Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:51

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Waar heb je goede prijskwaliteitverhouding voor een 993 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Waar heb je goede prijskwaliteitverhouding voor een 993
Beste porsche liefhebbers,

Ik zoek een zwarte 993 met het liefst camelkleurig leer. Mag ook zwart/zwart.

Bij de handelaren in NL zie ik iedere keer te dure auto's voor de kwaliteit die ze leveren.

Ik ga zaterdag naar duitsland omdat daar de history beter na te trekken is en de prijzen net wat voordeliger (scheelt weinig na BPM en kosten). Ik heb al twee adressen. Weet iemand nog meer adressen in Duitsland waar je een mooie 993 voor een redelijke prijs kunt aanschaffen? Ik zoek er dus een met maximaal 150.000 kilometer op de teller (aantoonbaar).

Dus als jullie adressen weten of een mooie 993 weten te staan, verneem ik graag.

Groete, Floris

09 jan 2008 15:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Welk budget heb je in gedachten dan?

09 jan 2008 15:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Bespaar je de moeite om naar Duitsland af te reizen voor een soewarte 993. Prijzen zijn inmiddels zeker vergelijkbaar of hoger dan Nederland.

De motivatie om de historie beter na te trekken of goedkoper snap ik niet. Wel dat het aanbod groter is.

Als je nog goedkope 993 tjes wil scoren moet je afreizen naar Italie met een goede talenkennis en verstand van auto's. :!:

09 jan 2008 15:36
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Bij Luitink staat er eentje voor 48K. Die vind jij ws te duur. Hoeveel geld heb jij ervoor over?

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=10608

Op deze link vind je alle zoek adressen voor een 993.

Vandaag stond er nog een grijze 993 4C te koop aangeboden in Italie voor 28K. :wink:

09 jan 2008 15:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
barolo schreef:
Vandaag stond er nog een grijze 993 4C te koop aangeboden in Italie voor 28K. :wink:

Ook op zoek Edwin :?:

09 jan 2008 15:57
Profiel
Bericht 
48k? Tikfoutje? Er staat al een 993 voor 37k bij Luitink, met minder dan 150k kms gelopen. En 1 voor minder dan 35k, met wat meer kms.

09 jan 2008 16:06
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Eric P schreef:
barolo schreef:

Ook op zoek Edwin :?:

Nee hoor de Boxster bevalt nog uitstekend. 8) :wink:

09 jan 2008 16:19
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Eens valt het kwartje. :wink:

09 jan 2008 16:22
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
MS964 schreef:
48k? Tikfoutje? Er staat al een 993 voor 37k bij Luitink, met minder dan 150k kms gelopen. En 1 voor minder dan 35k, met wat meer kms.

Dat is precies vaak het probleem, iedereen laat zich vaak leiden door net die ene die er staat voor een lage prijs en niet wat er gemiddled voor betaald moet worden wat een veel realistischer beeld geeft. Aan de onderkant van de markt mag je ook onderkant van kwaliteit verwachten, denk je ook niet....

09 jan 2008 16:27
Profiel
Bericht 
Nee, maar zo bedoel ik het niet. Alleen als je een 'gewone' goede 993 zoekt, maar betaalbaar (zoals Floris kennelijk zoekt), is 48k niet het eerste bedrag dat me te binnen schiet. Wel 35k-40k. Vandaar dat ik dacht dat het een tikfoutje was.

09 jan 2008 16:37
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Marcel schreef:
MS964 schreef:

Dat is precies vaak het probleem, iedereen laat zich vaak leiden door net die ene die er staat voor een lage prijs en niet wat er gemiddled voor betaald moet worden wat een veel realistischer beeld geeft. Aan de onderkant van de markt mag je ook onderkant van kwaliteit verwachten, denk je ook niet....

Heb ook veel leergeld betaald :evil:
Kwaliteit moet je gewoon betalen, maar flink zoeken kan zeker helpen :idea:
Maar wees eerlijk hij smaakt beter rond de 30k :lol:
Ook het internet gebeuren werkt daar aan mee je tikt maar in en hij zoekt en vergelijken, maar iedereen weet wat ze waard zijn :?

09 jan 2008 16:43
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Floris zoekt een Soewarte voor weinig. Luitink heeft ze staan vanaf 37K, maar die zijn niet in de kleur soewart.

@Eric: Ik vind de 993 een hele mooie en mocht ik er eentje voor 25K kunnen kopen, dan neem ik er eentje voor erbij. Maar ik weet dat dit niet realistisch is, dus blijf ik gewoon in de allermooiste rijden..... :arrow: :bounce: :wink:
Afbeelding

09 jan 2008 16:57
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Bedankt, voor jullie snelle reaties. Ik dacht er een tussen 30000 en 35000 te kunnen kopen. Een vriend van mij heeft een zwarte met zwarte bekleding gekocht van een particulier in Duitsland voor 31000 waar dus 3000 BPM op kwam. Het ging om een 285 pk dealeronderhouden auto uit 1996 zonder schadeverleden met 130000 kilometer op de klok. Als ik in NL kijk vragen ze 36000 voor een van 1994 die dus twee jaar ouder is. Dus als deze in Duitsland te vinden zijn zoals hij hem inkocht is Duitsland goedkoper.

09 jan 2008 17:21
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
floris1977 schreef:
Een vriend van mij heeft een zwarte met zwarte bekleding gekocht van een particulier in Duitsland voor 31000 waar dus 3000 BPM op kwam.

Een particulier is meestal goedkoper dan een handelaar. Heeft iets met kosten, een boterham en de hypotheek betalen te maken. Je vergelijkt appels met peren!

09 jan 2008 17:43
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
barolo schreef:
@Eric: Ik vind de 993 een hele mooie en mocht ik er eentje voor 25K kunnen kopen, dan neem ik er eentje voor erbij. Maar ik weet dat dit niet realistisch is, dus blijf ik gewoon in de allermooiste rijden..... :arrow: :bounce: :wink:
Afbeelding

Dat zeg je net even verkeerd, om de juiste Porsche hierarchie in stand te houden. Je koopt een 993, dan heb je de 986 erbij, niet andersom :wink:

09 jan 2008 18:00
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Voor rond de 35K moet jij een goede kunnen vinden in NL. Ik zou geduldig wachten / zoeken tot je er hier eentje vindt. :wink:

09 jan 2008 18:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
floris1977 schreef:
Bedankt, voor jullie snelle reaties. Ik dacht er een tussen 30000 en 35000 te kunnen kopen. Een vriend van mij heeft een zwarte met zwarte bekleding gekocht van een particulier in Duitsland voor 31000 waar dus 3000 BPM op kwam. Het ging om een 285 pk dealeronderhouden auto uit 1996 zonder schadeverleden met 130000 kilometer op de klok. Als ik in NL kijk vragen ze 36000 voor een van 1994 die dus twee jaar ouder is. Dus als deze in Duitsland te vinden zijn zoals hij hem inkocht is Duitsland goedkoper.

In dit geval heeft je vriend een goede koop gedaan mits alles klopt, maar in duitsland ligt de prijs voor een goede 993 niet lager als in nederland. Als ik al in duitsland zou gaan kijken zou het voor de veel grotere keus zijn.
Een 993 van bouwjaar 96 of 94 maakt in prijs niet zoveel uit, de totale staat van de auto en de km stand zal de prijs veel meer bepalen.

09 jan 2008 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Bericht 
Jou keu s staat bij de dealer is eindhoven: zwart, camelkleur interieur en ik geloof maar 75000 km uit 1997.

Niet zeuren over de prijs, hebbie wat kosttie wat.....

09 jan 2008 21:46
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/nl/clie ... _=2&lnr_=1

Hij is blauw maar wel een mooie!

09 jan 2008 21:50
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Het zal waarschijnlijk wel even zoeken zijn voordat je je ideale Porsche zult vinden (was bij mij wel namelijk). Maar zou zeker je budget aanscherpen. Wat hierboven al meerdere keren is geschreven is dat het aanbod in Duitsland hoger zal zijn. Maar prijzen aardig gelijk. Als je de zoekfunctie gebruikt zie je al verhalen voorbij komen waar p's vanuit Nederland weer retour gaan naar Duitsland. Succes met je zoektocht en heb zeker geduld. :wink:

09 jan 2008 22:05
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Het verhogen van je aanschaf budget is een veel gehoorde en ook toegepaste optie. Afbeelding

09 jan 2008 23:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Komt ie dan :arrow: http://auto.marktplaats.nl/porsche/1374 ... ind=4&fs=1 Rennen maar :!:

10 jan 2008 12:34
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
op zijn site nog voor 48k

10 jan 2008 13:01
Profiel
Bericht 
Hij staat op de site voor 48k. :shock: Had ook nooit gekund voor dat bedrag. :idea:

Edit: was Denis ook al opgevallen.

10 jan 2008 13:04
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Assen is zeker niet zo groot, dat dat P-centrum maar 2 Porsche's te koop heeft staan :lol:

10 jan 2008 13:42
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende