een kleine meeting wilde organiseren toen kwam er ook niemand opdagen- naar mijn mening is dat gewoon LUI zijn!

:roll:
Je schreeuwt om respect en noemt iedereen die zich niet voor jouw meeting heeft opgegeven lui. Tja...
Laat ik over een eerder draadje van je maar niet beginnen.

09 jan 2008 9:49
Profiel
Bericht 
Zijn weer lekker bezig hier :? ik heb vanmorgen wel mijn eitje gehad hoor. :lol:

09 jan 2008 9:52
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
gast schreef:
( en als iemand geen rekening wil houden met anderen. Mij best.)

Handige interpretatie van de reacties van (bijna) alle anderen om je eigen mening als enige juiste te kunnen (willen) blijven zien, maar onjuist. :roll:

09 jan 2008 10:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Vindt inderdaad dat Olaf erg grof bezig is, foei :shock: :lol: (Frost, wordt eens wakker en stel je niet zo aan)

Mijn gedachte: gast, als mevrouw Frost het met je gedachtegoed eens gaat worden en zelfs voor je opkomt moet je je wel zorgen gaan maken hoor. :idea:

Hou nogmaals je onderschrift in de gaten en hou het luchtig. De mensen die het "hier" te serieus nemen doen vooral zichzelf tekort. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Om nog even off topic te blijven :twisted: : mensen die zich echt sociaal gedragen zullen zelden dat over zichzelf zeggen. De wereld is overigens best mooi, je moet het alleen willen zien.

On topic: ik ben het dus niet met je eens, het is dus aan de organisator om te bepalen welke locatie het wordt (natuurlijk het liefst in zuidwest nederland) :) Als mensen van mening zijn dat de locatie of iets dergelijks beter kan, dan moeten ze de handschoen maar oppakken.

09 jan 2008 18:54
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
ruud964 schreef:
Vindt inderdaad dat Olaf erg grof bezig is ..

Bijval 8)

ruud964 schreef:
.. het is dus aan de organisator om te bepalen welke locatie het wordt ... Als mensen van mening zijn dat de locatie of iets dergelijks beter kan, dan moeten ze de handschoen maar oppakken.

Inderdaad - en niet met 'n flauw excuus komen :lol: :arrow:

gast schreef:
Waarom wil je zo graag dat ik iets in dit gehucht organiseer? Ik weet niets leuks maar als jij een idee hebt laat het me weten en ik organiseer iets.

Ideeën genoeg .... maar of jij die ook leuk vindt :roll:

gast schreef:
Kunnen we zien of heel de randstad uitloopt :wink:

Om 'n paar voorbeelden te noemen, die 'n beetje uit de buurt van de randstad plaats vonden:

- Abraham-toertocht
- Kastelentocht
- 11 Stedentocht (2x zelfs)

Maar ach, jij vindt het toch allemaal best :tongue:

09 jan 2008 19:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende