|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
Geflitst of niet geflitst??
Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
... jij bent dan ook lekker verdacht, met je "specerijen" 
|
12 jan 2008 11:57 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
schimmige business idd

_________________________________________ Got coffee?
|
12 jan 2008 11:59 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Ik loop met niets anders meer, ook s'nachts. (zelfs thuis)

_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
12 jan 2008 12:01 |
|
 |
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
“Ik heb dat bord niet gezien”, is normaal gesproken een hele afgezaagde smoes, maar Domingo Merino had het bord echt niet gezien. Los van het feit dat dit natuurlijk levensgevaarlijk is, heeft het hem ook bijna een enorm financieel probleem opgeleverd. Hij moest de uitkering van zijn verzekering terugbetalen, ruim 540.000 euro. Dat geld had hij ontvangen toen hij in 1996 blind werd als gevolg van een auto-ongeluk. De verzekeringsmaatschappij vond de bekeuring voldoende bewijs dat hij auto kon rijden en dus kon zien. Gelukkig heeft Merino voor de rechtbank kunnen bewijzen dat hij echt blind is. Hij wilde nog één keer in zijn leven een auto besturen en had zijn vrouw zo gek gekregen om hem tijdens zijn ritje te begeleiden.
hou jij je bril maar op....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
12 jan 2008 12:34 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
 Heb je het draadje wel gelezen???? 
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
12 jan 2008 12:44 |
|
 |
D.D.
|
moet dat..?
Als ik in de P de weg op ga, zie ik overal spoken en flitsers, dus je kunt maar beter je bril op houden, je ogen sluiten, en hopen dat je weer een mazzel dag hebt , en geen acceptgiro op de mat vind van het CJIB...
|
12 jan 2008 13:18 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
He DD, het was een Geintje! 
|
12 jan 2008 13:33 |
|
 |
D.D.
|
vandaar ook mijn commentaar.... 
|
12 jan 2008 16:16 |
|
 |
mike 93
993 C2
|
Alles klar herr Kommissar. 
|
12 jan 2008 19:06 |
|
|